quote:Op zondag 19 juni 2005 09:26 schreef LennyKravitz het volgende:
Gisteren at ik nog wat knabbelnootjes die helemaal naar niets smaakten... dacht dat het aan mij lag... hmmmmm
lolquote:Op zondag 5 juni 2005 23:08 schreef mikezwet het volgende:
Mijn tante had eens unox knakworstje waar er maar 9 in zaten, toen kregen ze er 1 in een envlop. Nee hoor een heel nieuw blik, tel uit je winst
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:11 schreef petre86 het volgende:
c1000 gemailt dat er geen THT datum op de pancees koeken zat ( c1000 selectie)
ik kon de verpakking niet opsturen omdat die al weg was, en omdat de koeken toch binnen 2 dagen op zouden zijn heb ik gezegd dat ik er vanuit ging dat ze wel goed waren.. alleen ff melden dus.. maar kreeg wel een bon van 2.50 voor de c1000
AH ook gemailt vanwege een sandwich die niet belegd was.. "geven het door, retour of andere klachten kunt u bij het desbetreffende filiaal doen"... aan de andere kant van het land,,
Aviko gemaild dat de aardappelkroketten kapot gingen in de frituur. Heb ¤5 en een excuusbrief gekregen.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 14:47 schreef SamStar het volgende:
een oud klasgenootje en haar vriendin hadden een keer een zak "zwart witjes" gekocht
en toen hadden ze ze nageteld en toen bleken er meer witte dan zwarte in te zitten
en hadden ze een brief gestuurd dat ze dat rasistisch vonden, en toen 2 weken later kregen ze een hele doos met 10 KG snoep
ook eens schrijven gaatquote:Op zondag 19 juni 2005 14:47 schreef SamStar het volgende:
een oud klasgenootje en haar vriendin hadden een keer een zak "zwart witjes" gekocht
en toen hadden ze ze nageteld en toen bleken er meer witte dan zwarte in te zitten
en hadden ze een brief gestuurd dat ze dat rasistisch vonden, en toen 2 weken later kregen ze een hele doos met 10 KG snoep
quote:Op zondag 19 juni 2005 15:16 schreef Auticia het volgende:
Flesje opgestuurd, kreeg excuses en 4 flesjes terug.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:27 schreef missC het volgende:
fles Axe douchegebeuren met worm...niks gehoord
zak chips opgestuurd met "veel te lekker, te snel op", superdoos terug
glazen fles Coca cola, nek afgebroken - opgehaald door CC, mocht zelf dingen uitzoeken in de promo-auto (parasols, glazen, dienbladen, wat ik aanwees kreeg ik...
jaren later CC fles met gaatje - ook opgehaald door CC - sleutelhangertje...
Huggies luiers, aankoopbedrag retour (kind zat onder de gelatinebolletjes door lekkende toplaag...), vond ik in het kader van de kindermarketing erg mager, al stuur je dan maar een recalemtuttel ofzo
Bij Bolletje een klacht gedaan als dichtPiet, echt geheel op rijm, vanwege uitdeelzakjes kruidnootjes die open en dus slap waren...kreeg saaie brief terug maar wel met 10 euro opgevouwen in een kaartje dat hiervoor bedoeld is...je vraagt je af hoeveel klachten ze krijgen !
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:31 schreef missC het volgende:
Maar de beste afhandleing gaat naar Croma bij een vriend van me...Croma voor kip (ooit) was geen succes, het spatte je pan uit. Zo ook bij vriend, die hier ludieke brief over schreef en vertelde dat zijn hele keuken opnieuw gewit moest worden...foto's erbij (was ook zo). Wordt gebeld : verzekeringsexpert komt langs tussen 9-12 het is belangrijk dat u thuis bent....stonden er om 9 uur 2 schilders voor de deur...waren om 12 uur ruimschoots verdwenen...echt super...
Zou je de link willen posten?quote:Op zondag 5 juni 2005 18:16 schreef RemcoDelft het volgende:
Logitech gaf me niet eens een nieuwe MX1000 muis omdat m'n MX510 een rood hakenkruis rondschijnt (zie het topic daarover ooit...)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |