Dat zal bij van Bommel niet verkeerd zitten hoor.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
waarschijnlijk alleen jongens die bereid zijn om voor volk en vaderland te knokken !
Dat moet ook zeker kunnen. Maar ja, kennelijk vond Marco dat dit iets teveel in de openbaarheid gebeurdequote:Op maandag 6 juni 2005 09:51 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat zal bij van Bommel niet verkeerd zitten hoor.
En er is idd niks mis met het resultaat, maar kanttekeningen zetten bij beslissingen van de bondscoach moet nog steeds kunnen lijkt mij.
Nee, heb al een red-bull opengetrokken.quote:
moet zeker kunnen, omdat algemeen bekend is dat wij het natuurlijk veel beter wetenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:51 schreef Noca het volgende:
En er is idd niks mis met het resultaat, maar kanttekeningen zetten bij beslissingen van de bondscoach moet nog steeds kunnen lijkt mij.
daar heb je wel een punt natuurlijkquote:Op maandag 6 juni 2005 10:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moet zeker kunnen, omdat algemeen bekend is dat wij het natuurlijk veel beter weten
Als je daar niet tegenkan moet je geen voetbalcoach worden. Het is geen dictatorschap waarbij er geen kritiek gegeven mag worden.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat moet ook zeker kunnen. Maar ja, kennelijk vond Marco dat dit iets teveel in de openbaarheid gebeurde
Idd.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:05 schreef Noca het volgende:
[..]
Als je daar niet tegenkan moet je geen voetbalcoach worden. Het is geen dictatorschap waarbij er geen kritiek gegeven mag worden.
heb ik toch altijdquote:Op maandag 6 juni 2005 10:05 schreef SCH het volgende:
daar heb je wel een punt natuurlijk
Wow, jij kan je geluk niet op!quote:Op maandag 6 juni 2005 10:21 schreef Bjoro het volgende:
Afgelopen vrijdagavond bij Radio Veronica het DVD-pakket van Kreatief met Kurk gewonnen
dus krijg vd week deze 3 DVD-box thuis gestuurd, weer goed voor een paar uur legendarische TV
en donderdag naar de DVD-presentatie (incl. kurk-work-shop met Peter vd Pood)
Melding?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:22 schreef Dos37 het volgende:
Zit hier met een pc en daar krijg ik norton niet vanaf
nou....inderdaad !quote:Op maandag 6 juni 2005 10:22 schreef clauwheee het volgende:
Wow, jij kan je geluk niet op!
Nee hij staat niet tussen software.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |