Daar denkt je financieel adviseur anders overquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:41 schreef mschol het volgende:
[..]
aha ok
ik ben met utilities etc altijd lekker ruim , zovan beter te veel dan te weinig..
ik schiet die advisuer liever.. vind ze mateloos irritant...quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:59 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Daar denkt je financieel adviseur anders over
kut wijfquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik schiet die advisuer liever.. vind ze mateloos irritant...
OF heb je net een verhoging gedaan van een ziekenhuis/scholen. "Je budget is te laag, ze demonstreren"quote:
hmmm, ga ik ook eens doen, ff windows opnieuwquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:57 schreef AMD64 het volgende:
Mag weer helemaal van vooraf beginnen
Kut PC
ik kreeg t budget niet hogerquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:58 schreef AMD64 het volgende:
[..]
OF heb je net een verhoging gedaan van een ziekenhuis/scholen. "Je budget is te laag, ze demonstreren"![]()
TRUT! IK HEB HET TOCH AL VERHOOGD!!!! &&^^$^&*#&
Zie nu pas dat SC4 op mijn andere schijf staatquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
hmmm, ga ik ook eens doen, ff windows opnieuw
whehehequote:Op donderdag 9 juni 2005 12:13 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dus? Zit jij ermee
Moet je een begraafplaats ernaast zetten
Ben ik blij dat ik er niet al teveel last van hebquote:
Dat is dan altijd weer een beetje jammer.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:58 schreef AMD64 het volgende:
[..]
OF heb je net een verhoging gedaan van een ziekenhuis/scholen. "Je budget is te laag, ze demonstreren"![]()
TRUT! IK HEB HET TOCH AL VERHOOGD!!!! &&^^$^&*#&
Helaas staan je savegames wel op je C: -schijf.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:09 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Zie nu pas dat SC4 op mijn andere schijf staat
Die had ik nog gebakupedquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Helaas staan je savegames wel op je C: -schijf.
jij doet iets niet goedquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:57 schreef AMD64 het volgende:
Mag weer helemaal van vooraf beginnen
Kut PC
pc verneuker.quote:
Mijne ook alquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
pc verneuker.
De mijne draait alweer een half jaar moeiteloos
Heeft dat misschien iets te maken met de release van San Andreas?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:41 schreef AMD64 het volgende:
En ik ben weer aan het SC4en!
Morgen geen SC4 meer
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:57 schreef Drakul het volgende:
[..]
Heeft dat misschien iets te maken met de release van San Andreas?
Ik speel natuurlijk nog SC4 tussendoor hoorquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:17 schreef MrTorture het volgende:
Ja zie je welzul je zien dat ik morgen (of zelfs na het weekend) mijn sc4 krijg, is iedereen aan het San Andreassen
Mooi om te horen Drakul. Screens?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:21 schreef Drakul het volgende:
Ow sim city gaat toch echt niet de stoffige la in.. Zeker niet nu, omdat ik nu gigantisch mooie gebouwen krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |