En liv gaat dan kutopmerkingen maken..quote:Op zondag 5 juni 2005 22:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het heeft wel wat ja. Het kan alleen zijn dat er van mijn kant dan een storm van cynische opmerkingen komt.
Hodfrquote:
Die serie is mooi (doch traag op sommige momenten). Het verhaal zit echter erg goed in mekaar en gebruikt ook beroemde Ufo verhalen/gebeurtenissen enzo.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zet m'n compje uit en ga relaxed de rest van Taken kijken.
das nu zoals ik me voelquote:
Waddan?quote:
ik heb pijn an mn ogen, kan bijna niet meer lezen.. ik post t morgen hier welquote:
Ok. Sterkte!quote:Op maandag 6 juni 2005 03:05 schreef qu63 het volgende:
ik heb pijn an mn ogen, kan bijna niet meer lezen.. ik post t morgen hier wel
Als ik cynische opmerkingen maak schijn ik grappig te zijn.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En liv gaat dan kutopmerkingen maken..
wordt reuzegezellig
Jij bent van nature een goedaardig persoon.quote:Op maandag 6 juni 2005 07:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ik cynische opmerkingen maak schijn ik grappig te zijn.
Nouja, een cynische opmerking is toch een cynische opmerking?quote:Op maandag 6 juni 2005 08:09 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Jij bent van nature een goedaardig persoon.
Als jij 'slechte' dingen wilt doen / zeggen kom je lachwekkend over, want dat kun je niet.
Sommige mensen hebben het gewoon niet in zich om slecht te zijn, sorry.![]()
Hier is het aardig bewolkt..quote:Op maandag 6 juni 2005 08:06 schreef Yosomite het volgende:
Een goedemorgen allemaal.
Vandaag 61 jaar geleden was de invasie in Normandë.
Het weer was toen erbarmelijk slecht, want de invasie moest keer op keer uitgesteld worden.
Vandaag is het een stuk beter.
Temp zo rond de 15 oC en het waait een beetje uit het noordwesten.
Het wordt aftellen ja!quote:Op maandag 6 juni 2005 08:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoihoi. Nog maar vijf nachtjes slapen!
Wat jij als cynisch beschouwt kan de ander veel luchthartiger opvatten.quote:Op maandag 6 juni 2005 08:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, een cynische opmerking is toch een cynische opmerking?
Misschien ga ik dan wel teveel om met verdorven mensen.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:04 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Wat jij als cynisch beschouwt kan de ander veel luchthartiger opvatten.
Het hangt er een beetje van af in welk kader de ander denkt.
Als je een cynische opmerking over de diefstal van een appel uit de supermarkt tegen een professionele inbreker maakt zal hij dat grappig vinden, terwijl het kind van tien dat zoiets voor de eerste of tweede keer doet zich dood zal schamen.
Dat kon je weten.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jezus, wat een zeikdozen in dat klaarkomtopic...
Is dat zo? Ze lopen me gewoon aan te vallen en het gaat helemaal nergens over.quote:
Je kent milagro toch wel een beetje inmiddels?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Is dat zo? Ze lopen me gewoon aan te vallen en het gaat helemaal nergens over.![]()
Ik zie het ja. En ik blijf het leuk vinden om te zienquote:Kan ik me echt ongelooflijk kwaad om maken.
Doet ze altijd..quote:Ik weet heus wel dat mijn OP een beetje flauw is, maar dit slaat gewoon nergens op vind ik.
Slotje aanvragen vind ik dan wel weer een beetje zwak eerlijk gezegd.. Ruimen en verder gaan zou mijn voorkeur hebben..quote:Op maandag 6 juni 2005 09:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb een slotje aangevraagd. Ik kan daar gewoon niet goed tegen.
Ach ze mogen toch ook hun zegje wel doen?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:30 schreef Doffy het volgende:Twee ID'ers op EO Radio 1
![]()
Wat een flauwekul
Als het nou een goed interview was, dan wel ja. Maar er wordt alleen maar ja-geknikt, zonder ook maar enige relativering.quote:
Zal wel zwak wezen, maar ik heb er gewoon geen zin meer in zo.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:29 schreef Alicey het volgende:
Slotje aanvragen vind ik dan wel weer een beetje zwak eerlijk gezegd.. Ruimen en verder gaan zou mijn voorkeur hebben..
Hoe moet ik het interview voorstellen dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:33 schreef Doffy het volgende:
[..]
Als het nou een goed interview was, dan wel ja. Maar er wordt alleen maar ja-geknikt, zonder ook maar enige relativering.
Op zich wel begrijpelijk hoor.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zal wel zwak wezen, maar ik heb er gewoon geen zin meer in zo.
Ik vind die opmerkingen van dat andere figuur eigenlijk nog irritanter dan die van milagro.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:34 schreef Alicey het volgende:
Op zich wel begrijpelijk hoor.Het is alleen jammer dat figuren zoals m dit geintje vaker flikken, en steeds hun zin lijken te krijgen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |