abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27984871
Waar kan die spelen? Ederson is een AMC. Ik kan nu niet kijken, zit op me stage!
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:01:31 #152
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27985227
Geen tijd meer voor dit spel, wel jammer.

GTA: San Andreas
A.M.A.B
  donderdag 16 juni 2005 @ 19:35:09 #153
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_27994040
Nog een tip (Huge database en officiele Patch 5.0.5 incl updates):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_27997078
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 13:26 schreef BobRooney het volgende:

[..]

6500 per week . Dan heb ik het toch iets ruimer

Ik struin trouwens ook de grotere clubs af, op zoek naar jeugdspelers die weggestuurd zijn. Zit soms wat leuks tussen. Timon van Leeuwen heeft net getekend. Das best een aardige speler.
Bij Ravenna kan ik maar 2400 bieden, transfergeld is er helemaal niet. Toch gaat het wel goed, tactiek en scouting zijn de belangrijkste dingen om de concurrentie af te troeven.
That's all folks!
  donderdag 16 juni 2005 @ 21:43:04 #155
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_27997908
Pfff maar goed dat ik dit spel niet tijdens mijn afstuderen ben gaan spelen zeg...verslavend!

Bij Veendam deed ik het redelijk, net geen nacompetitie gehaald. Ben nu overgestapt naar Cambridge United in League 2. Vrijwel geen transfer budget en de loonkosten zijn al te hoog. Het bestuur gaf al aan dat het erom ging om niet te degraderen.

Doe het nu best goed, sta 2e na 5 wedstrijden en er wordt goed gevoetbald
pi_28003934
Behoorlijk incidentenvoetbal dus met gekke situaties, ik ken het.
That's all folks!
pi_28019894
Aangezien mijn vriendin tijdens mijn afwezigheid per ongeluk de map van FM had gedelete, is mijn potje met Dordt weg. Ben nu met AA Gent begonnen. Zit nog in de voorbereiding, die loopt aardig.

Op doel zal Frédéric Herpoel staan, captain en Rode Duivel.

Achterin zoek ik nog een rechtsback, tot die tijd doet de van AZ overgenomen Ron Vlaar het daar. In de oefenmatchen doet ie het goed. Centraal is Dario Smoje, Kroaat met een verleden bij AC Milan, een zekerheidje. Om de andere plek zullen Tjörven De Brul, voormalig Brugge-speler en ex-Rode Duivel, David Van Hoyweghen en, als er een back komt, Ron Vlaar strijden. Linksback is dan voorlopig Dieter Dever, die kan concurreren met Björn De Coninck (nu geblesseerd) en de eveneens geblesseerde Mustapha Oussalah, een Standard-huurling.

Als defensieve middenvelder is de Fransman Mathieu Verschučre onomstreden. Op de flanken heb ik wat andere problemen. Mijn beoogd rechtermiddenvelder Davy De Beule heeft een globale schorsing voor het hele seizoen, zodat Steve Cooreman of Wouter Vrancken daar voorlopig ballen. Op links had ik Sandy Martens, oud-Brugge en Rode Duivels, op het oog, maar die is tot januari geblesseerd. Voorlopig staat daar nu Steven Ribus, maar ik ben in onderhandeling met Nourdin Boukhari van Ajax, die alleen maar hoeft te tekenen.

Aanvallende middenvelder is Mbark Boussoufa, Nederlander en een talent. Matiás Fernández, mijn Chileense aankoop, is zijn concurrent.

In de aanval is Ali Lukunku ook geschorst, tot eind december. Daarom is Abdelmalek Cherrad, een lastige Algerijn, voorlopig basisspeler voor Ivica Jarakovic. Nordin Jbari, oud-Rode Duivel, schiet ze er lekker in en is onomstreden. Ook heb ik de jonge Argentijn Pablo Vítti aangetrokken als extra optie in de spits.

Ben benieuwd hoe het in de competitie zal gaan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28021906
Waarvoor is Davy geschorst, heeft hij een scheids aangevallen?
That's all folks!
pi_28022768
Nee, was toen bij Lokeren opgestapt met problemen. Schorsing is later opgeheven in het echt, in het spel helaas niet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28027470
hum...nu mijn tentamens voorbij zijn( helaas wel hertentamens in augustus ).....heb ik naast terras zitten en een beetje buiten ballen met vrienden weer tijd voor FM
hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
pi_28052635
Ik zit nu in m'n tweede seizoen met Ravenna. Na 17 wedstrijden sta ik tweede en heb tien punten achterstand op de nummer 1 Ancona. Die gaan wel erg hard. De nummer 2 t/m 5 spelen aan het eind play-offs om de tweede promotieplek. Mijn spits Toscano doet het erg goed met 15 doelpunten.

Ik heb net wel een enorme tegenvaller te verwerken gekregen. Mijn middenvelder Mussoni is er acht maand uit door een dijbeenbreuk.
That's all folks!
  zaterdag 18 juni 2005 @ 23:28:54 #162
27403 henkalex
full-time rare gast
pi_28053962
Na de titel en promotie naar THe Championship met Hartlepool ben ik nu na 39 duels in het eerste seizoen in The Championship weer eerste, 6 punten voor op nummer 2 Norwich. Een seizoen na de promotie naar The Championship gloort de Premier League.
Waarom normaal doen als je ook raar kan doen?
pi_28064740
hoe scouten jullie eigenlijk? Altijd op streek..of alleen op een (groot) voetbal land? Of filteren jullie de 'normale' spelerslijst die op je op kan vragen en laten dan een speler scouten?
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
  zondag 19 juni 2005 @ 16:38:16 #164
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28065473
quote:
Op zondag 19 juni 2005 15:52 schreef Onderbroek het volgende:
hoe scouten jullie eigenlijk? Altijd op streek..of alleen op een (groot) voetbal land? Of filteren jullie de 'normale' spelerslijst die op je op kan vragen en laten dan een speler scouten?
Ik scout zowieso alleen spelers die de taal van het land machtig zijn. Daarnaast scout ik in logische competitie's. Dus de eigen league en de league erboven (voor goedkope bargains). En de divisie's van gelijke sterkte in de buurlanden.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_28067705
wat irritant is aan psv is dat ze zo'n klein transfer budget hebben maar 4 miljoen ofzo
heb van bommel meteen kunnen verkopen voor zo'n 8.5 miljoen, maar ik krijg maar een klein deel daarvan op m'n transferbudget
en het bestuur wil me niet meer geven eikels
pi_28101444
quote:
Op zondag 19 juni 2005 15:52 schreef Onderbroek het volgende:
Op streek en voetballand, meestal heb je wel succes bij de buurlanden.

8 miljoen voor Van Bommel Onderbroek? Dat is wel erg weinig.
That's all folks!
pi_28104248
quote:
Op maandag 20 juni 2005 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Op streek en voetballand, meestal heb je wel succes bij de buurlanden.

8 miljoen voor Van Bommel Onderbroek? Dat is wel erg weinig.
het liep telkens op..dus ik maar accepteren ....op het einde werd er 10 geboden...kiest ie voor het team wat 8 miljoen bood

heb wel een lekkere tactiek gemaakt

2-3-3-2

---------keeper
-------CV-----CV
----VM----VM-----VM
-M----------M----------M
--------A-------A

de 2 buitenste VM met een schuine pijl terug laten lopen naar de back posities
beide buitenste M met een pijl naar voren (2 snelle M die goed kunnen dribbelen en snel zijn en dan vaak over de flanken spelen)
Als ik win dan is het niet ruim..hooguit 2-0
In colombia een goede spits gevonden, 20 jaar...goede beoordeling door de scouts en ook in mijn team doet ie het vrij goed. Z'n naam was iets van...perea ofzoiets ben z'n naam kwijt
Als ik m'n coaches vraag om mij te vertellen hoe ie het doet in m'n team zeggen ze allemaal dat hij een topspeler kan worden
Toen ik hem kocht begon vennegoor te klagen over het feit dat er teveel spelers op de spit-posities zijn (vonlanthen, vennegoor, robert, farfan, perea)
Dus ik denk dat ik minimaal 1 spits ga verkopen (zal waarschijnlijk vennegoor gaan worden)
Toen ik bij psv kwam meteen een paar spelers verkocht...bogelund, lamey ...gewoon om geld te krijgen voor nieuwe aankopen.
Feyenoord wordt bij mij in de competitie gezien als een serieuze titelkandidaat, maar ze doen het echt heel slecht..staan nu 15e
pi_28106632
ben ook weer begonnen..
ben wigan uit the championship

opzich leuke spelers..een goeie middelvelder..die meteen al door clubs gekocht wou worden..maar heb niet gedaan..of ze mogen hem kopen voor 8 miljoen..

begon trouwens met 8 miljoen voor transfers

eddie gaven aangetrokken..
adu wou nog niet..
nog een jonge ajax speler kwam misschien..

opzich voetballen ze wel goed..leuke acties..en goeie strijd..probeer te promoveren..en dan te hopen dat ik niet meteen deagradeer
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 21 juni 2005 @ 09:10:26 #169
53760 Silverado
Da Animator
pi_28109112
coach nu Boca
Bier hoort rijkelijk te vloeien!
  dinsdag 21 juni 2005 @ 12:17:21 #170
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28113844
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 09:10 schreef Silverado het volgende:
coach nu Boca
Boca is leuk om te coachen . Wel van River winnen :p Of voor de grap proberen een River speler te kopen, heb je gelijk een probleem
  dinsdag 21 juni 2005 @ 12:56:23 #171
53760 Silverado
Da Animator
pi_28115004
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 12:17 schreef PirE het volgende:

[..]

Boca is leuk om te coachen . Wel van River winnen :p Of voor de grap proberen een River speler te kopen, heb je gelijk een probleem
Ben tot nu toe zeer succesvol met Boca, jammer dat River geen spelers wil verkopen aan mij . Argentinie is best leuk!
Bier hoort rijkelijk te vloeien!
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:54:15 #172
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_28120022
Ja dat had ik ook toen ik Beckham met Barcelona wou kopen gelijk rellen met de supporters uiteindelijk issie toch gekomen en speelt de sterren van de hemel. Ben int 2e seizoen na 21 wedstrijden ongeslagen te zijn geweest door At Madrid verslagen met 2-1. klinkt erger dan t is want ongeveer mn hele basis 11 ligt in puin en dan bedoel ik ook echt allemaal standaard 2 weken en langer
Deze screen wil ik jullie dan niet onthouden..

[ Bericht 18% gewijzigd door numero_uno op 22-06-2005 12:17:39 ]
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_28134657
jij had ook update gebruikt? of zelf er in gezet dat van mark van bommel kwam??
heb wel ff met de editor gedaan

wel vette skin man
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_28134723
na 11 wedstrijd met Wigan Athletic
sta ik op een 6de plek..niet slecht op zich..

veel blessures nu..
eddie gaven kwam niet ivm dat "visum"
heb wel ali elkatabi (ik weet naam is fout..maar ik zoek het niet op) gekocht van az..
meteen gescoord bij ze debuut

1speler onder de 21 bij england..doet het daar goed..bij mij bankzitter :/
moet nog een goeie vc hebben..iemand tips?
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:32:45 #175
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_28135070
Nee ik doe niks editten ik had m gewoon nodig en de skin heet Breeze en is op de inmiddels wel bekende skinsite te vinden
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')