Reactie: kunt u 'm opsturen?quote:Geachte heer/mevrouw,
Bij deze wil ik u mijn teleurstelling kenbaar maken over het recentelijk door mij aangeschafte product ‘Glassex Easy Mop / Floor Cleaning System’.
Ik heb het product niet lang na de introductie aangeschaft bij Blokker, met het doel dit te gebruiken voor het regelmatig reinigen van mijn laminaatvloer.
Alvorens het product te gebruiken, heb ik – uiteraard – mijn vloer grondig gestofzuigd om zoveel mogelijk vuil al te verwijderen. Tijdens het gebruik van Glassex echter, blijft de vloerdoek niet al te goed op zijn plaats zitten. Volledigheidshalve vertel ik u erbij dat ik de meegeleverde instructies voor installatie van het systeem, nauwlettend heb opgevolgd.
Vermoedelijk doordat de doek heen-en-weer blijft schuiven over de houder, worden restanten van het vuil dat zich na het stofzuigen nog op de vloer bevindt, op de vloer achtergelaten in de vorm van een stofstreep. Een dergelijke streep is met regelmaat zichtbaar op die plekken waar de vloerdoek van richting verandert (dus, daar waar een vooruitgaande beweging wordt omgezet naar een achteruitgaande beweging). Dit is zelfs het geval bij gebruik van een nieuwe vloerdoek. De consequentie is dus dat, na het reinigen met Glassex Easy Mop, ik de gehele vloer nogmaals schoon moet maken om de stofstrepen helemaal weg te krijgen.
Helaas is het karwei daarna nog niet klaar; namelijk, op de zojuist schoongemaakte vloer zijn vreselijke strepen zichtbaar die veroorzaakt zijn door het gebruik van het (originele, bijgeleverde) Glassex schoonmaakmiddel. En dat terwijl in de reclame alsook op het product zelf geclaimd wordt dat het product mede is ontworpen voor het type vloer dat ik ermee behandel, en de vloer er ‘snel en streeploos’ schoon van wordt. Geen van beide claims wordt in mijn opinie waargemaakt.
U zult begrijpen dat ik zeer teleurgesteld ben in de kwaliteit van uw product. Ik zie mij dan ook genoodzaakt mijn keuze voor uw product als vloerreiniger bij een volgende aankoop te heroverwegen.
Reactie: ik krijg een nieuwe thuisgestuurd, met begeleidend briefje erbij.quote:Helaas ben ik niet meer in de gelegenheid om aan uw verzoek tot het opsturen van de Glassex Easy Mop te voldoen.
Namelijk, reeds eind oktober heeft de steel van het systeem tijdens het - naar mijn mening normaal – gebruik de geest gegeven. Ik heb de doormidden gebroken Easy Mop toen nog wel enige tijd bewaard. Omdat ik tot dan toe nog geen reactie van u mocht ontvangen, heb ik medio november ertoe besloten het defecte systeem met het huisvuil mee te geven. Van het feit dat mijn eerste brief, gedateerd 18 oktober 2003, met een fikse vertraging bij u is aangekomen c.q. in behandeling genomen werd, was ik toen uiteraard niet op de hoogte. Ik hoop dat u mij desondanks toch een oplossing naar tevredenheid kunt bieden.
In afwachting van uw reactie verblijf ik, met vriendelijke groet,
Dat zou voor mij reden zijn om direct op te zeggen en over te stappen.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:56 schreef Navi2005 het volgende:
ik werk bij chello
ik: hallo
klant: mijn internet doet het niet
ik: pech
daarna heb ik opgehangen
Een winkel zoals DA, ICI paris, kruidvat een idee?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:49 schreef ForumGek het volgende:
Zijn er nederlandse parfurmerie bedrijven waar je eventuele brieven naar kunt sturen? Ik heb een ideetje!
quote:Op zondag 5 juni 2005 18:16 schreef RemcoDelft het volgende:
Logitech gaf me niet eens een nieuwe MX1000 muis omdat m'n MX510 een rood hakenkruis rondschijnt (zie het topic daarover ooit...)...
welk idee?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:49 schreef ForumGek het volgende:
Zijn er nederlandse parfurmerie bedrijven waar je eventuele brieven naar kunt sturen? Ik heb een ideetje!
hiervoor was ik naar de winkel gegaan:quote:Op woensdag 14 september 2005 16:30 schreef dp81 het volgende:
Paar jaar geleden ging mijn Microsoft IntelliMouse Explorer® kapot, de muis kreeg geen stroom meer denk ik.. want dat licht eronder brandde niet meer en de muis werd 20x door windows gedetecteerd.
Ik moest de muis terugsturen naar microsoft, en ik zou een nieuwe krijgen als het goed is.
Een week later kreeg ik een grote doos binnen.. met daarin 5 splinternieuwe muizen van een nieuwere revisie ook nogwas niet de bedoeling denk ik van ze
Gordon Bluequote:Op zondag 11 september 2005 12:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ooit eens een keer een pakje cigaretten terug gestuurd omdat ik ze niet lekker vond, ik kreeg zowaar een nieuw vol pakje terug incl excuus brief
Iemand hier ervaring met de AH klachtenservice?
Ik heb hier nog een fles bakolie staan die ik niet meer ga gebruiken, omdat de laatste keer dat ik er sju van wou maken de boel in de fik vloog (serieus). Gelukkig verder niks verbrand behalve mijn lekkere gordon blue.
Ik wou dus eigenlijk een paar mooie De Koninck glazen krijgen. Maar in plaats daarvan kreeg ik 2 speldjes en een briefje van 5 euro zodat ik nog eens een sixpackje kon halen. Best tof.quote:Kees Maas
Trommellaan 12
Tilburg
tel. 235412345
Tilburg, 6 mei 2005
Brouwerij de Koninck
t.a.v. Klantenservice
Mechelsesteenweg 291
B-2018 Antwerpen
Belgïe
Betreft: productiefout Koninck bier
Geachte heer/mevrouw,
Daar ik graag geniet van een bolleke De Koninck op een terras in Antwerpen of elders, schaf ik zo nu en dan een six-pack De Koninck flesjes aan voor thuisgebruik. Afgelopen week opende ik een nieuw six-pack die al enige tijd in de koeling stond om op de juiste temperatuur te komen. Ik opende het eerste flesje en begon hiervan te drinken (helaas niet uit een echt bolleke, aangezien deze moeilijk te verkrijgen is in Nederland). Zoals verwacht smaakte het bier naar behoren, erg goed dus.
Na het eerste flesje maakte ik nietsvermoedend de tweede open, en nam een slok. Het bier smaakte echter bedorven en toen ik goed keek was het flesje slechts voor de helft gevuld. Na het drinken van nog een slok, besefte ik dat dit niet pluis was, en derhalve heb ik de inhoud van het flesje leesgeschonken in de gootsteen.
Bovenstaande gebeurtenis is de reden dat ik u deze brief schrijf. Ik wil u er graag op attent maken dat ik deze fout heb aangetroffen en dit dus niet is ontdekt tijdens de inspectie van de producten in uw brouwerij.
Daar ik het genot van 1 flesje De Koninck heb gemist, kunt u misschien met een voorstel komen om dit op een gepaste manier recht te zetten.
Met vriendelijke groeten,
Kees Maas
Oh god ik lach me de tranen in de ogen om die site..quote:Op zondag 5 juni 2005 17:36 schreef qu63 het volgende:
chips in water dopen, laten drogen en weer terug sturen werkt ook!
of zoals Koelman doet: http://www.koelman.com/brandbrieven/archief/000190.html
Die met die glorix doekjes !!!quote:Op maandag 19 september 2005 18:40 schreef Gelderland het volgende:
inderdaad erg grappig die koelman.com
quote:Al lange tijd ben ik een tevreden gebruiker van Powerpack vuilniszakken, die ik bij de Albert Heijn koop. Vooral de stevigheid leek altijd beduidend beter dan die van de goedkopere alternatieven. Vandaag is er echter iets voorgevallen wat mij uitermate teleurstelde en mij een heleboel werk bezorgde.
Voor het verzamelen van mijn huishoudelijk afval maak ik gebruik van een afvalton met daarin uw Powerpack 60x80 cm zakken. Na een aantal dagen was de zak vol en wilde ik deze vervangen. Toen ik de zak juist een eindje boven de bak hield, scheurde de zak en lag mijn vuilnis weer in de bak en ver daaromheen. U kunt zich wel voorstellen welk een vies karwei het was dat op te moeten ruimen.
Na bestudering van de zak in kwestie bleek de oorzaak te liggen bij de rand van de vuilniszakken. Daar waar deze geperforeerd zijn, begint normaliter een dikke rand waar beide zijden van de zak zijn versmolten. Bij deze zak was dit randje erg dun. Zo dun, dat zij zeer eenvoudig scheuren of soms zelfs al ten dele waren ingescheurd. Onder het gewicht van het afval bezweek de bodem. De overige zakken van de rol, en dat waren er nog best veel, bleken dit euvel ook te bezitten.
U zult begrijpen dat ik deze situatie niet verwachtte, daar ik altijd met vol vertrouwen uw zakken heb gebruikt. Gezien de prijs en de naam van uw vuilniszakken, mag dit toch eigenlijk niet voorkomen? Daarnaast is een groot deel van de rol onbruikbaar geworden. Ik verwacht dan ook een passende reactie.
heb je de overgebleven zakken ook meegestuurd?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:50 schreef SlaadjeBla het volgende:
Mijn wereld stortte eergisteren in
Daarom stuur ik deze brief
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |