quote:Op maandag 6 juni 2005 20:37 schreef DaveMasteR het volgende:
Ben jij dat die daar aan komt denderen!
ik mocht weerquote:
morgen de 1,3 miljoen en dan kan ik weer opnieuw beginnen met sparenquote:Day Keys Clicks Pulses
Monday (June 6th) 331,105 162,420 2
tandjes...quote:Op maandag 6 juni 2005 20:38 schreef mcintosh het volgende:
[..]
![]()
zal nog eens kijken of ik de 900k kan halen vandaag
Jep pulse those keys, dan sta je in de stats van morgenvroegquote:Op maandag 6 juni 2005 22:40 schreef Yeahinho het volgende:
Vandaag was de MegaPulse-dag toch? Mag dat maar tot 12 uur?
Jaaah ben gebeldquote:Op maandag 6 juni 2005 18:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Eyeyeyey ben je nog gebeld? Enenenenenen?
Ik heb nauwelijks getypt vandaag
Wanneer zei ik dat danquote:
Hij zal wel in de war zijn met mijquote:
NU DOEN!quote:Op maandag 6 juni 2005 23:58 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ga zo ook maar pulsen, anders heb ik voor niks een beetje gespaard.
netjes hoor 782kquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:00 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Halve minuut geleden maar geklikt. Net op tijd gedaan als het goed is.
Ik zie het ook netquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:04 schreef Ambrosius het volgende:
Net gepulsed. De tijd van WP is een uur vroeger zie ik nu.
Ja nu je het zegtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:04 schreef Ambrosius het volgende:
Net gepulsed. De tijd van WP is een uur vroeger zie ik nu.
En ik neem aan dat jij wel elke dat de stats even bekijkt van het Fok! teamquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:07 schreef Yeahinho het volgende:
Waar kun je eigenlijk het lijstje van alle pulsers uit team Fok van 6 juni vinden.
Ik neem trouwens aan dat iemand dit morgen allemaal wel in dit topic zal posten.
Je kunt sorteren op "Last Pulse".quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:07 schreef Yeahinho het volgende:
Waar kun je eigenlijk het lijstje van alle pulsers uit team Fok van 6 juni vinden.
Die lijstjes ken ik wel, en bedoelde ik dus ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:08 schreef mcintosh het volgende:
[..]
En ik neem aan dat jij wel elke dat de stats even bekijkt van het Fok! team![]()
Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #26 klikke...
Zou ik niet weten, maar hierboven werd geloof ik een tip gegeven daarover, ik ben ook benieuwdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:13 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die lijstjes ken ik wel, en bedoelde ik dus ook.
Maar ik vroeg me af of ik het zelf ook ergens kon terugvinden...
10.000quote:
Kwestie van goed typenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:18 schreef Yeahinho het volgende:
Hoe kun je nou alweer zoveel keys hebben?!
1. men neme kladblokquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:18 schreef Yeahinho het volgende:
Hoe kun je nou alweer zoveel keys hebben?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |