Ben ik alquote:Op zondag 5 juni 2005 18:35 schreef AMD64 het volgende:
Nou. Kom maar op MSN.
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:34 schreef Cerbie het volgende:
Als je een stad van iemand download gaat het niet mooi in je regio passen, dan moet je gewoon de hele regio doen, en dat kost wat ruimteMijn half volgebouwde regio is al 50MB
Jaaaaaaaaaaquote:Op zondag 5 juni 2005 21:46 schreef AMD64 het volgende:
Is het nog gelukt met mijn stad Renesite?
Voor de R$ gebouwen heb ik 15.0% belasting. En opeens bouwen ze nogquote:Op zondag 5 juni 2005 22:24 schreef Cerbie het volgende:
Die grote blauwe op het linkerplaatje is mooi, dat lijkt me een plugin, de felgroene palmbomen zijn geen standaarditems uit het spel geloof ik.
Dat rechterplaatje is wel grappig, één moeilijk te krijgen gebouw en dan twee povere gebouwen ernaast
Die met die rode streep zijn plugins:quote:Op zondag 5 juni 2005 22:18 schreef AMD64 het volgende:
Wow Elmar
Die grote heb ik 1keer gezien. maar zijn die grote torens bij de MLS nou plugins? Vooral die mooie naast de blauwe (links)?
Is inderdaad een leuk contrastquote:Op zondag 5 juni 2005 22:24 schreef Cerbie het volgende:
Die grote blauwe op het linkerplaatje is mooi, dat lijkt me een plugin, de felgroene palmbomen zijn geen standaarditems uit het spel geloof ik.
Dat rechterplaatje is wel grappig, één moeilijk te krijgen gebouw en dan twee povere gebouwen ernaast
Nou. Kom maar op met die pluginsquote:Op zondag 5 juni 2005 22:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die met die rode streep zijn plugins:
[[url=http://img109.echo.cx/img109/4916/plugintorens7yv.th.jpg]afbeelding][/URL]
[..]
Is inderdaad een leuk contrast
blijft leuk (niet kunnen spelen vandaagquote:Op zondag 5 juni 2005 23:32 schreef Tali-banaan het volgende:
simcity, altijd maar een raar spel gevonden
Het enige nadeel is dat ik zoveel High-tech heb gebouwd dat het resultaat is dat de rest geen high tech meer hoeft, nu is mijn stad die ik heel snugger 'industria' heb genoemd een stad met 80% aan commercial.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:50 schreef AMD64 het volgende:
Klinkt goed jogy
Een groter vliegveld maken?quote:Op maandag 6 juni 2005 13:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Het enige nadeel is dat ik zoveel High-tech heb gebouwd dat het resultaat is dat de rest geen high tech meer hoeft, nu is mijn stad die ik heel snugger 'industria' heb genoemd een stad met 80% aan commercial..
En elke keer als ik een vliegveld neer zet knalt het gebruik naar 100230% ofzo. hoe kan ik daar nou tegen op bouwen?
.
Ik heb de grote international al, 2 keerquote:Op maandag 6 juni 2005 13:45 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Een groter vliegveld maken?
En ik heb nu een stad met alleen maar high-tech industryGaat lekker. Nog een paar banen en ik een shuttle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |