abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 2 december 2005 @ 11:29:23 #251
30488 coolbabe
My little pwny
pi_32750400
Jasper vindt in zijn liedje een "letter van Annet"
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  zaterdag 3 december 2005 @ 07:55:45 #252
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_32774607
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 10:33 schreef syzo het volgende:
Mijn dochter van 6 zingt een sinterklaas liedje als zhaar schoen mag zetten en zingt:

hoe huppelt zijn paardje en dekt op en neer
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 11:29 schreef coolbabe het volgende:
Jasper vindt in zijn liedje een "letter van Annet"
patat ftw :)
pi_32777959
Dat kinderen goudeerlijk zijn heb ik van de zomer wel weer eens gemerkt....

We waren samen met opa en oma een weekje naar de Loohorst ( centerparks) en op de laatste avond zijn we lekker pannekoeken gaan eten in het pannekpekenhuisje.... kids waren klaar dus die doken het lucktkasteel in wat naast het pannekoekenhuisje was....
ik was op een gegeven moment ook klaar met mijn poffertjes en de serveerster kwam nog even twee balonnen brnegen voor de kinderen dus ik braaf naar buiten en ze afgeven aan de springende kids.
Ik wil weer terug lopen staat daar een hummel van ik denk misschien 3 naar me te kijken, met ook een ballon in zijn hand... " Ik heb een ballon gehad" wordt er trots gezegd... dus ik reageer " wat leuk joh!!! Ik heb geen ballon gehad ... " "Jawel..." zegt ie " Die zit in je buik" ja ik was een beetje bloated omdat ik al de hele week niet af was geweest...... en bedankt he....
pi_32779347
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 11:29 schreef coolbabe het volgende:
Jasper vindt in zijn liedje een "letter van Annet"
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 december 2005 @ 12:57:06 #255
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_32804377
Met dramatische stem:

"Mama, mijn maag heeft buikpijn van de dorst!"
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 4 december 2005 @ 23:13:09 #256
30488 coolbabe
My little pwny
pi_32822403
Papa; Goh Jasper, wat ben jij mooi zeg!
Jasper; Dank je papa
Papa; zullen we nu lekker in bad gaan?
Jasper; Ja, want wat mooi is moet mooi blijven


Hij kijkt niet vaak tv, echt niet
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 december 2005 @ 23:19:59 #257
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_32822619
Jasper
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zondag 4 december 2005 @ 23:55:51 #258
7074 moussy
kuttekop
pi_32823809
wie wie wie zong er altijd; Zo waaien zijn wimpers al heen en al weer...?! ja ja ernst en bobbie, maar die heeft nog niet aan gestaan

René ook
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 5 december 2005 @ 00:03:19 #259
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_32824029
Freek is errug in de wat en waarom fase.
"Mama, wat zit er in de klok?" (de klok is het carrillon schrijf je vast niet zo in het centrum)
Ik; "Een orgel"
"En waarom maakt die klok dan muziek?"
Ik; een heel verhaal over het carrillon en de man die daar achter zit heet een beiaardier.
Op dit punt vraag ik me ernstig af waarom ik uberhaupt aan deze uitleg begonnen ben...

Freek; "En waarom is dat een aardbeiaardier dan?"
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 december 2005 @ 07:36:57 #260
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_32827114
Freek Al die moeilijke woorden ook...

't is met 1 r, Leah
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_32827900
quote:
Op zondag 4 december 2005 23:55 schreef moussy het volgende:
wie wie wie zong er altijd; Zo waaien zijn wimpers al heen en al weer...?!
* Nijna meldt zich
Mama van 2 lieve meiden :)
  maandag 5 december 2005 @ 21:59:52 #262
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_32847480
quote:
Op maandag 5 december 2005 07:36 schreef Rewimo het volgende:


't is met 1 r, Leah
Nou , het was al laat, en dan ga ik voor de optie wat beter staat . Ben blij te weten dat het toch met 1 r is
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 6 december 2005 @ 09:33:49 #263
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_32855624
Hier wordt er toch wel een beetje getwijfeld aan de sinterklaas die op school is langsgeweest.
Naomi, gister, toen ze uit school kwam: Mama, deze Sinterklaas is niet onze Sinterklaas he??
Deze heeft een stekelbaard en onze heeft een wolkenbaard, waarom is dat?

Met onze Sinterklaas bedoelt ze de Sint van TV club van sinterklaas

Ik heb maar gezegd dat de kapperpiet met zijn verkeerde been uit bed is gestapt, maar dat heeft volgens mij niet veel geholpen.
ik ben niet blond, ik ben gewoon mezelf!!
pi_32855948
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 09:33 schreef gnoompje het volgende:
Hier wordt er toch wel een beetje getwijfeld aan de sinterklaas die op school is langsgeweest.
Naomi, gister, toen ze uit school kwam: Mama, deze Sinterklaas is niet onze Sinterklaas he??
Deze heeft een stekelbaard en onze heeft een wolkenbaard, waarom is dat?

Met onze Sinterklaas bedoelt ze de Sint van TV club van sinterklaas

Ik heb maar gezegd dat de kapperpiet met zijn verkeerde been uit bed is gestapt, maar dat heeft volgens mij niet veel geholpen.
Een sinterklaas met stekelbaard? Wat moet ik daar van denken?
pi_32857086
Uhmm... Sinterklaas? Nou, vooruit dan maar:

'Sinlaas liev' na elk cadeautje. 'Piet liev' na elk snoepje

Maar:
Mevrouw kreeg voornamelijk kleding als cadeau. Bij openmaken van het eerste cadeau zag je haar al snel sip worden, want het was een pyjama. Mevrouw gaf al snel het antwoord: 'Kan niet!'
En het volgende cadeau (een majo) was ook al een 'Kan niet!' en toen papa zomaar een overhemd kreeg, was dat natuurlijk een 'kan niet!' met alle teleurstellingen van dien.
Maar daarna kreeg ze een pop en was het gelijk weer 'Sinlaas liev!'
echter, het volgende cadeau voelde zacht aan (majo andere kleur) en werd prompt niet meer door mevrouw opengemaakt, want ook dat cadeau 'kan niet!'

Ja, die's vroeg wijs!
  dinsdag 6 december 2005 @ 10:56:19 #266
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_32857398
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 09:48 schreef Gerard56 het volgende:

[..]

Een sinterklaas met stekelbaard? Wat moet ik daar van denken?
Wat je daar van moet denken?? Niks, als zijnde dat deze Sint een erg lelijke oude baard had waarvan de baardharen in lange strengen naar beneden vielen en daardoor op lange stekels leken. Ze heeft het in haar eigen woorden uitgelegd en dat kwam op bovenstaande neer neer.
En de baard van de TV-Sint heeft allemaal mooie krullen en vind ze op wolken lijken.
ik ben niet blond, ik ben gewoon mezelf!!
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:25:03 #267
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_32858069
Om eerlijk te zijn vind ik kleding ook geen leuk cadeau voor een gelegenheid als sinterklaas, meer iets als een gelegenheid waar ouders graag gebruik van maken om kleren te kopen voor het kind. Ik heb me voorgenomen om als ik kinderen heb, ze op hun verjaardag en bij sinterklaas cadeautjes te geven als speelgoed en snoepgoed e.d. en kleren kopen we dan tussendoor wel
patat ftw :)
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:39:42 #268
35189 Troel
scherp en bot
pi_32858414
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:43 schreef Bright het volgende:
Uhmm... Sinterklaas? Nou, vooruit dan maar:

'Sinlaas liev' na elk cadeautje. 'Piet liev' na elk snoepje

Maar:
Mevrouw kreeg voornamelijk kleding als cadeau. Bij openmaken van het eerste cadeau zag je haar al snel sip worden, want het was een pyjama. Mevrouw gaf al snel het antwoord: 'Kan niet!'
En het volgende cadeau (een majo) was ook al een 'Kan niet!' en toen papa zomaar een overhemd kreeg, was dat natuurlijk een 'kan niet!' met alle teleurstellingen van dien.
Maar daarna kreeg ze een pop en was het gelijk weer 'Sinlaas liev!'
echter, het volgende cadeau voelde zacht aan (majo andere kleur) en werd prompt niet meer door mevrouw opengemaakt, want ook dat cadeau 'kan niet!'

Ja, die's vroeg wijs!
Ik vond dat vroeger ook altijd verschrikkelijk om kleren te krijgen enzo met sinterklaas. Verwend, ik weet het, maar ik vond het not done dat dingen die je gewoon nodig had met sinterklaas gegeven werden. En met verjaardagen.
Zat je de dag na sinterklaas in de kring en dan moest je vertellen dat je allemaal kleren gekregen had
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_32858691
Haha - daarom heeft ze natuurlijk ook andere dingen gehad.

En over kring gesproken: ze kan wel precies vertellen wat ze gehad heeft van de sint. Dat vind ik bijzonder knap van haar. Als je aan haar vraagt van wie ze een bepaalde pop kreeg, dan zegt ze 'sinlaas' of 'papa' of 'mama', afhankelijk van welke pop het is.
Meestal zegt ze dan iets als: 'papa - papa liev!', dus ze weet ook precies wanneer iemand liev is
  zaterdag 10 december 2005 @ 23:28:50 #270
8853 CrazyWitch
ik ben lekker gek!
pi_32982927
was vandaag bionda aan het leren tot 10 aan het telen
maar bij 10 zei ik dus wie niet weg is
antwoorden zij zo van is gearesteerdt

tja dat krijg je dus met een oom als politie agent
pi_33006914
En Elise kan al tellen : een... vier!
ze zegt het wel goed na als wij tellen, maar ze vervalt toch weer in haar een... vier-patroon.
Bijvoorbeeld als ze van de kant af in het water springt, dan zegt ze ook 'een... vier' en dan springt ze
  maandag 12 december 2005 @ 09:03:26 #272
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_33007082
Jasper had gisteren een 'moeie' dag, het viel hem niet mee om zijn oogjes open te houden. Toen we vroegen wat er aan de hand was vertelde hij dat hij 'stroeve ogen' had...

Zaterdag gingen we een kerstboom kopen in het lokale tuincentrum. Ter verhoging van de feestvreugde liep er een kerstman snoepjes uit te delen. Het tuincentrum heeft ook een voliere met gekleurde vogels er in.

Situatie: Jasper stond naar de vogels te kijken toen de kerstman aan de andere kant van de voliere kwam aanlopen. Jasper wijst in de richting van de voliere en de volgende dialoog ontwikkelt zich:

Jasper:"Kijk!"
Kerstman: "HOHOHO!"
Jasper: "Vogeltjes!"
Kerstman: WTF??

...pijnlijke stilte...

Kerstman: "Wil je een snoepje?"
Jasper: "Ja!"

Pakt snoepje aan, keurt kerstman verder geen blik waardig en neemt de benen.

Ik (Trotse Papa):
  maandag 12 december 2005 @ 12:36:55 #273
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_33011537
Jasper
patat ftw :)
  Jubileum moderator dinsdag 13 december 2005 @ 21:26:15 #274
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_33054799
Alle vogels die ook maar enigzins wit lijken zijn bij Iris "duiffies"
Vandaag liepen we langs de eendenvijver waar ook een paar meeuwen rondzwommen. Na enig nadenken hoorde ik ineens "kijk mama, zwemduiffies"
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † dinsdag 13 december 2005 @ 21:35:07 #275
37843 lady-wrb
kortaf
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')