en is het ook wederzijds?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ik iemand leuker-leuk vind... en die iemand zie ik vanavond op de sportschool.
je vriendin/vrouw en je dochter hoop ik?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:01 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ik hou nog steeds veel van mijn 2 meiden.![]()
Dat weet ik toch allemaal nog niehietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:01 schreef fffan het volgende:
en is het ook wederzijds?
rrrauw..you go tigerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat weet ik toch allemaal nog niehiet.
Heb 'm zaterdag voor het eerst gesproken (15 jaar geleden niet meegeteld) en hij sprak mij aan en we hebben een flinke poos erg leuk staan kletsen. De bodem is gelegd, zeg maar.
Fitness Firstquote:
hahaha! je kan wel tegen elkaar fietsen..of heel romantisch samen rennen op de loopbandquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fitness First.
Vanavond wordt volgens mij de eerste keer dat ik zin heb om er naartoe te gaan.
hmm..had ik ook altijd..dus ben ermee gestopt en ben gaan hardlopen en heb zelf gewichten gekocht..scheelt heel veel geld en tijdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanavond wordt volgens mij de eerste keer dat ik zin heb om er naartoe te gaan.
Ikquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:57 schreef fffan het volgende:
maar is love ook echt in the air? wie is hier allemaal verliefd?!![]()
Op een fokkerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:21 schreef fffan het volgende:
[..]
och..wat lief!:) vertel der eens wat over![]()
Ik heb geen uitgaansleven, dus ik ken het nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Troost je... Ik ken het wél en ik ben ietsjes (...) ouder dan jij.
Dat weet je niet, dat zeg ik uit ervaringquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:24 schreef fffan het volgende:
hehe! wel grappig dat heel veel fokkers iets hebben met elkaar..mijn vriendin zal ik hier nooit zien denk ik
![]()
Het gebeurt vaker dan je denkt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:24 schreef fffan het volgende:
hehe! wel grappig dat heel veel fokkers iets hebben met elkaar..mijn vriendin zal ik hier nooit zien denk ik
![]()
liever thee maar dan wel met paracetamolquote:
hehe..ik heb al een vriendin, en ik zal haar niet snel op deze site zien bedoelde ikquote:
IKquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:57 schreef fffan het volgende:
maar is love ook echt in the air? wie is hier allemaal verliefd?!![]()
Oh jee, laat geworden vannacht?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
liever thee maar dan wel met paracetamol
Durf je het, na wat zelfreflectie uiteraard, aan jezelf toe te geven???quote:
oei oei..en ik dacht dat hockeyers goed konden drinkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
liever thee maar dan wel met paracetamol
tis ook niet echt voor het uitgaanslevenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen uitgaansleven, dus ik ken het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |