Tussen tien en elf. Na de koffie.quote:
Waarom denk je dat wij een laptop hebben aangeschaftquote:Op zondag 5 juni 2005 23:16 schreef SCH het volgende:
Ik overweeg een laptopje in de wc-deur in te bouwen, kan ik fokken tijdens het schijten
en schijten tijdens het fokken
Ik dacht dat dat was vanwege het fokken vanuit bed....quote:Op zondag 5 juni 2005 23:17 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Waarom denk je dat wij een laptop hebben aangeschaft
Wel je keyboard wassen na afloop hè!quote:Op zondag 5 juni 2005 23:16 schreef SCH het volgende:
Ik overweeg een laptopje in de wc-deur in te bouwen, kan ik fokken tijdens het schijten
en schijten tijdens het fokken
quote:Op zondag 5 juni 2005 23:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Lul nou eens normaal Nederlands Dos, dat getuk van je wordt irritant...
quote:Op zondag 5 juni 2005 23:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Lul nou eens normaal Nederlands Dos, dat getuk van je wordt irritant...
niveau en HOOLS?quote:Op zondag 5 juni 2005 23:18 schreef golfer het volgende:
Het niveau hier is weer terug naar de anale fase van de ontwikkeling van den men.
Dertig jaar pappen en nathouden en politiek correct zeveren heeft er toe geleid dat het poepen in de verdrukking is geraakt. Wij schijterds timmeren eindelijk eens aan de wegquote:Op zondag 5 juni 2005 23:18 schreef golfer het volgende:
Het niveau hier is weer terug naar de anale fase van de ontwikkeling van den men.
Dat ziet er heftig uit popo !quote:Op zondag 5 juni 2005 23:19 schreef popolon het volgende:
De brandweer heeft het meeste al weggehaald.
[afbeelding]
En driemaal raden wie deze discussie startte.........quote:Op zondag 5 juni 2005 23:18 schreef golfer het volgende:
Ik heb er ook één en dat went wel hoor. Maar ik gebruik dat ding alleen maar als ik op de bank wil liggen of buiten wil zitten. Anders altijd mijn normale pc.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:21 schreef Yeahinho het volgende:
Een laptop is tof. Zit er ook aan te denken er één aan te schaffen. Ideaal in alle opzichten, op een groot probleem na: op zo'n kut-toetsenbord kan ik toch gvd niet typen....
quote:Op zondag 5 juni 2005 23:21 schreef Eilanden het volgende:
En driemaal raden wie deze discussie startte.........![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |