Alweer een jaartje bijna!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:29 schreef LePenseur het volgende:
Haha, kan jou dat schelen joh, outbound callcenterwerk houdt een normaal functionerend mens toch niet langer dan een maand vol.
Relaxt, waar werk je?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:17 schreef RubyAnn_TuesdaY het volgende:
¤12,47 netto!! Ik werk zaterdag en zondag van 16.00 tot 21.00 om de week als receptioniste... En ben 18 jaar! Best rlxd baantje trouwens, hoef niet veel te doen hehe![]()
Dat heb je goed voor elkaarquote:Op zondag 19 juni 2005 18:32 schreef RubyAnn_TuesdaY het volgende:
In een bejaardenhuisKan tussendoor van alles doen, ff voor school, computer enz! Ennn je maakt de gekste dingen mee
![]()
¤ 9,00 Netto/ uurquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:27 schreef kwib het volgende:
ongeveer 9 euro per uur netto via een uitzendbaantje. ben 25
hoog tijd voor een "echte" baan dus![]()
ik heb het 2 maand volgehouden om precies te zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:29 schreef LePenseur het volgende:
Haha, kan jou dat schelen joh, outbound callcenterwerk houdt een normaal functionerend mens toch niet langer dan een maand vol.
Ik anderhalve maandquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:47 schreef addie84 het volgende:
[..]
ik heb het 2 maand volgehouden om precies te zijn
mensen waren nooit zo aardig
haha idd.. Maar wat houdt een uitzendbureau nou in van je salaris..quote:Op maandag 20 juni 2005 12:38 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
¤ 9,00 Netto/ uur
¤ 13,25 Bruto/ Uur
¤ 2275,00 Bruto per maand...ik weet niet wat je hebt gestudeerd, maar 't kan erger hoor...
Heb niet voor de IBN gewerkt maar wel op een bedrijf met erg veel IBN-ers, ook via uitzendbureau. Verdiende toen 9 euro per uur, 18 jaar destijdsquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:58 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Ik ga vakantiewerk doen bij de IBN haha.. maja wel relaxed met dit weer. Lekker in je korte broekje bruin worden in de brandende zon.
Maar op het uitzendbureau zeiden ze dat je waarschijnlijk meer zou verdienen dan het minimumloon. (Ik ben 18 jaar)..
Heeft iemand ervaring met zo'n soort baan.. en weet iemand wat je hier ongeveer betaald krijgt??
Correctie, heb net mn eerste loonstrookje gekregen waarop ik 18 ben, 8.40 in het uurquote:Op maandag 6 juni 2005 15:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Toen ik 17 was verdiende ik 7.59 per uur, nu ik 18 ben weet ik het eigenlijk niet heb ik denk zo rond de 8 euro! Best relaxt.. werk in de thuiszorg als huishoudelijke hulp!
Ze houden niets in op je loon, ze betalen alleen een toeslag aan het uitzendbureau..quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:40 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
haha idd.. Maar wat houdt een uitzendbureau nou in van je salaris..
Je krijgt 9 euro netto.. Wat zou het loon dan zijn geweest als je direct voor dat bedrijf zou werken.. Of werkt het zo niet?
Update: 12 nog watquote:Op zondag 5 juni 2005 22:43 schreef _Boo_ het volgende:
Ik verdiende 8 nog wat (22 jaar) en daarom ben ik ook gestopt.
Zo werkt het inderdaad niet. Zoals hierboven al staat betaald de werkgever een toeslag aan het uitzend bureau.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:40 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
haha idd.. Maar wat houdt een uitzendbureau nou in van je salaris..
Je krijgt 9 euro netto.. Wat zou het loon dan zijn geweest als je direct voor dat bedrijf zou werken.. Of werkt het zo niet?
Ha, ik ben vooruit gegaanquote:
Oja, volgende maand vakantiegeldquote:Op maandag 30 april 2007 21:51 schreef flugeltje het volgende:
En daarnaast natuurlijk nog vakantiegeld, 13e maand en andere secondaire voorwaarden zoals korting op hypotheek en verzekeringen.
tis maar wat je erop vooruitgegaan noemt.quote:Op maandag 30 april 2007 20:58 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ha, ik ben vooruit gegaan![]()
Nu een uitkering van 870 euro per maand, 5 nogwat per uur omgerekend.
Plus 0,091 euro rente per uur (24/7)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |