* qu63 is beetje heel erg depri enzoquote:
niet hier op t forumquote:
inderdaad. vond die oude ook "leuker".quote:Op maandag 6 juni 2005 12:02 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Die 'nieuwe' klinken met hun square wave een stuk minder sinister dan die oude.
Ai...quote:Op maandag 6 juni 2005 12:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
* qu63 is beetje heel erg depri enzo
beetje heel erg veel.
soort van opname bij crisidienst van t RIAGG ebzo
Verdommequote:Op maandag 6 juni 2005 12:06 schreef qu63 het volgende:
beetje heel erg veel.
jij weet al een beetje hoe t zit (als t goed is..) het is eigenlijk een stuk erger dan een paar weken geledenquote:Op maandag 6 juni 2005 12:08 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Verdomme. Ik kan concreet niet veel voor je doen denk ik, maar ik zal even wat kracht naar je sturen
. Succes man
.
Awww...quote:Op maandag 6 juni 2005 12:06 schreef qu63 het volgende:
beetje heel erg veel.
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:06 schreef qu63 het volgende:
beetje heel erg veel.
Klopt, maar dat komt tot me via kanalen buiten Fok!quote:Op maandag 6 juni 2005 12:11 schreef qu63 het volgende:
jij weet al een beetje hoe t zit (als t goed is..) het is eigenlijk een stuk erger dan een paar weken geleden
medicijnen ofzo helpen niet ? of wil je daar niet aan ?quote:Op maandag 6 juni 2005 12:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
jij weet al een beetje hoe t zit (als t goed is..) het is eigenlijk een stuk erger dan een paar weken geleden
http://www.eo.nl/portals/programs/episode.jsp?episode=5595854&season=4615398&portal=4177509quote:Op maandag 6 juni 2005 09:30 schreef Doffy het volgende:Twee ID'ers op EO Radio 1
![]()
Wat een flauwekul
Lamaarquote:
real audio. real player dus. of een plugin voor winampquote:Op maandag 6 juni 2005 12:21 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
http://www.eo.nl/portals/programs/episode.jsp?episode=5595854&season=4615398&portal=4177509
ik probeer deze stream te luisteren, maar werkt niet. iemand enig idee welke player ik nodig heb of codec ?
het is dus ondertussen nog wat verergerdquote:Op maandag 6 juni 2005 12:16 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Klopt, maar dat komt tot me via kanalen buiten Fok!. Ik vond het al niet best
.
heb al efexor, maar werkt niezosnelquote:Op maandag 6 juni 2005 12:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
medicijnen ofzo helpen niet ? of wil je daar niet aan ?
ok, bedankt ! die is inderdaad niet geinstalleerd hier !quote:Op maandag 6 juni 2005 12:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
real audio. real player dus. of een plugin voor winamp
Het wordt vast een gezellige meet.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oh ik wil best wel een theorietje deponeren op de meet over deze haagse worst-case scenario van genen combinaties. Ok ok, zo kan ie wel weer. Milagro
hoi...miss_sly...jij inmiddels al beetje uit je dipje ?quote:Op maandag 6 juni 2005 12:42 schreef miss_sly het volgende:
Goedemiddag!
je kan beter voor real alternate gaan geloof ik.. minder moeite, minder reclame etc. en gratis!quote:Op maandag 6 juni 2005 12:43 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ok, bedankt ! die is inderdaad niet geinstalleerd hier !
Die oude vond ik juist prachtig. Wist je echt dat er iets aan de hand was.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:02 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Die 'nieuwe' klinken met hun square wave een stuk minder sinister dan die oude.
Moet je nog lang wachten op die lui?quote:Op maandag 6 juni 2005 12:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb wel net een afspraak gemaakt voor morgen.. maar dat is ff snel tussendoor. volgende week donderdag laatste gesprek voor behandeling, maar wanneer dat begintquote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
beetje heel erg veel.
Heb je er wel een indicatie voor, of kunnen ze ook die niet geven?quote:Op maandag 6 juni 2005 12:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb wel net een afspraak gemaakt voor morgen.. maar dat is ff snel tussendoor. volgende week donderdag laatste gesprek voor behandeling, maar wanneer dat begintgeen idee
Weet je wel zeker dat je rationeel beslist over je toekomst?quote:Op maandag 6 juni 2005 12:49 schreef miss_sly het volgende:
Hai schaapje, reya , alicey en iedereen
Mijn dipje is wat minder geworden. Het zal ook wel weer verdwijnen, dat doet het altijd. Maar deze duurt iets langer. Maar goede gesprekken en toekomstperspectieven doen wonderen
ik krijg ze niet te pakken om dat te vragen.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je er wel een indicatie voor, of kunnen ze ook die niet geven?
moet je die wel hebbenquote:Op maandag 6 juni 2005 12:49 schreef miss_sly het volgende:
Maar goede gesprekken en toekomstperspectieven doen wonderen
Neuh.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je rationeel beslist over je toekomst?
quote:
Toekomstperspectieven zijn er eigenlijk altijd wel, alleen kan het in sommige gevallen best een lange zoektocht zijn om je eigen toekomstperspectieven te vinden. Uiteindelijk is de toekomst niet eens zo belangrijk, en gaat het om het nu leven. Wat je "nu" wilt doen en zijn hangt echter vaal samen met hoe je de toekomst ziet..quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
M'n mail staat open hoor, als je wilt
Hopelijk wordt het geen kwestie van maanden.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik krijg ze niet te pakken om dat te vragen.
als het goed is wordt ik zo terug gebeld om dat te horen..
Voor wat jij allemaal van plan bent is een weloverwogen beslissing denk ik wel op zijn plaats. Als je doorzet gaat het toch jaren duren, dus die paar maanden kunnen je in het geval dat het niet doorzet behoeden voor een vruchteloze periode.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Neuh.
Sterker nog, ik beslis nog niets, dat stel ik nog uit tot het einde van het jaar! Lekker lang he?![]()
Nou, ik wil niet zijn hoe en wat ik nu ben. Dat moet in de toekomst anders.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Toekomstperspectieven zijn er eigenlijk altijd wel, alleen kan het in sommige gevallen best een lange zoektocht zijn om je eigen toekomstperspectieven te vinden. Uiteindelijk is de toekomst niet eens zo belangrijk, en gaat het om het nu leven. Wat je "nu" wilt doen en zijn hangt echter vaal samen met hoe je de toekomst ziet..
Wel pas weer vanavond aanwezig, moet zo weer verder werken.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
[afbeelding]moet je wel je mailadres in je profiel zetten
Hooiquote:
Dat doet me zeer goedquote:Mijn dipje is wat minder geworden. Het zal ook wel weer verdwijnen, dat doet het altijd. Maar deze duurt iets langer. Maar goede gesprekken en toekomstperspectieven doen wonderen
ik heb emquote:Op maandag 6 juni 2005 12:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wel pas weer vanavond aanwezig, moet zo weer verder werken.
Precies.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor wat jij allemaal van plan bent is een weloverwogen beslissing denk ik wel op zijn plaats. Als je doorzet gaat het toch jaren duren, dus die paar maanden kunnen je in het geval dat het niet doorzet behoeden voor een vruchteloze periode.
Weet je wel wat je wel wilt zijn? Dat moet je bovendien niet in de toekomst zien, als je anders wilt zijn, moet je nu anders gaan zijn.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, ik wil niet zijn hoe en wat ik nu ben. Dat moet in de toekomst anders.
Grote veranderingen vergen denkwerk.quote:Er zijn nu een paar paden waar ik/we over denken, praten, filosoferen en dan kijken we wat er uiteindelijk besloten wordt. maar dat er veranderingen gaan plaatsvinden is duidelijk. Ik wil echter niet over 1 nacht ijs, dus we nemen de tijd
Ik heb nog aardig wat gedichten liggen uit tijden dat ik me kut voelde. Misschien kun je proberen een manier te vinden je gedachten en je zorgen uit te beelden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |