Of toch niet zo'n druk leven iigquote:Op maandag 6 juni 2005 12:14 schreef melismay het volgende:
[..]
De WM kant van ons heeft gewoon een grotere bek
Wel goed nieuws, we zijn erachter dat we nu dus beiden geen maagd meer zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 12:14 schreef melismay het volgende:
[..]
De WM kant van ons heeft gewoon een grotere bek
Afstuderen is een vak apart.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of toch niet zo'n druk leven iig
* Pheno zou het niet voor elkaar kunnen krijgen, zoveel posts in werktijd
Ech nie!quote:Op maandag 6 juni 2005 12:17 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Wel goed nieuws, we zijn erachter dat we nu dus beiden geen maagd meer zijn![]()
En owja, je bent lesbisch
* Pheno gaat ver terug in het verleden toen hij afstudeerde...nee, ook toen nietquote:
En ga eens lunchen jij! Ik heb honger!quote:
Ok baasquote:Op maandag 6 juni 2005 12:20 schreef melismay het volgende:
[..]
En ga eens lunchen jij! Ik heb honger!
Over 10 minuten ga ik lunchen! Salmonsalad, here I come!quote:Op maandag 6 juni 2005 12:20 schreef melismay het volgende:
[..]
En ga eens lunchen jij! Ik heb honger!
Ik ben blij dat verhoudingen duidelijk liggenquote:
Je hebt overwichtquote:Op maandag 6 juni 2005 12:40 schreef melismay het volgende:
Mijn machtsvertoon is een mooie afsluiter geweest voor iedereen om te gaan lunchen zie ik al
ik las overgewichtquote:
sorry lieverdquote:
Jij bent in controle over de lunch, ik over partners k?quote:Op maandag 6 juni 2005 12:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben blij dat verhoudingen duidelijk liggen![]()
Klef? Waar?quote:Op maandag 6 juni 2005 13:04 schreef Christine het volgende:
Bah, wat een geklef weer.
Ik ga maar weer wat anders doen
Netjes aan mijn scriptie, unlike some other people here
Schat, lieverd, kus.quote:
Ah joh schat, je komt toch nergens meer aan toe joh!quote:Op maandag 6 juni 2005 13:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Schat, lieverd, kus.
En ik heb er nu alweer spijt van dat ik hier ben gaan posten... zo kom ik nooit aan mijn verslag toe.
En ik heb nog maar twee wekenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:23 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah joh schat, je komt toch nergens meer aan toe joh!
Tuurlijk wel! 't komt altijd goed!!quote:Op maandag 6 juni 2005 13:24 schreef Christine het volgende:
[..]
En ik heb nog maar twee weken
Volgens mij gaat het niet meer goed komen.
De zweep erover bij jou, werken zal jequote:Op maandag 6 juni 2005 13:24 schreef Christine het volgende:
[..]
En ik heb nog maar twee weken
Volgens mij gaat het niet meer goed komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |