De grote universiteit bouw ik ook niet altijd nee, de stadsuniversiteit wel. Mijn steden lopen goed, dure bebouwing en een hoog opleidingsniveau, werkt dus wel op mijn manier.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij bouwt zeker ook geen universiteit in je stad omdat het te duur is?.
Je kan in ieder geval behoorlijk besparen op je stroomkosten. Ik heb de zonne-energiecentrale, twee wast to energy plants, het budget van de andere op $0 gezet, en alle windmolens gesloopt en vervangen voor vijf gascentrales. Op die manier bespaar je al zo'n $3000 op je stroomkosten en je environment ging er nog op vooruit ook. En als het goed is ging je garbagecapaciteit er niet op achteruit, maar dat hangt er vanaf of je ook Neighbour deals hebt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
![]()
heb je mijn stad al gezien..
misschien nog ttips..?
als je em download:
daar waar bomen zijn is het nieuwste gedeelte...
Ben je niet de enige. Ik zet hem ook niet altijd neer.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:12 schreef Cerbie het volgende:
Ik bouw het golfparcours niet zo vaak, neemt zoveel ruimte in
Ja, ik moest een plek hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:05 schreef AMD64 het volgende:
Rene. Zet je golfparcours neer in je stad.!
Klinkt eigenlijk nog best logisch ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:31 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De grote universiteit bouw ik ook niet altijd nee, de stadsuniversiteit wel. Mijn steden lopen goed, dure bebouwing en een hoog opleidingsniveau, werkt dus wel op mijn manier.
Om de prijs laat ik het niet, maar eerder om de ruimte. En als je een mooie stad vol met wolkenkrabbers wil maken zit er echt zo'n gat waar de universiteit staat dan.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij bouwt zeker ook geen universiteit in je stad omdat het te duur is?.
Je moet het gewoon neerdonderen. (als je hoogbouw wilt)quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:31 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De grote universiteit bouw ik ook niet altijd nee, de stadsuniversiteit wel. Mijn steden lopen goed, dure bebouwing en een hoog opleidingsniveau, werkt dus wel op mijn manier.
Om de prijs laat ik het niet, maar eerder om de ruimte. En als je een mooie stad vol met wolkenkrabbers wil maken zit er echt zo'n gat waar de universiteit staat dan.
aha okquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval behoorlijk besparen op je stroomkosten. Ik heb de zonne-energiecentrale, twee wast to energy plants, het budget van de andere op $0 gezet, en alle windmolens gesloopt en vervangen voor vijf gascentrales. Op die manier bespaar je al zo'n $3000 op je stroomkosten en je environment ging er nog op vooruit ook. En als het goed is ging je garbagecapaciteit er niet op achteruit, maar dat hangt er vanaf of je ook Neighbour deals hebt.
Je budget voor Utilities stond ook niet op 100%. Die heb ik op 100% gezet en dan de Large Water Pump gesloopt en vervangen voor een Water Pump. Dan heb je een capaciteit van 60.000 terwijl je rond de 50.000 nodig hebt. Die Large Water Pump word pas rendabel als je 9 Water Pumps nodig hebt.
Je budget voor je ziekenhuizen kan je ook behoorlijk omlaag gooien. Als je bijvoorbeeld zo'n 1200 patiënten hebt kan je je budget op zo'n 1300 patiënten zetten. Het budget voor je Disease Research Center kan je op $10 zetten. Daar heb je voorlopig meer dan genoeg aan.
Ook kan je het budget voor de scholen aanpassen. Zet het op bijvoorbeeld op zo'n 100 leerlingen meer dan er nodig is. Ook je budget voor je schoolbussen kan eventueel wel omlaag. Je kan ook één City College slopen. Ik zet er altjd maar één neer en dat is bij mij altijd voldoende geweest. En je budget voor je musea en bibliotheken kan ook omlaag. Helemaal als je eenmaal de Main Library en Major Art Museum hebt.
En dit waren mijn bezuinigingstips.
[..]
Ben je niet de enige. Ik zet hem ook niet altijd neer.
Daar denkt je financieel adviseur anders overquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:41 schreef mschol het volgende:
[..]
aha ok
ik ben met utilities etc altijd lekker ruim , zovan beter te veel dan te weinig..
ik schiet die advisuer liever.. vind ze mateloos irritant...quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:59 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Daar denkt je financieel adviseur anders over
kut wijfquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik schiet die advisuer liever.. vind ze mateloos irritant...
OF heb je net een verhoging gedaan van een ziekenhuis/scholen. "Je budget is te laag, ze demonstreren"quote:
hmmm, ga ik ook eens doen, ff windows opnieuwquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:57 schreef AMD64 het volgende:
Mag weer helemaal van vooraf beginnen
Kut PC
ik kreeg t budget niet hogerquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:58 schreef AMD64 het volgende:
[..]
OF heb je net een verhoging gedaan van een ziekenhuis/scholen. "Je budget is te laag, ze demonstreren"![]()
TRUT! IK HEB HET TOCH AL VERHOOGD!!!! &&^^$^&*#&
Zie nu pas dat SC4 op mijn andere schijf staatquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
hmmm, ga ik ook eens doen, ff windows opnieuw
whehehequote:Op donderdag 9 juni 2005 12:13 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dus? Zit jij ermee
Moet je een begraafplaats ernaast zetten
Ben ik blij dat ik er niet al teveel last van hebquote:
Dat is dan altijd weer een beetje jammer.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:58 schreef AMD64 het volgende:
[..]
OF heb je net een verhoging gedaan van een ziekenhuis/scholen. "Je budget is te laag, ze demonstreren"![]()
TRUT! IK HEB HET TOCH AL VERHOOGD!!!! &&^^$^&*#&
Helaas staan je savegames wel op je C: -schijf.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:09 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Zie nu pas dat SC4 op mijn andere schijf staat
Die had ik nog gebakupedquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Helaas staan je savegames wel op je C: -schijf.
jij doet iets niet goedquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:57 schreef AMD64 het volgende:
Mag weer helemaal van vooraf beginnen
Kut PC
pc verneuker.quote:
Mijne ook alquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
pc verneuker.
De mijne draait alweer een half jaar moeiteloos
Heeft dat misschien iets te maken met de release van San Andreas?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:41 schreef AMD64 het volgende:
En ik ben weer aan het SC4en!
Morgen geen SC4 meer
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:57 schreef Drakul het volgende:
[..]
Heeft dat misschien iets te maken met de release van San Andreas?
Ik speel natuurlijk nog SC4 tussendoor hoorquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:17 schreef MrTorture het volgende:
Ja zie je welzul je zien dat ik morgen (of zelfs na het weekend) mijn sc4 krijg, is iedereen aan het San Andreassen
Mooi om te horen Drakul. Screens?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:21 schreef Drakul het volgende:
Ow sim city gaat toch echt niet de stoffige la in.. Zeker niet nu, omdat ik nu gigantisch mooie gebouwen krijg.
Heb nu eentje met ruim 100kquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:46 schreef Mikkie het volgende:
Jezus wat een grote stad. Ik haal amper de 30.000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |