Zijn dat nou 2 van die USBdildo's of bedoelde je wat anders?quote:
Kun je die via internet bedienen ? Dan kun je digitaal sexenquote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn dat nou 2 van die USBdildo's of bedoelde je wat anders?
Probeerde het topic tot leven te brengenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn dat nou 2 van die USBdildo's of bedoelde je wat anders?
Ineens wil iedereen weer een laptop met een touchpadquote:Op maandag 6 juni 2005 21:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kun je die via internet bedienen ? Dan kun je digitaal sexen
quote:Op maandag 6 juni 2005 21:26 schreef tonks het volgende:
http://www.everythingusb.(...)_Strainer_photos.htm
Nou dit is vet !
Whehe leuk tochquote:Op maandag 6 juni 2005 21:21 schreef tonks het volgende:
Of met bluetooth ook handig.. ben je met je telefoon in de trein aan het scannen zie je opeens DILDO-MARIEKE, verbinding maken en je hoort een gilletje vanachterin de trein
Staat niks in handleiding?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whehe leuk toch
Weet iemand hier trouwens hoe en of je de scrollbalken bij een pocketpc naar de andere kant van het scherm kan zetten ? Ik ben linkshandig en zit nu constant met mijn hand/pennetje voor het scherm als ik iets naar beneden wil scrollen
Nog niet gekekenquote:
Ja dat kan maar je moet dat wel je hele Tom-Tom directory overzetten op het nieuwe kaartje zodat je Tom Tom kan blijven gebruiken. Verder is er geen probleem lijkt mij.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nog niet gekekenAls iemand het hier wist was makkelijer en sneller geweest
Nog een vraagje, er zit geen wifi op dit ding, maar wil dat wel er eigenlijk wel bij hebben. Nu hebben ze van die wifi sd kaartjes, maar kan ik gewoon kaartjes wisselen ? Op het kaartje dat ik nu heb staat totom en nog wat dingetjes. Kan ik die dan gewoon omwisselen als ik op de bank wil inetten via zo;n wifi kaartje?
Voor navigeren duw ik dan gewoon dit kaartje er weer in, maar ik heb de makkelijkste oplossing alweer gevondenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:54 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja dat kan maar je moet dat wel je hele Tom-Tom directory overzetten op het nieuwe kaartje zodat je Tom Tom kan blijven gebruiken. Verder is er geen probleem lijkt mij.
Heb trouwens niet zoveel verstand van PDA's maar kun je die kaartjes in elke willekeurige PDA stoppenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Voor navigeren duw ik dan gewoon dit kaartje er weer in, maar ik heb de makkelijkste oplossing alweer gevondenhttp://www.sandisk.com/retail/256mb-wifi-sd.asp , wist niet eens dat dit soort dingen bestonden
.
Ligt aan je pda. De mijne (Mio 168) ondersteund MMC en SD, us die 2 soorten kan ik er in doen. Andere pda's ondersteunen mischien weer een ander formaat (al zijn SD en MMC volgens mij wel het meest gebruikt).quote:Op maandag 6 juni 2005 21:57 schreef Remzz het volgende:
[..]
Heb trouwens niet zoveel verstand van PDA's maar kun je die kaartjes in elke willekeurige PDA stoppen
Ja ik bedoel meer van of hij meteen werkt als je er MMC en SD kaarten in kunt doen.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ligt aan je pda. De mijne (Mio 168) ondersteund MMC en SD, us die 2 soorten kan ik er in doen. Andere pda's ondersteunen mischien weer een ander formaat (al zijn SD en MMC volgens mij wel het meest gebruikt).
Zodra je een geheugenkaartje erin doet kun je volgens mij meteen aan de gang met wat er ook op staat.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja ik bedoel meer van of hij meteen werkt als je er MMC en SD kaarten in kunt doen.
hangt er een beetje vanaf, de meeste herkennen ze alleen maar als ze FAT (dus FAT12) of FAT16 geformatteerd zijn. FAT32 wordt vaak niet ondersteund....quote:Op maandag 6 juni 2005 21:57 schreef Remzz het volgende:
[..]
Heb trouwens niet zoveel verstand van PDA's maar kun je die kaartjes in elke willekeurige PDA stoppen
quote:Op maandag 6 juni 2005 23:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
Okay, fill me in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |