Neeeeee, niet gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanquote:
Lekkere stimulans geef jijquote:Op maandag 6 juni 2005 13:30 schreef melismay het volgende:
[..]
Neeeeee, niet gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Zie je Mel, ik word afgelost.quote:
Tuurlijk wel, Ioko is liefquote:Op maandag 6 juni 2005 13:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Zie je Mel, ik word afgelost.
Succes met je zoektocht naar een leuke gozer Ynske. Tip: zoek het niet op fok.
Ioko is idd liefquote:
Mannen zijn niet graag lief !quote:
Het is altijd een goede stap op weg naar het welbekende broertjessyndroom. Niet altijd het gewenste eindstation, ook niet van een "lieve" man.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:06 schreef melismay het volgende:
Wat is dat toch met jongens en niet lief willen zijn?
Het is geen schande hoor mannen!!
Er is tenminste iemand die het snaptquote:Op maandag 6 juni 2005 15:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is altijd een goede stap op weg naar het welbekende broertjessyndroom. Niet altijd het gewenste eindstation, ook niet van een "lieve" man.
wat een onzinquote:
Nou, jij bent ook lief, en ik ben blij dat je me lief vindtquote:
bijna...quote:Op maandag 6 juni 2005 15:28 schreef ioko het volgende:
[..]
Nou, jij bent ook lief, en ik ben blij dat je me lief vindt![]()
Zo goed?![]()
ha, houd ik je aan....quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 15:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
ha, houd ik je aan....
buk je maar vanaaf
Ik ben een uur of vijf weg en de ontwikkelingen tussen Ynske en Ioko blijken in een stroomversnelling geraakt.quote:
Hai Plato!!!quote:Op maandag 6 juni 2005 15:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben een uur of vijf weg en de ontwikkelingen tussen Ynske en Ioko blijken in een stroomversnelling geraakt.![]()
Ja klote is dat he?!quote:Op maandag 6 juni 2005 15:51 schreef Pheno het volgende:
* Pheno leeft weer, verdomme, soms moet je nog werken ook nog voor de centen...
Ik weet ook niet wat Ynske allemaal van plan isquote:Op maandag 6 juni 2005 15:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben een uur of vijf weg en de ontwikkelingen tussen Ynske en Ioko blijken in een stroomversnelling geraakt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |