Ja ik ook. 1 keer zou ik gewoon niet kunnen....of die mensen produceren hele bulten per keer of ze slepen al dat poep mee in hun darmpjes! Lijkt me niet prettig..quote:Op zondag 5 juni 2005 23:04 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Ik poep zeker 3 of 4 x per dag, veel mensen die ik ken poepen maar 1 maal daags, vind ik zo raar.
Hou vooral het "jullie" erbuitenquote:Op zondag 5 juni 2005 23:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat bracht jullie Bosschenaren eigenlijk op een para toernooi?
Ze wilden wel eens echte voetballers aan het werk zien op de Toekomstquote:Op zondag 5 juni 2005 23:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat bracht jullie Bosschenaren eigenlijk op een para toernooi?
Volgens mij bedoelt ie meer 'jullie' als in 'Yeahinho & co'.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hou vooral het "jullie" erbuiten![]()
Ik heb niks met dat toernooi te maken![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 23:06 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ze wilden wel eens echte voetballers aan het werk zien op de Toekomst.
één keer per dag, en dan héél veel, ook altijd op hetzelfde tijdstip.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:04 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Ik poep zeker 3 of 4 x per dag, veel mensen die ik ken poepen maar 1 maal daags, vind ik zo raar.
Dan heb je dat genot ook maar 1 x per dag - voor mij is het echt een spiritueel moment.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:05 schreef Noca het volgende:
[..]
Ja ik ook. 1 keer zou ik gewoon niet kunnen....of die mensen produceren hele bulten per keer of ze slepen al dat poep mee in hun darmpjes! Lijkt me niet prettig..
Ow oke.. misinterpretatiequote:Op zondag 5 juni 2005 23:06 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ie meer 'jullie' als in 'Yeahinho & co'.
De 2 belangrijkste jeugdtitels zijn gewoon van ons hoorquote:Op zondag 5 juni 2005 23:06 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ze wilden wel eens echte voetballers aan het werk zien op de Toekomst.
Hoe laat?quote:Op zondag 5 juni 2005 23:07 schreef popolon het volgende:
[..]
één keer per dag, en dan héél veel, ook altijd op hetzelfde tijdstip.
De organisatie zei al voor het toernooi tegen onze aanvoerder 'die beker gaat dus echt niet mee naar Den Bosch he'quote:Op zondag 5 juni 2005 23:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ow oke.. misinterpretatie
Bosschenaren zie je overal!
Jammer dat ze de beker niet hebben gewonnen, zou best komisch zijn.. Bosschenaren die met de para smit bokaal aan de haal gaan![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 23:09 schreef Suijk het volgende:
Ik schijt trouwens niet, ik heb een stoma.
Hiero is het een bittere noodzaak.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:11 schreef Noca het volgende:
Koffie op de vroege morgen is trouwens geen goed idee poeptechnisch gezien. Dan is het niet lekker meer...dan is het meer het giertank gevoel..![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 23:11 schreef Noca het volgende:
Koffie op de vroege morgen is trouwens geen goed idee poeptechnisch gezien. Dan is het niet lekker meer...dan is het meer het giertank gevoel..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |