abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 september 2005 @ 19:46:32 #151
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_30549793

Ongelofelijk, eerst zeuren, en dan krijgt ze (of hij) een oplossing, en dan maakt ze er geen gebruik van.
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_30549976
Maar zelf ben ik ook soms een zeur hoor:
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Bij deze wil ik u mijn teleurstelling kenbaar maken over het recentelijk door mij aangeschafte product ‘Glassex Easy Mop / Floor Cleaning System’.
Ik heb het product niet lang na de introductie aangeschaft bij Blokker, met het doel dit te gebruiken voor het regelmatig reinigen van mijn laminaatvloer.

Alvorens het product te gebruiken, heb ik – uiteraard – mijn vloer grondig gestofzuigd om zoveel mogelijk vuil al te verwijderen. Tijdens het gebruik van Glassex echter, blijft de vloerdoek niet al te goed op zijn plaats zitten. Volledigheidshalve vertel ik u erbij dat ik de meegeleverde instructies voor installatie van het systeem, nauwlettend heb opgevolgd.
Vermoedelijk doordat de doek heen-en-weer blijft schuiven over de houder, worden restanten van het vuil dat zich na het stofzuigen nog op de vloer bevindt, op de vloer achtergelaten in de vorm van een stofstreep. Een dergelijke streep is met regelmaat zichtbaar op die plekken waar de vloerdoek van richting verandert (dus, daar waar een vooruitgaande beweging wordt omgezet naar een achteruitgaande beweging). Dit is zelfs het geval bij gebruik van een nieuwe vloerdoek. De consequentie is dus dat, na het reinigen met Glassex Easy Mop, ik de gehele vloer nogmaals schoon moet maken om de stofstrepen helemaal weg te krijgen.

Helaas is het karwei daarna nog niet klaar; namelijk, op de zojuist schoongemaakte vloer zijn vreselijke strepen zichtbaar die veroorzaakt zijn door het gebruik van het (originele, bijgeleverde) Glassex schoonmaakmiddel. En dat terwijl in de reclame alsook op het product zelf geclaimd wordt dat het product mede is ontworpen voor het type vloer dat ik ermee behandel, en de vloer er ‘snel en streeploos’ schoon van wordt. Geen van beide claims wordt in mijn opinie waargemaakt.

U zult begrijpen dat ik zeer teleurgesteld ben in de kwaliteit van uw product. Ik zie mij dan ook genoodzaakt mijn keuze voor uw product als vloerreiniger bij een volgende aankoop te heroverwegen.
Reactie: kunt u 'm opsturen?
quote:
Helaas ben ik niet meer in de gelegenheid om aan uw verzoek tot het opsturen van de Glassex Easy Mop te voldoen.

Namelijk, reeds eind oktober heeft de steel van het systeem tijdens het - naar mijn mening normaal – gebruik de geest gegeven. Ik heb de doormidden gebroken Easy Mop toen nog wel enige tijd bewaard. Omdat ik tot dan toe nog geen reactie van u mocht ontvangen, heb ik medio november ertoe besloten het defecte systeem met het huisvuil mee te geven. Van het feit dat mijn eerste brief, gedateerd 18 oktober 2003, met een fikse vertraging bij u is aangekomen c.q. in behandeling genomen werd, was ik toen uiteraard niet op de hoogte. Ik hoop dat u mij desondanks toch een oplossing naar tevredenheid kunt bieden.

In afwachting van uw reactie verblijf ik, met vriendelijke groet,
Reactie: ik krijg een nieuwe thuisgestuurd, met begeleidend briefje erbij.

Het het ding teruggestuurd, met de melding: "Welk deel van 'ik vind het een kut ding' begrijpt u niet?" (maar dan iets vriendelijker).
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_30569189
ik werk bij chello

ik: hallo
klant: mijn internet doet het niet
ik: pech

daarna heb ik opgehangen
lid van de propellorpettencrew
pi_30570151
quote:
Op woensdag 14 september 2005 12:56 schreef Navi2005 het volgende:
ik werk bij chello

ik: hallo
klant: mijn internet doet het niet
ik: pech

daarna heb ik opgehangen
Dat zou voor mij reden zijn om direct op te zeggen en over te stappen.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_30571171
Geweldig topic!!

Mijn tante stuurde ook altijd van alles terug en kreeg dozen met spullen thuisgestuurd.

Heb zelf 1 keer iets teruggestuurd. We hadden van Vicks Blue van die dropsnoepjes gekocht, die zaten allemaal verpakt in een klein folietje. Een van die folietjes was leeg, geen snoepje, alleen maar lucht. Opgestuurd naar Vicks en we kregen geloof ik 5 zakken terug.. die dingen waren alleen niet te vreten :S
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_30571196
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:49 schreef ForumGek het volgende:
Zijn er nederlandse parfurmerie bedrijven waar je eventuele brieven naar kunt sturen? Ik heb een ideetje !
Een winkel zoals DA, ICI paris, kruidvat een idee?
pi_30571736
quote:
Op zondag 5 juni 2005 18:16 schreef RemcoDelft het volgende:
Logitech gaf me niet eens een nieuwe MX1000 muis omdat m'n MX510 een rood hakenkruis rondschijnt (zie het topic daarover ooit...)...
pi_30572881
Dat topic van die hakenkruis-muis heb ik destijds gezien
Zelf heb ik eens een brok smaakversterker in mijn chips gevonden. teruggestuurd en een doos gekregen. (Smith's/Lays)
And the druids turn to stone...
  woensdag 14 september 2005 @ 15:55:44 #159
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_30574391
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:49 schreef ForumGek het volgende:
Zijn er nederlandse parfurmerie bedrijven waar je eventuele brieven naar kunt sturen? Ik heb een ideetje !
welk idee?
niets
pi_30574698
We hadden vroeger veel van dat k'nex spul, nu brak er wel eens wat af...dat stuurde we altijd zo'n kapot stukje op en kregen we altijd 50 ervan terug incl. nog een extra doosje speelgoed...helemaal top
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  woensdag 14 september 2005 @ 16:08:25 #161
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_30574724
Wie weet het adres van Ralph Lauren Nederland? de dop van mn geurtje is losgegaan en alles is er uit gedropen...
niets
pi_30574731
Me vader had een plasticje in zijn Heineke bierflesje zitten. Hij dus een brief schrijfen. Heineke vroeg om het bierflesje met gevonden voorwerp naar hun terug te sturen, maar me vader had het al weggegooid. Maar uiteindelijk toch nog een doos met 12 stoere Heineke glazen terug.
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
  woensdag 14 september 2005 @ 16:23:20 #163
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_30575110
Poster voor het opfleuren van je kamer werken ook altijd..

Hoe ziet jouw kamer eruit #2
niets
pi_30575333
Paar jaar geleden ging mijn Microsoft IntelliMouse Explorer® kapot, de muis kreeg geen stroom meer denk ik.. want dat licht eronder brandde niet meer en de muis werd 20x door windows gedetecteerd.

Ik moest de muis terugsturen naar microsoft, en ik zou een nieuwe krijgen als het goed is.

Een week later kreeg ik een grote doos binnen.. met daarin 5 splinternieuwe muizen van een nieuwere revisie ook nog was niet de bedoeling denk ik van ze
  woensdag 14 september 2005 @ 16:33:28 #165
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_30575404
TVP
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  woensdag 14 september 2005 @ 16:37:16 #166
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_30575485
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:30 schreef dp81 het volgende:
Paar jaar geleden ging mijn Microsoft IntelliMouse Explorer® kapot, de muis kreeg geen stroom meer denk ik.. want dat licht eronder brandde niet meer en de muis werd 20x door windows gedetecteerd.

Ik moest de muis terugsturen naar microsoft, en ik zou een nieuwe krijgen als het goed is.

Een week later kreeg ik een grote doos binnen.. met daarin 5 splinternieuwe muizen van een nieuwere revisie ook nog was niet de bedoeling denk ik van ze
hiervoor was ik naar de winkel gegaan:
1. Ik had nieuwe pc gekocht, maar hij wilde niet opstarten. Ik naar de winkel zelfde probleem. Kreeg ik een nieuwe mee maar deze werkte nog steeds niet. Bleek dat ik het gehuegen in de verkeerde sleuf had gedrukt.
2. ik had mijn USB niet goed aangesloten op mijn moederboard, (was voor de voorkant, moest alle 5 stekkertjes zelf invpluggen op het moederboard) Ik had dus kortsluiting gemaakt. Wist ik veel. DUs deed ik mijn muis erin die werkte direkt al niet meer: had ik dus opgeblazen. ik terug naar de winkel en geklaagd dat muis het niet deed. Ik nieuwe.
3. Vriend van mij had nieuwe WLAN spullen gekocht incl. router en een paar kaartjes voor in de pc's. Hij kon de router niet zien vanaf zijn computer. (Wel met draad overigeens) Wij terug naar de winkel en begonnen te klagen dat hij niet werkte . Wij krijgen nieuwe router mee maar deze deed het nog niet . Toen hadden we maar even de kaartjes in de andere pc's geinstalleerd, en toen deed hij het wel.. Kaartje deed het dus gewoon niet
niets
  woensdag 14 september 2005 @ 16:44:27 #167
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_30575708
quote:
Op zondag 11 september 2005 12:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ooit eens een keer een pakje cigaretten terug gestuurd omdat ik ze niet lekker vond, ik kreeg zowaar een nieuw vol pakje terug incl excuus brief

Iemand hier ervaring met de AH klachtenservice?
Ik heb hier nog een fles bakolie staan die ik niet meer ga gebruiken, omdat de laatste keer dat ik er sju van wou maken de boel in de fik vloog (serieus). Gelukkig verder niks verbrand behalve mijn lekkere gordon blue.
Gordon Blue
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  woensdag 14 september 2005 @ 16:53:35 #168
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_30575979
hier mijn brief aan Brouwerij De Koninck te Antwerpen:
quote:
Kees Maas
Trommellaan 12
Tilburg
tel. 235412345

Tilburg, 6 mei 2005

Brouwerij de Koninck
t.a.v. Klantenservice
Mechelsesteenweg 291
B-2018 Antwerpen
Belgïe

Betreft: productiefout Koninck bier

Geachte heer/mevrouw,

Daar ik graag geniet van een bolleke De Koninck op een terras in Antwerpen of elders, schaf ik zo nu en dan een six-pack De Koninck flesjes aan voor thuisgebruik. Afgelopen week opende ik een nieuw six-pack die al enige tijd in de koeling stond om op de juiste temperatuur te komen. Ik opende het eerste flesje en begon hiervan te drinken (helaas niet uit een echt bolleke, aangezien deze moeilijk te verkrijgen is in Nederland). Zoals verwacht smaakte het bier naar behoren, erg goed dus.
Na het eerste flesje maakte ik nietsvermoedend de tweede open, en nam een slok. Het bier smaakte echter bedorven en toen ik goed keek was het flesje slechts voor de helft gevuld. Na het drinken van nog een slok, besefte ik dat dit niet pluis was, en derhalve heb ik de inhoud van het flesje leesgeschonken in de gootsteen.
Bovenstaande gebeurtenis is de reden dat ik u deze brief schrijf. Ik wil u er graag op attent maken dat ik deze fout heb aangetroffen en dit dus niet is ontdekt tijdens de inspectie van de producten in uw brouwerij.

Daar ik het genot van 1 flesje De Koninck heb gemist, kunt u misschien met een voorstel komen om dit op een gepaste manier recht te zetten.

Met vriendelijke groeten,

Kees Maas
Ik wou dus eigenlijk een paar mooie De Koninck glazen krijgen. Maar in plaats daarvan kreeg ik 2 speldjes en een briefje van 5 euro zodat ik nog eens een sixpackje kon halen. Best tof.
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_30577088
stuur regelmatig etenswaar terug als me dat niet bevalt. Overigens baukje valt volgens mij onder dokter oetker. Zou gewoon daarnaartoe mailen of schrijven. Heb pas namelijk heel pakket terug gehad van dokter oetker omdat mijn muffins niet wilde lukken, daar zat ook een zakje van dat versier spul van baukje bij.
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
  woensdag 14 september 2005 @ 21:28:31 #170
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_30584481
tvp
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_30585313
quote:
Op zondag 5 juni 2005 17:36 schreef qu63 het volgende:
chips in water dopen, laten drogen en weer terug sturen werkt ook!

of zoals Koelman doet: http://www.koelman.com/brandbrieven/archief/000190.html
Oh god ik lach me de tranen in de ogen om die site..
Werkelijk grandioos!!!!!!!!! Thnks voor de link
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_30733418
inderdaad erg grappig die koelman.com
Haleloeja
pi_30738458
quote:
Op maandag 19 september 2005 18:40 schreef Gelderland het volgende:
inderdaad erg grappig die koelman.com
Die met die glorix doekjes !!! :D:D:D;d;D:D:D
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_30800586
Mijn wereld stortte eergisteren in
Daarom stuur ik deze brief
quote:
Al lange tijd ben ik een tevreden gebruiker van Powerpack vuilniszakken, die ik bij de Albert Heijn koop. Vooral de stevigheid leek altijd beduidend beter dan die van de goedkopere alternatieven. Vandaag is er echter iets voorgevallen wat mij uitermate teleurstelde en mij een heleboel werk bezorgde.

Voor het verzamelen van mijn huishoudelijk afval maak ik gebruik van een afvalton met daarin uw Powerpack 60x80 cm zakken. Na een aantal dagen was de zak vol en wilde ik deze vervangen. Toen ik de zak juist een eindje boven de bak hield, scheurde de zak en lag mijn vuilnis weer in de bak en ver daaromheen. U kunt zich wel voorstellen welk een vies karwei het was dat op te moeten ruimen.

Na bestudering van de zak in kwestie bleek de oorzaak te liggen bij de rand van de vuilniszakken. Daar waar deze geperforeerd zijn, begint normaliter een dikke rand waar beide zijden van de zak zijn versmolten. Bij deze zak was dit randje erg dun. Zo dun, dat zij zeer eenvoudig scheuren of soms zelfs al ten dele waren ingescheurd. Onder het gewicht van het afval bezweek de bodem. De overige zakken van de rol, en dat waren er nog best veel, bleken dit euvel ook te bezitten.

U zult begrijpen dat ik deze situatie niet verwachtte, daar ik altijd met vol vertrouwen uw zakken heb gebruikt. Gezien de prijs en de naam van uw vuilniszakken, mag dit toch eigenlijk niet voorkomen? Daarnaast is een groot deel van de rol onbruikbaar geworden. Ik verwacht dan ook een passende reactie.
  donderdag 22 september 2005 @ 00:24:09 #175
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_30810951
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:50 schreef SlaadjeBla het volgende:
Mijn wereld stortte eergisteren in
Daarom stuur ik deze brief
[..]

heb je de overgebleven zakken ook meegestuurd?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')