quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:31 schreef missC het volgende:
Maar de beste afhandleing gaat naar Croma bij een vriend van me...Croma voor kip (ooit) was geen succes, het spatte je pan uit. Zo ook bij vriend, die hier ludieke brief over schreef en vertelde dat zijn hele keuken opnieuw gewit moest worden...foto's erbij (was ook zo). Wordt gebeld : verzekeringsexpert komt langs tussen 9-12 het is belangrijk dat u thuis bent....stonden er om 9 uur 2 schilders voor de deur...waren om 12 uur ruimschoots verdwenen...echt super...
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:31 schreef missC het volgende:
Maar de beste afhandleing gaat naar Croma bij een vriend van me...Croma voor kip (ooit) was geen succes, het spatte je pan uit. Zo ook bij vriend, die hier ludieke brief over schreef en vertelde dat zijn hele keuken opnieuw gewit moest worden...foto's erbij (was ook zo). Wordt gebeld : verzekeringsexpert komt langs tussen 9-12 het is belangrijk dat u thuis bent....stonden er om 9 uur 2 schilders voor de deur...waren om 12 uur ruimschoots verdwenen...echt super...
Cokequote:Op zaterdag 10 september 2005 18:43 schreef Burning_Eye het volgende:
Ik heb is ooit een fles cola gekocht,
zit ik lekker die cola op te drinken![]()
en ineens proef ik iets hardsik gelijk die zooi uitspugen.
toen keek ik in die uitgespuugde cola zag ik een hard stukje cola
Ik ging dus echt bijna over mijn nek want ik had het toen bijna doorgeslikt![]()
Maar helaas heb ik de coca cola nog niet daarover gemaild![]()
(dadelijk ff de coca cola fabriek gebeuren mailen)
Tegen mij zei je nog dat dat van die zelfmaak-cola uit zo'n ding isquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:43 schreef Burning_Eye het volgende:
Ik heb is ooit een fles cola gekocht,
zit ik lekker die cola op te drinken![]()
en ineens proef ik iets hardsik gelijk die zooi uitspugen.
toen keek ik in die uitgespuugde cola zag ik een hard stukje cola
Ik ging dus echt bijna over mijn nek want ik had het toen bijna doorgeslikt![]()
Maar helaas heb ik de coca cola nog niet daarover gemaild![]()
(dadelijk ff de coca cola fabriek gebeuren mailen)
Dat is netjes!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:35 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik heb een tijd geleden een broodje Unox teruggestuurd omdat volgens de sticker het afbakbroodje nog ruim 3 weken goed zou zijn, maar er al een dikke laag schimmel op zat... Ik heb toen 3 pakken broodje Unox ervoor teruggekeregen en 2 pakken met hamburgers...
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:31 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Tegen mij zei je nog dat dat van die zelfmaak-cola uit zo'n ding is
Gordon Blue: is dat een blauwe homo?quote:Op zondag 11 september 2005 12:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ooit eens een keer een pakje cigaretten terug gestuurd omdat ik ze niet lekker vond, ik kreeg zowaar een nieuw vol pakje terug incl excuus brief
Iemand hier ervaring met de AH klachtenservice?
Ik heb hier nog een fles bakolie staan die ik niet meer ga gebruiken, omdat de laatste keer dat ik er sju van wou maken de boel in de fik vloog (serieus). Gelukkig verder niks verbrand behalve mijn lekkere gordon blue.
Ik merk dit topic nu pas opquote:Op maandag 6 juni 2005 22:59 schreef ddx het volgende:
nu zou het eigenlijk leuk zijn als er ook reactie komt van iemand die op klachtenafdeling werkt van zo'n bedrijf, wat voor onzin verhalen er dagelijks langskomen
Totaalbedrag was iets van ¤300 ofzoquote:Ik heb een combimagnetron bij u besteld, deze zou op <datum> binnenkomen. Echter, enkele dagen voor de leveringsdag kreeg ik telefoon dat de bezorging met ongeveer een week vertraagd was. Bij deze declareer ik dan ook de avondmaaltijden die ik en mijn gezin noodgedwongen elders hebben moeten nuttigen.
Wat gaan WE hieraan doen? Nou, dit:quote:Onlangs kocht ik een fel roze kunststof zeepbakje, welke ik meteen in gebruik heb genomen. De volgende ochtend bleek dat mijn dure zeep (toch zeker ¤2,50) roze uitgeslagen was omdat deze er vochtig op had gelegen. Wat gaan we hieraan doen?
Maar nee:quote:Beste <klant>, onze excuses voor het ongemak, u kunt met het zeepbakje en de bon teruggaan naar de klantenservice, daar krijgt u dan het geld terug.
Ok, dan kun je 't krijgen zoals je het hebben wilquote:Nou, ik dacht het niet. Ik woon 80 km van de dichtstbijzijnde IKEA af, ik ga niet voor een zeepbakje van ¤1,25 een afstand van 160 kilometer rijden. Ik verwacht een betere oplossing!!
Reactie van klant:quote:Beste <klant>, we hebben het volgende voorstel. U pakt het zeepbakje in, doet de kassabon erbij en stuurt het op naar ons o.v.v. referentienummer X. Als wij het hebben ontvangen, sturen we de bon terug en storten het aankoopbedrag van ¤1,25 + de verzendkosten op uw bankrekening.![]()
Lange tijd niet zo gelachenquote:Bedankt, ik vind het een zeer acceptabele oplossing. Ik zal er echter geen gebruik van maken omdat het me voor ¤1,25 de moeite niet waard is. Maar evengoed bedankt voor de service!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |