Kun je die niet instellen bij MSN 7.0 ?quote:Op zondag 5 juni 2005 21:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja idd
Jammer dat deze het niet doet op MSN...
Kloptquote:Op zondag 5 juni 2005 20:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Krijg net een smsje van yeahinho dat hij 2e is geworden op het para smit (f-side) toernooi.
Bij MSN 7.0 heb ik hem dr al bij gezetquote:Op zondag 5 juni 2005 21:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja idd
Jammer dat deze het niet doet op MSN...
Zo wel mogelijk moeten zijn volgens mij .... want je kan wel dingen laten bewegen... maar heb geen zin om het uit te zoekenquote:Op zondag 5 juni 2005 21:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kun je die niet instellen bij MSN 7.0 ?
Van de week liet iemand mij de Zwaai-smiley zien
Is niet zo moeilijk hoorquote:Op zondag 5 juni 2005 21:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zo wel mogelijk moeten zijn volgens mij .... want je kan wel dingen laten bewegen... maar heb geen zin om het uit te zoeken
Iddquote:Op zondag 5 juni 2005 21:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je kunt gewoon animated gifs toevoegen, net als je normale emoticons toevoegt.
Hoeveelste geworden? Of zelf niet gespeeld?quote:Op zondag 5 juni 2005 21:29 schreef JaWi het volgende:
Een roooooooode rubberboot! Whehe.
Ik ben kapot![]()
Ik heb zelf niet gespeeldquote:Op zondag 5 juni 2005 21:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoeveelste geworden? Of zelf niet gespeeld?![]()
Yeahinho nog gezien?quote:Op zondag 5 juni 2005 21:35 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet gespeeld. Ik heb me half dood gezopen en geroken en bananenman in mijn vrije val meegetrokken
.
Dat kookboek is een soort telefoonboek met telefoonnummers van pizzeria's en dergelijke?quote:Op zondag 5 juni 2005 21:44 schreef VoreG het volgende:
Van mijn familie een dvdspeler + home cinema set gekregen voor op kamer en daarbij ook een studentenkookboek
Nee heel veel maaltijden die binnen 1 uur klaar zijn en bijna niks kostenquote:Op zondag 5 juni 2005 21:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat kookboek is een soort telefoonboek met telefoonnummers van pizzeria's en dergelijke?
Dat is wel prettig die luxe als opzichzelfwonende student zijndequote:Op zondag 5 juni 2005 21:44 schreef VoreG het volgende:
Van mijn familie een dvdspeler + home cinema set gekregen voor op kamer en daarbij ook een studentenkookboek
Ik kreeg precies hetzelfdequote:Op zondag 5 juni 2005 21:44 schreef VoreG het volgende:
Voor m'n verjaardag en waarschijnlijk slagenquote:Op zondag 5 juni 2005 21:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik kreeg precies hetzelfde
Voor je slagen?
Leukquote:Op zondag 5 juni 2005 21:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voor m'n verjaardag en waarschijnlijk slagen
En ow ja. Mijn 1e rijles samen met mijn oom gedaan, hier door de straat rondjes rijden. (handig zo'n pleintje met een groot grasveld in het midden. Ik weet alleen niet wanneer ik de echte rijlessen ga volgen
.
Ik vind het wel leuk dat rondjes rijdenquote:Op zondag 5 juni 2005 21:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Leuk
Ik moet nog steeds beginnen met rijlessen. Maar totaal geen behoefte aan. Het is lekker om te hebben, maar al die moeite
Het is trouwens ook 3x ruk op tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |