you go girl!quote:Op zondag 5 juni 2005 15:43 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Blijf bij me uit de buurtik doe het niet met 50-plussers
Mijn naam is MaRySe maar voor jou ben ik niet vrijquote:Op zondag 5 juni 2005 15:49 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
Ik ben SwOoSh en ik heb zin, want ik weet wat ik wil en ik wil hem er in. Lekker chillen, je weet toch, maar wie ben jij?
quote:Op zondag 5 juni 2005 15:54 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Mijn naam is MaRySe en ik hou niet van een geit maar voor jou gooi ik zo me benen wijd..![]()
![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:01 schreef Nolius het volgende:
[..]
MaRySe ik ben verliehieifffd op jou!!!!!
Zo eerlijk ende recht door zee!quote:Op zondag 5 juni 2005 16:04 schreef MaRySe het volgende:
Om te voorkomen dat ik me eenzaam ga voelen, quote ik iedereen maar alsof ze gepost hebben dat ze me adoreren, ende zulks. Let daarom niet op mij, anders loop ik een deuk in mijn zelfvertrouwen op.
Hoogachtend,
MaRySe.
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:17 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op MaRySe en eigenlijk vind ik haar gewoon leuk
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:44 schreef Bulletstar het volgende:
[..]
ik hou van homonecrobestialiteit. Dr gaat niks boven een strakke poeper van een dode haan.
Dat gaat niet gebeuren hoor en anders: -->> R&Pquote:Op zondag 5 juni 2005 17:34 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als dit topic op slot gaat dat ik dan in een depressie terecht kom![]()
Nee joh dat is keinormaalquote:Op zondag 5 juni 2005 17:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik geil op m'n moeder moet ik nu een topic openen in -->> R&P
Tsja, het is maar wat je normaal vind he..quote:Op zondag 5 juni 2005 18:02 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee joh dat is keinormaal, dat doe ik ook de hele dag![]()
psssttt ik doe het zelfs met mn broertje
Triestquote:Op zondag 5 juni 2005 18:04 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Eigenlijk noem ik je een BrEeZaH omdat dat tov over komt en ik zo hoop dat meer users mij gaan waarderen.
quote:Op zondag 5 juni 2005 18:06 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk o grote S1nn3rz, ik ben triest.![]()
MaRySe, volgens mij zit je nog in de ontkenningsfase.. Ik zou zeggen, leer er mee leven of uuuhh ga jezelf krassen ofzoquote:Op zondag 5 juni 2005 18:06 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik weet dat dat zo is maar dat ga ik niet toegeven want dat is wel zo triest
quote:Op zondag 5 juni 2005 18:07 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik vind mezelf wel triest dat ik niet to durf te geven dat ik op MaRySe geil
quote:Op zondag 5 juni 2005 18:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
MaRySe, ik zit volgens mij nog in de ontkenningsfase.. Moet ik er mee leren leven of in mijzelf krassen ofzo
Ow, sorry hoorquote:Op zondag 5 juni 2005 18:10 schreef MaRySe het volgende:
Ik kom binnenkort wel even langs bij FOK!radio hoor!![]()
Ontkenningsfase? Over wat dan?quote:Op zondag 5 juni 2005 18:12 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik zo doe, maar zo ben ik nu eenmaal![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 03:35 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Over mijn kont, ik wil wel even bukken hoor
Een verkapte doodsverwensing?!quote:Op maandag 6 juni 2005 08:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
BahGa jij ff treintikkertje spelen ofzo!
TVPquote:Op maandag 6 juni 2005 11:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat had je toch ook gewoon kunnen zeggen, want ik doe het ook altijd
![]()
ssssst...quote:Op maandag 6 juni 2005 11:34 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
eigenlijk heet dit dus "verkloot een kwoot"
Ja, wie past 'm aan?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:54 schreef -Clowntje- het volgende:
He, dat is een veel betere topictitel
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:54 schreef -Clowntje- het volgende:
[..]Hij zei kloot, dat mag ik niet zeggen van mn moeder
Ah, geeft niet johquote:Op maandag 6 juni 2005 12:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
MaRySe ik ben echt een klootzak het spijt me dat ik altijd zo gemeen tegen je doe
Tuurlijkquote:Op maandag 6 juni 2005 13:13 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Uhhhmmm Gizmore, ik durf het bijna niet te vragen, maar: wil je mn tepel likken![]()
zo zie ja maar hoe fijn het hier isquote:TuurlijkHe, ik wilde Lucienne net ten huwelijk gaan vragen! Toevallig zeg
ik geil? sinds wanneer?
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Neen, wederom. MaRySe, hoe vaak moet ik het nou nog vertellen? Ik heb genoeg aan mijn eigen twee tepelsch..
Alweer gesnaptquote:Op maandag 6 juni 2005 13:56 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
dit was een verkapte wil-je-met-me-trouwen-post![]()
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 14:00 schreef Dead-Doll het volgende:
die lekkere Maryse zou ik wel willen likken
Nou ja, als je het zo zegt, neem ik het wel van je over dan...quote:Op maandag 6 juni 2005 15:26 schreef SlimShady het volgende:
[..]
[..]
Maar eigenlijk ben ik toch vooral verliefd op mezelf![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |