Jij kan hier ook gemist worden.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:33 schreef JaWi het volgende:
[..]
Van Bommel kan gemist worden. En lachen doen wij wel in 2006.
Zodra het in Hools over voetbal gaat, is het meteen niet gezellig meer.quote:
Het posten van drollen is inderdaad wel een gewenste en constructieve brijdagequote:
Wie krijgt ie nog meer niet aan de "praat" dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad raar dat Marco de echte goede voetballers niet aan de praat krijgt en dat een topper nu overweegt zijn oranje schoenen aan de wilgen te hangen. Daar lachen ze in het buitenland om.
Hoe is het met je breiwerkje?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zodra het in Hools over voetbal gaat, is het meteen niet gezellig meer.
Ik loop wat achter op schema. Ik zal dan ook maar eens beginnen met wat nuttigs te doen.quote:
Kuyt speelt veel slechter dan bij Feyenoord, Van Nistelrooij is matig en eigenlijk vind ik niemand in Oranje indrukwekkend tot nu toe.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:37 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wie krijgt ie nog meer niet aan de "praat" dan?
Ach, als je het hele seizoen de sterren van de hemel speelt behalve onder die ene coach, aan wie ligt het dan?quote:Volgens mij ligt het echt aan van Bommel zelf, wil of kan hij niet "lekker" voetballen in Oranje.
Als je je zoveelste kans ook niet aangrijpt dan is er toch wat met jezelf aan de hand.
V. Nistelrooij zit gewoon in een hele grote vormcrisis.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Kuyt speelt veel slechter dan bij Feyenoord, Van Nistelrooij is matig en eigenlijk vind ik niemand in Oranje indrukwekkend tot nu toe.
[..]
Ach, als je het hele seizoen de sterren van de hemel speelt behalve onder die ene coach, aan wie ligt het dan?
Bij PSV speel je het hele seizoen met dezelfde jongens, blijkbaar "klikt" het niet met de rest van de selectie bij Oranje. Op het veld bedoel ik, want onderling zit het wel goed tussen de spelersquote:Ach, als je het hele seizoen de sterren van de hemel speelt behalve onder die ene coach, aan wie ligt het dan?
Een Ajacied was door een groot deel van het Nederlandse volk bij zo'n actie waarschijnlijk 'arrogant' genoemd.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:31 schreef Noca het volgende:
[..]
Jemig, jij hebt wel een vooroordeel over die kerel he. Hij ging normaal het veld af, je mag toch teleurgesteld zijn? En invallen bij een 2-0 voorsprong is minder moeilijk
Joh, ik let niet eens op hoe een speler van het veld gaat....wat boeit dat eigenlijk.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Een Ajacied was door een groot deel van het Nederlandse volk bij zo'n actie waarschijnlijk 'arrogant' genoemd.
Van Bommel is ook arrogant maar als je om zoiets al wordt weggestuurdquote:Op maandag 6 juni 2005 09:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Een Ajacied was door een groot deel van het Nederlandse volk bij zo'n actie waarschijnlijk 'arrogant' genoemd.
Wij ajacieden letten daar na Sneijder en VdV wat meer opquote:Op maandag 6 juni 2005 09:42 schreef Noca het volgende:
[..]
Joh, ik let niet eens op hoe een speler van het veld gaat....wat boeit dat eigenlijk.
SCH zekers
EenSCH.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:45 schreef Lionheaad het volgende:
Met het zicht op het WK was deze actie van van Basten zeer dom.
Zo'n speler met een schat aan eervaring kun je dan altijd goed gebruiken.
alles is klote behalve het resultaat....wordt toch tijd dat we dat ook weer eens de boventoon laten voeren !quote:Op maandag 6 juni 2005 09:38 schreef SCH het volgende:
Kuyt speelt veel slechter dan bij Feyenoord, Van Nistelrooij is matig en eigenlijk vind ik niemand in Oranje indrukwekkend tot nu toe.
waarschijnlijk alleen jongens die bereid zijn om voor volk en vaderland te knokken !quote:Op maandag 6 juni 2005 09:45 schreef Lionheaad het volgende:
Met het zicht op het WK was deze actie van van Basten zeer dom.
Zo'n speler met een schat aan eervaring kun je dan altijd goed gebruiken. Of wil van Basten alleen nog maar "broekies" in het nederlands elftal??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |