Mijne ook.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:39 schreef Toeps het volgende:
Ha, da's mijn favoriete TV programma!
quote:Op zondag 5 juni 2005 15:07 schreef manny het volgende:
bestaat die jay echt, of is het een animatie ?
[afbeelding]
Vind ik nou ook.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:11 schreef Realzm het volgende:
Alleen die kristi is nog redelijk mooi. De rest ziet er echt uit als een stel graftakken
quote:Op zondag 5 juni 2005 15:11 schreef Realzm het volgende:
Alleen die kristi is nog redelijk mooi. De rest ziet er echt uit als een stel graftakken
Kristi heeft een centenbekkie.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:11 schreef Realzm het volgende:
Deze kwamen v/d officiele site..quote:Op zondag 5 juni 2005 17:35 schreef Airelle het volgende:
Wat een lelijke foto's.
Programma is geweldig.
Ow het was geen kritiek tegenover jouw.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Deze kwamen v/d officiele site..
Kwerk ze later wel weer bij haha
Ja vinnik ookquote:Op zondag 5 juni 2005 17:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ow het was geen kritiek tegenover jouw.
Ik vind dat ze er gewoon duf opstaan.
Ik vind Yaya hier juist heel mooi opstaanquote:Op zondag 5 juni 2005 17:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ow het was geen kritiek tegenover jouw.
Ik vind dat ze er gewoon duf opstaan.
Evaquote:Op maandag 6 juni 2005 14:13 schreef Airelle het volgende:
Ik vind er (nog) niet eentje heel erg bovenuit springen.
Ik ook nog niet echt. Maar dat zie je meestal toch pas na 2 of 3 afleveringen. Alhoewel ik Yoanna wel echt buitenaards mooi vond, heb vanaf het begin al gezegd dat ze zou winnen. Maar bijvoorbeeld Mercedes vond ik elke week mooier worden en shandy ook, die groeiden in het programma.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:13 schreef Airelle het volgende:
Ik vind er (nog) niet eentje heel erg bovenuit springen.
Dit is cycle 3.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:02 schreef BVO het volgende:
Zijn ze in Amerika al klaar met de uitzendingen? Of zijn die ook nog bezig??
Yupquote:Op maandag 6 juni 2005 15:04 schreef BVO het volgende:
Oh, dus de winnares is ook al bekend?
Wordt uitkijken met geen spoilers lezen dan..
Ja, helaas wel.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar zit Janice Dickinson nou wel in de jury of niet?
Nee leuk juistquote:
Kwestie van smaak denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:57 schreef Skwish het volgende:
[afbeelding]
Hoe kan je zoiets nou mooi of sexy vinden?![]()
Hey, jij spiekt!quote:Op maandag 6 juni 2005 18:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze was te veel "Music Video' volgens de fotograaf..
quote:
Haha, je hebt het over Yaya?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:26 schreef glannie het volgende:
leuke cycle was dit wel
was tijdje geleden klaar met cycle 4 kijken... die wat minder was vond ik
Nu zie je het nog niet zo maar amanda heeft echt vet idiote (ik vind het persoonlijk supermooi) ogen
Ik denk dat zij wel snel veel mensen zal trekken qua favoriet... en dat de eerder genoemde snel zullen afvallen qua favoriet ivm gedrag
te korte benenquote:Op maandag 6 juni 2005 17:57 schreef Skwish het volgende:
[afbeelding]
Hoe kan je zoiets nou mooi of sexy vinden?![]()
Wat een drama maakte ze er van.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
OMFG!
'Ik wil dat je op mijn bruiloft komt .... enz'![]()
.
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:20 schreef SEMTEX het volgende:
He, gemist? Het werd herhaald toch? Ik heb vorige week ook de herhaling gezien..
kristi haar gaat er voor een heel stuk af volgende weekquote:Op zondag 5 juni 2005 15:11 schreef Realzm het volgende:
super moie fotows!!quote:Op maandag 6 juni 2005 14:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De foto's voor a.s. donderdag:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
bedoel eigenlijk jennipherquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:15 schreef mleintje271 het volgende:
[..]
kristi haar gaat er voor een heel stuk af volgende week![]()
Ja, SPOILER!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:32 schreef karoltje het volgende:
http://gorillamask.net/tyra_speech.shtml
Dit komt volgens mij uit seizoen 4, echt te triest voor woorden. Klote Tyra die elk mens een beetje denkt te kunnen doorgronden met r "ik heb zoveel meegemaakt"-houding.
.
Oh... my.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:32 schreef karoltje het volgende:
---- mini-spoiler seizoen 4-----
http://gorillamask.net/tyra_speech.shtml
Dit komt volgens mij uit seizoen 4, echt te triest voor woorden. Klote Tyra die elk mens een beetje denkt te kunnen doorgronden met r "ik heb zoveel meegemaakt"-houding.
.
Ze zei ook 'I love you'quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:18 schreef --Globe-- het volgende:
haha voelt je dat op?![]()
maar ik vind het echt jammer dat die man met dat hondje nu in de vaste jury zit..![]()
en die Ann vind ik echt te triest voor woorden, met: 'Ik wil vrienden met je blijven voor altijd en ik wil op je bruiloft komen'Hoe lang kennen ze elkaar.. een week?
Weet iemand de namen..quote:Op maandag 6 juni 2005 14:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De foto's voor a.s. donderdag:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Ik vond dat andere "plus-size" meisje uit de voorrondes persoonlijk mooier.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:45 schreef ivetje het volgende:
Toccara...vind het echt tof dat er een plus-size model bij zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |