Dat ziet er heftig uit popo !quote:Op zondag 5 juni 2005 23:19 schreef popolon het volgende:
De brandweer heeft het meeste al weggehaald.
[afbeelding]
En driemaal raden wie deze discussie startte.........quote:Op zondag 5 juni 2005 23:18 schreef golfer het volgende:
Het niveau hier is weer terug naar de anale fase van de ontwikkeling van den men.
Ik heb er ook één en dat went wel hoor. Maar ik gebruik dat ding alleen maar als ik op de bank wil liggen of buiten wil zitten. Anders altijd mijn normale pc.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:21 schreef Yeahinho het volgende:
Een laptop is tof. Zit er ook aan te denken er één aan te schaffen. Ideaal in alle opzichten, op een groot probleem na: op zo'n kut-toetsenbord kan ik toch gvd niet typen....
quote:Op zondag 5 juni 2005 23:21 schreef Eilanden het volgende:
En driemaal raden wie deze discussie startte.........![]()
De buurman vertelde me dat er 6 auto's zijn weggesleept. total lossquote:
Heb je nog wat van NL gezien?quote:Op zondag 5 juni 2005 23:23 schreef popolon het volgende:
[..]
De buurman vertelde me dat er 6 auto's zijn weggesleept. total loss
We nemen een lekker biertje. Hup Holland!
quote:Op zondag 5 juni 2005 23:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En driemaal raden wie deze discussie startte.........![]()
Daar noem je juist de positieve puntenquote:Op zondag 5 juni 2005 23:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb er ook één en dat went wel hoor. Maar ik gebruik dat ding alleen maar als ik op de bank wil liggen of buiten wil zitten. Anders altijd mijn normale pc.
Op de radio, LdL.quote:
Het is geen discussie maar een fijn en open en intermenselijk gesprek.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Met of zonder meisje .... die discussie blijft het een typische SCH-discuSCHie!
Popo .. via het televisieportal van Casema kan je ook SBS6 kijken en dus NL aan het werk zienquote:Op zondag 5 juni 2005 23:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Op de radio, LdL.
Heb vanochtend een samenvatting gezien op ESPN.
Er ligt nog steeds een groot taboe op SCH. We hebben werk te doenquote:Op zondag 5 juni 2005 23:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is geen discussie maar een fijn en open en intermenselijk gesprek.![]()
En wij maken ons hier dan een beetje druk om wat onweer de laatste dagen!quote:Op zondag 5 juni 2005 22:34 schreef popolon het volgende:
Thunderstorms and tornado warning.
Daar drinken we op.
OK OK ... ik ben dus ondankbaarquote:Op zondag 5 juni 2005 23:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is geen discussie maar een fijn en open en intermenselijk gesprek.![]()
Vanuit de VSquote:Op zondag 5 juni 2005 23:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Popo .. via het televisieportal van Casema kan je ook SBS6 kijken en dus NL aan het werk zien
Topicje openen dan maarquote:Op zondag 5 juni 2005 23:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Er ligt nog steeds een groot taboe op SCH. We hebben werk te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |