toch maar weer aan de frituurquote:Op zondag 5 juni 2005 19:53 schreef golfer het volgende:
Zo, de restanten van de BBQ van gisteren zijn nu ook op en voorlopig hoef ik even niet meer te BBQ-en.
Tsja als je er gisteren na het stappen achter komt dat je fiets gejat is, omdat je zo dronken was dat je de sleutels erin had laten zitten. En daarbij ook de huissleutel aan die bos zit zodat je wel opzoek naar je fiets MOET omdat het anders ook geen slapen wordt.quote:
Wilde je net uitnodigenquote:Op zondag 5 juni 2005 19:53 schreef golfer het volgende:
Zo, de restanten van de BBQ van gisteren zijn nu ook op en voorlopig hoef ik even niet meer te BBQ-en.
quote:Op zondag 5 juni 2005 20:09 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Tsja als je er gisteren na het stappen achter komt dat je fiets gejat is, omdat je zo dronken was dat je de sleutels erin had laten zitten. En daarbij ook de huissleutel aan die bos zit zodat je wel opzoek naar je fiets MOET omdat het anders ook geen slapen wordt.
Tsja en het pas kwart voor 7 is eer je dat ding vind (achteraf snap ik er niks van, het is überhaupt al een wonder dat ik m heb gevonden), waarbij je s'ochtends toch vroeg op moet staan, dan ben je nu wel moe dus
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:48 schreef rubbereend het volgende:
http://www.20six.nl/janneke/archive/2005/01/
daar staat ie, ff naar beneden scrollen en dan zie je een rubbereendje aan t bier
Tsja nu lach ik er ook om, gisteren minder. Ik liep een beetje door ons dorp te dwalen terwijl de eerste mensen hun hond gingen uitlaten enzoquote:
wat hebben die Rosmalense homo's gedaan? Weet u dat toevallig?quote:Op zondag 5 juni 2005 20:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Krijg net een smsje van yeahinho dat hij 2e is geworden op het para smit (f-side) toernooi.
Ach je hebt nou toch een beeld?quote:Op zondag 5 juni 2005 20:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]Ik dacht al,kut,rubber krijgt een gezicht
die hebben met 3-0 verlorenquote:Op zondag 5 juni 2005 20:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wat hebben die Rosmalense hom's gedaan? Weet u dat toevallig?
kansloos met 3-0 verlorenquote:Op zondag 5 juni 2005 20:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wat hebben die Rosmalense homo's gedaan? Weet u dat toevallig?
Tot hoelaat ben je dan wezen stappen? (om een indruk te krijgen hoelang je bent wezen zoeken)quote:Op zondag 5 juni 2005 20:19 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Tsja nu lach ik er ook om, gisteren minder. Ik liep een beetje door ons dorp te dwalen terwijl de eerste mensen hun hond gingen uitlaten enzo
Maar ach vanavond niet te laat naar bed en het komt helemaal goed.
Uhh uurtje of half 3 denk ik. Om 3 uur sluit de boel bij ons, en ben niet tot het einde geblevenquote:Op zondag 5 juni 2005 20:22 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Tot hoelaat ben je dan wezen stappen? (om een indruk te krijgen hoelang je bent wezen zoeken)
Dus maar 4 uur gezochtquote:Op zondag 5 juni 2005 20:23 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Uhh uurtje of half 3 denk ik. Om 3 uur sluit de boel bij ons, en ben niet tot het einde gebleven
De mooiste openingsscene ooit gefilmd. Kubrickquote:
echt een meester in films die Kubrickquote:Op zondag 5 juni 2005 20:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
De mooiste openingsscene ooit gefilmd. Kubrick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |