quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Weet iemand of George Lucas nog in Modesto woont? Over een maand ga ik er weer heen.
[woedende menigte voor de Skywalker Ranch]: Lucas, we GVD nog een dvd versie zodat we nog meer geld aan je kunnen geven! Nu!!"quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:34 schreef R_Style het volgende:
Voordat we naar Deeltje 8 gaan heb ik nog goed nieuws voor alle Star Wars Fans..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lucasfilm has announced that...blah blah lang verhaal...
... day for Star Wars fans."
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bron: http://comingsoon.net/news/movienews.php?id=14373
vind ze erg mooiquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:11 schreef R_Style het volgende:
Hier de boxart van de originele star wars die in september uitkomen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh, zo strikt is het allemaal niet, maar ik merk het maar even op. Als deze vol is, kan er ook verder worden gegaan in dat topic i.p.v. een nieuw te openen. Tenzij het natuurlijk allemaal over Episode III gaatquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Uhh.. en hier mogen we alleen over Episode III doorpraten? Ok, is goed..
Zijn onbewerkte versies.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:23 schreef fratsman het volgende:
Komen die ook in een box net als de "bewerkte" eerste trilogie?
Ik vond zelf van niet.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik krijg dus 'Chronicles of Narnya' kado gisteren, omdat ik een SW-liefhebber ben. Logisch??
lekkere kick.quote:
En zo is het maar net.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bedankt voor je steun, maar goed, ieder kado is natuurlijk leuk.
Staat me iets van bij inderdaad..quote:Op donderdag 29 juni 2006 07:13 schreef Tokus het volgende:
en dat ondanks dat hij niet eens het goeie antwoord op je vraag gaf...
hey buzz off dat heb ik helemaal niet zo gezegd.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ja, Dementor beweerde dat het bijzondere aan Modesto is dat George Lucas daar woont. Terwijl in fact Lucas woont in Marin County en alleen geboren en opgegroeid is in Modesto
bitchfight.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
hey buzz off dat heb ik helemaal niet zo gezegd.
Ik ben geen bitch. Maarehquote:
quote:Op maandag 19 december 2005 23:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vrienden, even serieus. Ik ben nog een filmposter van SW III tegengekomen bij het opruimen vandaag. Ik heb 'm in Modesto gekocht afgelopen zomer. Degene die mij kan vertellen waarom dat bijzonder is, mag 'm hebben.
quote:Op maandag 19 december 2005 23:17 schreef Dementor het volgende:
George Lucas woont daar.
Ok mag ik hem?
Ik ben echt superfan (ik heb ep4,ep5,ep6 posters hangen in mijn kamer).
quote:Op maandag 19 december 2005 23:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik denk niet dat Lucas er nog woont trouwens, maar hij is er wel geboren en opgegroeid.
Waar precies had jij het niet zo gezegd Dementor?quote:Op maandag 19 december 2005 23:20 schreef Tokus het volgende:
Hij is er wel geboren, maar hij woont er tegenwoordig niet meer. Hij woont nu in Marin County op z'n Skywalker ranch.
edit: oh dat had je er zelf dus al bijgezet.
Sorry. Antwoord was goed genoeg, ik vulde alleen iets aan zie ik net.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:48 schreef Tokus het volgende:
handig als je iets wilt weggeven dmv een vraag, en zodra het 1e antwoord gegeven is daarna maar gelijk zelf het goeie er neerzetten
hoe je het ook wendt of keert, het antwoord was fout.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Sorry. Antwoord was goed genoeg, ik vulde alleen iets aan zie ik net.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dementor, mail me even je adres?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |