Doet ie het niet, de eerste?quote:
Voornaam begint met een A.quote:De Roemeense turnster die in Playboy heeft gestaan. ik heb eerlijk gezegd geen idee....
quote:
Hier wel, na view image, ik heb Mozillaquote:
Aurelia ......quote:Oh wacht ik weet het denk ik: Andrea Raducan
het zegt me echt geen fluit, haar voornaam al nietquote:
Laat ik hem openstaan voor iemand anders, krijg je nu een nieuw plaatje van het meisje uit de OP:quote:Op zondag 5 juni 2005 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het zegt me echt geen fluit, haar voornaam al niet![]()
da's er ook een uit de oude doos zo te zien...quote:
Is dit dan toevallig Ponor?quote:Op zondag 5 juni 2005 23:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nee hoor, nieuwe doos.
Oh dat wist ik niet. Maak ik het wat makkelijker. Ze is Amerikaans, maar heeft wel een Roemeense naam (achtergrond?).quote:Op zondag 5 juni 2005 23:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dit dan toevallig Ponor?
* TheVulture is maar een beperkte turnfan
Nooit van gehoord dusquote:Op zondag 5 juni 2005 23:23 schreef fanneke het volgende:
Aurelia Dobre
die naam zocht k al een tijdje, k vond dr destijds bestquote:Op zondag 5 juni 2005 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Dominique Moceanu
Oh jaquote:Op maandag 6 juni 2005 00:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die naam zocht k al een tijdje, k vond dr destijds best
Klopt helemaalquote:Op maandag 6 juni 2005 00:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
De golfer hierboven is Ernie Els.
ze is goed opgedroogdquote:Op maandag 6 juni 2005 00:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oh ja![]()
De golfer hierboven is Ernie Els.
ze stond altijd naast Otteyquote:Op maandag 6 juni 2005 01:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
Knap gezien.
quote:Op maandag 6 juni 2005 01:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En zwaaide altijd heel lief naar de camera.![]()
Svetlana Masterkova?quote:Op maandag 6 juni 2005 01:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
Juliet heet ze trouwens. Maar genoeg over haar. Een nieuwe pic:
[afbeelding]
Jij weet er echt veel van hequote:Op maandag 6 juni 2005 20:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
Alberto Berasategui
Tom Okkerquote:Op maandag 6 juni 2005 21:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
yeah. Even een moeilijkere (iig qua beeld). De man die op z'n racket leunt.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |