Tijd voor screenshots?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb de grote international al, 2 keer.
Ik heb nu trouwens 3 medium lots volgebouwd, nu kan ik met de eerste grote beginnen.
vanavond.quote:
Ik heb al mijn steden met de metro verbonden tot nu toe, in het drukke gebied met een dubbele tunnel maar een enkele lukt ook wel. Het werkt wel, het kost alleen vrij veel. Gewone treinrails zijn goedkoperquote:Op maandag 6 juni 2005 14:24 schreef jogy het volgende:
[..]
vanavond.
Ik ben trouwens een ramp met plannen, zeker van wegen en dergelijke. Heb nu 3 plekken volgebouwd met een totaal aantal inwoners van iets meer dan 140.000 inwoners, waarvan er 1 80.000 maar nog geen snelweg
![]()
En ik ben nu met de subway bezig trouwens, dat werkt ook wel lekker. Maar is dat ook aan te raden om als interstedelijk vervoer te gebruiken?
Die gebruik ik ook al om tussen de steden te reizen, maar het wil nog niet echt vlotten met de grote gebouwen enzoquote:Op maandag 6 juni 2005 15:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb al mijn steden met de metro verbonden tot nu toe, in het drukke gebied met een dubbele tunnel maar een enkele lukt ook wel. Het werkt wel, het kost alleen vrij veel. Gewone treinrails zijn goedkoper
Zijn die vliegvelden ook al geupgrade? Mochten ze eventueel al naar een Large International Airport zijn ge-upgrade dan kan je eventueel het budget nog wat omhoog gooien.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb de grote international al, 2 keer.
Ik heb nu trouwens 3 medium lots volgebouwd, nu kan ik met de eerste grote beginnen.
Kan je ze upgraden?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zijn die vliegvelden ook al geupgrade? Mochten ze eventueel al naar een Large International Airport zijn ge-upgrade dan kan je eventueel het budget nog wat omhoog gooien.
Met Rush Hour krijg je in ieder geval een bericht met de vraag of je je vliegveld wil upgraden als die zo goed als vol is.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Kan je ze upgraden?. Hoe doe je dat? Want ik heb nu wel al twee internationale vliegvelden, maar ik weet niets van upgraden
.
Volgens mij is mijn installatie brak, ik vind het ook al raar dat ik zo'n 284.000.000 vluchten perperiode heb terwijl ik maar 140.000 inwoners in het hele gebied hebquote:Op maandag 6 juni 2005 15:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Met Rush Hour krijg je in ieder geval een bericht met de vraag of je je vliegveld wil upgraden als die zo goed als vol is.
Dat is wel een beetje erg veel. Zoveel haal ik nog geeneens in die stad van 373.000 inwonersquote:Op maandag 6 juni 2005 15:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn installatie brak, ik vind het ook al raar dat ik zo'n 284.000.000 vluchten perperiode heb terwijl ik maar 140.000 inwoners in het hele gebied heb.
ik heb de vraag trouwens niet gekregen.
Als het nou ook nog eens voordelig was voor mijn bussiness zou ik het niet zo erg vinden, maar nee hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 15:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje erg veel. Zoveel haal ik nog geeneens in die stad van 373.000 inwoners
Het is nu vanavondquote:Op maandag 6 juni 2005 14:24 schreef jogy het volgende:
[..]
vanavond.
Ik ben trouwens een ramp met plannen, zeker van wegen en dergelijke. Heb nu 3 plekken volgebouwd met een totaal aantal inwoners van iets meer dan 140.000 inwoners, waarvan er 1 80.000 maar nog geen snelweg
![]()
En ik ben nu met de subway bezig trouwens, dat werkt ook wel lekker. Maar is dat ook aan te raden om als interstedelijk vervoer te gebruiken?
shuttle lijkt me cool, wil ik oookquote:Op maandag 6 juni 2005 13:45 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Een groter vliegveld maken?
En ik heb nu een stad met alleen maar high-tech industryGaat lekker. Nog een paar banen en ik een shuttle
per cent = per 100. Percentage dus.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:46 schreef jogy het volgende:
Is dat "Percent" het percentage of gewoon het aantal vluchten?
Percent is het aantal vluchten. En je zit behoorlijk onder de max. capaciteit. Je kan zelfs een wat kleiner vliegveld aanleggen. Spaart je weer wat maandelijkse kosten.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:46 schreef jogy het volgende:
Echte pics komen later, nu wil ik gewoon het volgende weten.
[afbeelding]
Is dat "Percent" het percentage of gewoon het aantal vluchten?
Heb ik nog niet eerder gezien. Maar deze hoort zeker bij de Chicago/New York bouwstijl?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:37 schreef AMD64 het volgende:
[[url=http://img95.echo.cx/img95/2269/velocity33tg.th.jpg]afbeelding][/URL] Deze al is gehad/gezien
Ja.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Percent is het aantal vluchten. En je zit behoorlijk onder de max. capaciteit. Je kan zelfs een wat kleiner vliegveld aanleggen. Spaart je weer wat maandelijkse kosten.
[..]
Heb ik nog niet eerder gezien. Maar deze hoort zeker bij de Chicago/New York bouwstijl?
Dacht ik al. Die gebruik ik zelf niet. Ik gebruik alleen Houston & Europa.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:37 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja.
Maar nu maak ik al mijn 5e stad in de regio. Die commercie gebouwen
nice !!!quote:Op maandag 6 juni 2005 21:39 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dacht ik al. Die gebruik ik zelf niet. Ik gebruik alleen Houston & Europa.
Nog twee screens van mijn commerciële torens.
[[url=http://img252.echo.cx/img252/8214/sc145brtigny7tw.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img252.echo.cx/img252/7030/sc146brtigny2sd.th.jpg]afbeelding][/URL]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |