Veel plezier en slaap ze!quote:Op zondag 5 juni 2005 21:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Toch nog wat gezegd. Maar ik ben zo vertrokken, want ik ga even naar die miniserie kijken en dan koesen.
Zullen we daar 3 mannen van makenquote:Op zondag 5 juni 2005 21:19 schreef Alicey het volgende:
Ja, Lupa.
Feminisme is cool - Deel 2
Meeposten, ik alleen tegen 2 mannen.
He.. nu voel ik me weer achtergesteld..quote:
Maar je hebt hem al zo lang, terwijl iedereen inmiddels een nieuwe heeft.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:55 schreef Bensel het volgende:
niemand zegt ooit wat over mij usericon.. . ...
ik vind hem leuk, al ben ik geen fan van de Simpsons ! Welk karakter is dit eigenlijkquote:Op zondag 5 juni 2005 21:55 schreef Bensel het volgende:
Moe. Of schrijf je dat niet zo? Iig, geniale serie.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik vind hem leuk, al ben ik geen fan van de Simpsons ! Welk karakter is dit eigenlijk
en goedenavond...ik mocht voorlopig toch weer blijven in NL.
Neem es een nieuwe. Straks word je nog geasocieerd met de barman uit de Simpsonsquote:Op zondag 5 juni 2005 21:55 schreef Bensel het volgende:
ik heb persoonlijk meer met Southpark dan met de Simpsons.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:10 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Moe. Of schrijf je dat niet zo? Iig, geniale serie.
Dat heet niet discusseren, dat heet stoken.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, ik ben zelf helemaal niet zo'n schreeuwende opzij-feministe, maar ik vind de manier waarop beide heren erg zwart-wit zitten te praten niet echt leuk om mee te discussieren.
Lemmeb klinkt alsof hij is blijven steken in de jaren 50 en zoalshetis klinkt als een arrogante piemel die neerkijkt op alles wat vrouw is. Daarmee discussieer ik niet graag.
SP is ook wel leuk. Maar de Simpsons zijn toch vele malen mooier, vind ik. Daar zit meer achter. Heb laatst een interview gezien met de stemmetjes, fantastisch. Bart wordt ingesproken door een vrouw van 40, en mr Burns en zn assistent worden door dezelfde kerel gedaan, net als Homer en zn vader. Dat wist ik niet.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:11 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik heb persoonlijk meer met Southpark dan met de Simpsons.
Het balletje viel nu ook net bij mij idd.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:13 schreef Alicey het volgende:
Jezus ik snap nu dus pas wat er bedoeld wordt met Ik ben Moe.
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:14 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Het balletje viel nu ook net bij mij idd.
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:13 schreef Alicey het volgende:
Jezus ik snap nu dus pas wat er bedoeld wordt met Ik ben Moe.
in South Park worden de stemmen ook gedaan door slechts enkelen. En er zit vaak toch ook wel wat achter, politiek of religie of whatever...en het wordt allemaal afgezekenquote:Op zondag 5 juni 2005 22:13 schreef Haushofer het volgende:
[..]
SP is ook wel leuk. Maar de Simpsons zijn toch vele malen mooier, vind ik. Daar zit meer achter. Heb laatst een interview gezien met de stemmetjes, fantastisch. Bart wordt ingesproken door een vrouw van 40, en mr Burns en zn assistent worden door dezelfde kerel gedaan, net als Homer en zn vader. Dat wist ik niet.
South Park is geweldig ja.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:17 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
in South Park worden de stemmen ook gedaan door slechts enkelen. En er zit vaak toch ook wel wat achter, politiek of religie of whatever...en het wordt allemaal afgezeken
Gefeliciteerd, je hebt het eind van de quiz gehaald. Hierboven zie je je score.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Eindscore:
85 uit 100
met wat antwoorden tegen m'n principes in
God heeft je geschapen en is alwetend.. Maar wil je toch nog beter leren kennen!quote:Op zondag 5 juni 2005 22:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt het eind van de quiz gehaald. Hierboven zie je je score.
Je zou het kunnen vergelijken met het schoolcijfer 8.5 Je hebt een "goed schoolcijfer" gehaald.God rekent gelukkig niet met schoolcijfers.
Hij houdt van jou zoals je nu bent, maar wil jou graag nog beter leren kennen. Als jouw kennis van God alleen maar 'feitenkennis' is, bedenk dan dat dat niet is wat God bedoelt: hij wil jou persoonlijk kennen!
Schaapje! Word wakker!quote:Op zondag 5 juni 2005 22:19 schreef het_fokschaap het volgende:
Gefeliciteerd, je hebt het eind van de quiz gehaald. Hierboven zie je je score.
Je zou het kunnen vergelijken met het schoolcijfer 8.5 Je hebt een "goed schoolcijfer" gehaald.God rekent gelukkig niet met schoolcijfers.
Hij houdt van jou zoals je nu bent, maar wil jou graag nog beter leren kennen. Als jouw kennis van God alleen maar 'feitenkennis' is, bedenk dan dat dat niet is wat God bedoelt: hij wil jou persoonlijk kennen!
Ik heb ook al vanaf het begin een roze beertjequote:Op zondag 5 juni 2005 22:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar je hebt hem al zo lang, terwijl iedereen inmiddels een nieuwe heeft.
Die alwetendheid is inderdaad een probleem waardoor je altijd in cirkelredeneringen vervalt en wat je voor onoplosbare dilemma's stelt wanneer je de tijd neemt er eens over na te denken.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
God heeft je geschapen en is alwetend.. Maar wil je toch nog beter leren kennen!
Maar die is ook zo lief!quote:Op zondag 5 juni 2005 22:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb ook al vanaf het begin een roze beertje
Dat is bijna 5 jaar
Ze noemen me niet voor niks "de Koning van de lach".quote:
Mjah dat hoort er eigenlijk dan gewoon bij.. Ik vind het ook een mooi icoon. Je lijkt er zo lief, aaibaar, schattig en onschuldig door.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb ook al vanaf het begin een roze beertje
Dat is bijna 5 jaar
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:28 schreef Haushofer het volgende:
Ze noemen me niet voor niks "de Koning van de lach".
Heb je nog meer Einstein-grappen dan?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:28 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Gewoon doen. Ik schijn juist weer om andere redenen tegen te vallen.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat ik maar nooit naar een meet kom; dat moet wel tegenvallen![]()
Ik zit me nu al te verheugen op een oneindige storm van betweterigbe grappen tijdens de meetquote:Op zondag 5 juni 2005 22:28 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Het heeft wel wat ja. Het kan alleen zijn dat er van mijn kant dan een storm van cynische opmerkingen komt.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zit me nu al te verheugen op een oneindige storm van betweterigbe grappen tijdens de meet
En liv gaat dan kutopmerkingen maken..quote:Op zondag 5 juni 2005 22:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het heeft wel wat ja. Het kan alleen zijn dat er van mijn kant dan een storm van cynische opmerkingen komt.
Hodfrquote:
Die serie is mooi (doch traag op sommige momenten). Het verhaal zit echter erg goed in mekaar en gebruikt ook beroemde Ufo verhalen/gebeurtenissen enzo.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zet m'n compje uit en ga relaxed de rest van Taken kijken.
das nu zoals ik me voelquote:
Waddan?quote:
ik heb pijn an mn ogen, kan bijna niet meer lezen.. ik post t morgen hier welquote:
Ok. Sterkte!quote:Op maandag 6 juni 2005 03:05 schreef qu63 het volgende:
ik heb pijn an mn ogen, kan bijna niet meer lezen.. ik post t morgen hier wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |