you go girl!quote:Op zondag 5 juni 2005 15:43 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Blijf bij me uit de buurtik doe het niet met 50-plussers
Mijn naam is MaRySe maar voor jou ben ik niet vrijquote:Op zondag 5 juni 2005 15:49 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
Ik ben SwOoSh en ik heb zin, want ik weet wat ik wil en ik wil hem er in. Lekker chillen, je weet toch, maar wie ben jij?
quote:Op zondag 5 juni 2005 15:54 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Mijn naam is MaRySe en ik hou niet van een geit maar voor jou gooi ik zo me benen wijd..![]()
![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:01 schreef Nolius het volgende:
[..]
MaRySe ik ben verliehieifffd op jou!!!!!
Zo eerlijk ende recht door zee!quote:Op zondag 5 juni 2005 16:04 schreef MaRySe het volgende:
Om te voorkomen dat ik me eenzaam ga voelen, quote ik iedereen maar alsof ze gepost hebben dat ze me adoreren, ende zulks. Let daarom niet op mij, anders loop ik een deuk in mijn zelfvertrouwen op.
Hoogachtend,
MaRySe.
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:17 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op MaRySe en eigenlijk vind ik haar gewoon leuk
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:44 schreef Bulletstar het volgende:
[..]
ik hou van homonecrobestialiteit. Dr gaat niks boven een strakke poeper van een dode haan.
Dat gaat niet gebeuren hoor en anders: -->> R&Pquote:Op zondag 5 juni 2005 17:34 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als dit topic op slot gaat dat ik dan in een depressie terecht kom![]()
Nee joh dat is keinormaalquote:Op zondag 5 juni 2005 17:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik geil op m'n moeder moet ik nu een topic openen in -->> R&P
Tsja, het is maar wat je normaal vind he..quote:Op zondag 5 juni 2005 18:02 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee joh dat is keinormaal, dat doe ik ook de hele dag![]()
psssttt ik doe het zelfs met mn broertje
Triestquote:Op zondag 5 juni 2005 18:04 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Eigenlijk noem ik je een BrEeZaH omdat dat tov over komt en ik zo hoop dat meer users mij gaan waarderen.
quote:Op zondag 5 juni 2005 18:06 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk o grote S1nn3rz, ik ben triest.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |