Het gaat vooral om het forum in het algemeen he. Maar hier kan natuurlijk uitstekend worden geslowchat over de toekomstplannen van GAD.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:02 schreef tonks het volgende:
dan hoop ik voor jullie dat jullie snel meer mensen in deze slowchat krijgen, zo is er ook niks meer aan
Jaquote:
Ik heb connecties in andere delen van FOK!quote:Op maandag 6 juni 2005 20:02 schreef tonks het volgende:
dan hoop ik voor jullie dat jullie snel meer mensen in deze slowchat krijgen, zo is er ook niks meer aan
Wat tanks zegtquote:Op maandag 6 juni 2005 20:02 schreef tonks het volgende:
Ik ga hier niet meer slowchattenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:07 schreef tonks het volgende:
[..]
Spel mijn naam nogmaals fout en ik laat je omleggen
Joeh doeiquote:Op maandag 6 juni 2005 20:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga hier niet meer slowchatten
Te veel kliekje
quote:
Vergeven hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 20:17 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Alleen had ik geen tijd voor 2 subfora
WAS mod van GAD en GCquote:Op maandag 6 juni 2005 20:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
Dies niet mod
[..]
Vergeven hoor
Moet gewoon eens naar DIG toe
Misschien omdat hij geen tijd had, omdat hij onlangs verhuist is en misschien een beetje een leven heeft.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:22 schreef tonks het volgende:
[..]
NO offence hoor, maar QG kwam hier amper.. Flash heel vaak.
Ik heb het over de verleden tijdquote:Op maandag 6 juni 2005 20:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
Dies niet mod
[..]
Vergeven hoor
Moet gewoon eens naar DIG toe
Ging jij niet weg?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien omdat hij geen tijd had, omdat hij onlangs verhuist is en misschien een beetje een leven heeft.
Opgelost,
Slotje!
Verdomde handig, kan je hem met je telefoon aanzettenquote:
ja oh jaquote:Op maandag 6 juni 2005 20:41 schreef tonks het volgende:
Nou kom maar op met die ideen modjes !
EN usersquote:Op maandag 6 juni 2005 20:41 schreef tonks het volgende:
Nou kom maar op met die ideen modjes !
Ik bedoel, ideale gelegenheid om zoiets "FireWire" te noemen lijkt mequote:Op maandag 6 juni 2005 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verdomde handig, kan je hem met je telefoon aanzetten
Toch een gemiste kans evenwel, dat USB![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |