Import blijft goedkoper...quote:Op zondag 5 juni 2005 15:49 schreef speknek het volgende:
Hmm volgens tothegame.com zit er drie weken tijd tussen de UK en US release van Killer7. Ik denk dat ik dan toch wacht op de Europese release, met verzendtijd erbij scheelt dat weinig en het is wel zo prettig om niet met de Freeloader te hoeven hannesen.
Ohw, dat valt mee jaquote:Op zondag 5 juni 2005 16:19 schreef speknek het volgende:
Scheelt een week en ¤ 2.50 tussen dvdboxoffice en play..
Dat zal ook niet lang meer duren nu de dollar weer begint aan te trekken t.o.v. de euro.quote:
Beste game van deze generatiequote:Op zondag 5 juni 2005 21:59 schreef Intergalactrick het volgende:
Moet ik mij schamen als ik nog steeds niet RE4 heb gespeeld...
IK ben ook wel van plan om deze game binnen nu en 3 weken te halen hoor, maar ik dacht dat het misschien wel handig zou zijn als ik ermee zou wachten tot na de examens.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:11 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Beste game van deze generatie
Oftewel: JA DUS!
Ja, ik vind het het beste spel uitgebracht na half-life. Het neigt naar perfectie.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:59 schreef Intergalactrick het volgende:
Moet ik mij schamen als ik nog steeds niet RE4 heb gespeeld...
Bedoel je het niet zo?quote:Op zondag 5 juni 2005 23:43 schreef Tali-banaan het volgende:
[url]http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/620/620485/the-legend-of-zelda-twilight-princess-20050531110532687.jpg[/ur]
hier zou ik wel een mooie poster van willen hebben![]()
quote:
Zekerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:08 schreef G1Ace het volgende:
in elk geval zal de nieuwe zelda goed worden
IGN hequote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:39 schreef speknek het volgende:
Mja dat gerucht ging wel, maar ik heb er de laatste tijd niets meer over gehoord, en op de games websites staat ie alleen nog maar voor de PS2, dus ik vrees dat het bogus was.
werkt nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe Zelda Windwaker cover art:
[afbeelding]
Zit bij de EGM van Juli![]()
Schijnbaar wat EGM doet als extraatje om mensen over te halen om hun magazine te kopenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:18 schreef MMaRsu het volgende:
Hey die is wel cool, maar wat hebben ze eraan om een nieuwe cover uit te brengen ?
Pssst, bij de dixons en de Top 1 toys 39.99quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:00 schreef Eikelpiercing het volgende:
Maar hoeveel kost ie nu zonder bongos?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:57 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Wat kost deel een eigenlijk met die bongo's?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:30 schreef inkie1010 het volgende:
Bij de mediamarkt Donkey Konga 2 inclusief bongo's voor 49,99
Heb hem natuurlijk meteen meegenomen!! En heb nu tintelende handjes van het klappen
Misschien heeft de media markt hem goedkoop, komt vast nog wel in de aanbiedingquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:24 schreef mordradead het volgende:
en die wilde ik nog bestellen ooknou ja, hij komt er vast nog wel eenk eer ergens voor 30 euro
dat plaatje wat op de cover staat is al best wel oudquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe Zelda Windwaker cover art:
[afbeelding]
Zit bij de EGM van Juli![]()
Origineel is prima alleen dat achterlijke power unlimited logo op die hoes is pure bagger.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:22 schreef speknek het volgende:
Wel leuker dan het origineel vind ik.
Klopt, er waren allemaal wallpapers in vershillende kleuren destijds. Feit blijft dat het een toffe artstijl isquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:29 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
dat plaatje wat op de cover staat is al best wel oud
Het is alleen maar een nieuw hoesje, snuggere. Jij denkt zeker gratis Wind Waker te scorenquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:00 schreef NvM het volgende:
En voor hoeveel gaat dat magazine plus spel verkocht worden?
Ja ik las er snel overheen dus dat dacht ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:15 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Het is alleen maar een nieuw hoesje, snuggere. Jij denkt zeker gratis Wind Waker te scoren![]()
Windwaker wordt NIET gratis weggegeven. Dat was een 1 aprilgrap van een blad (ik geloof Nintendo Power) waarin gezegd werd dat Windwaker meegeleverd zou worden met Twilight Princess, en dan in dezelfde stijl als Twilight Princess.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:00 schreef NvM het volgende:
[..]
Ja ik las er snel overheen dus dat dacht ikDit omdat ze de Wind Waker waarschijnlijk ook gratis meegeven bij de nieuwe Zelda, dus deze stunt verbaasde me niet
![]()
is goed! tot na de vakantiequote:Op donderdag 9 juni 2005 20:49 schreef speknek het volgende:
En goed je huiswerk doen eh, ik ga je overhoren.
Leugens!quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:46 schreef speknek het volgende:
Deel 1 is het beste spel in zes jaar tijd.
Nedgame is betrouwbaar.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 05:02 schreef GcKing het volgende:
Hey ik wou eigenlijk hier eens vragen of www.nedgame.com betrouwbaar is.
Want ik wil nog wel wat oudere gamecube spellen hebben.
Daar zie ik ze voor 29,99 dan wil ik meteen ongeveer 5 spellen bestellen.
Want als ik het daar goed lees zijn de verzendkosten 2,50 ongeacht het aantal producten dat wordt besteld.
Dus dan is het voordeliger om meteen een aantal tegelijk te bestellen ipv 1 per keer.
Maar graag dus ervaringen en dan ook qua omvang van de bestelling en hoe de levering verliep.
Bij voorbaat dank.
Daar kan je prima kopen iddquote:Op vrijdag 10 juni 2005 05:02 schreef GcKing het volgende:
Hey ik wou eigenlijk hier eens vragen of www.nedgame.com betrouwbaar is.
"My Leg-Aru" ? Ik snap hem nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:21 schreef Adagio het volgende:
Deze al gezien?
http://www.vgcats.com/comics/?strip_id=149
Het is een grapje over het hevige Japanse accent in het Engels van Iwata. Aru is een veel voorkomende klank in het Japans.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
"My Leg-Aru" ? Ik snap hem niet
Ab-so-luut!quote:
Ben nooit verder gekomen dan het eerste levelquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:46 schreef speknek het volgende:
Deel 1 is het beste spel in zes jaar tijd.
Ik laat hem eigenlijk nooit uitdraaienquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:43 schreef neggix het volgende:
Ben nu volop bezig met Mario Golf Toad StoolSuper, vooral tegen elkaar, als je het allebei ken
Helaas nog geen HoleinOne
BTW, laten mensen hun cd's uitdraaien?? Of slow je em ook down met je vinger??
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:32 schreef nikk het volgende:
[..]
Ben nooit verder gekomen dan het eerste level
Twee pogingen gedaan om in 5 (?) minuten te ontsnappen, niet gelukt, daarna nooit meer zin gehad om het opnieuw te proberen
Nee ik vergis me idd,... dacht dat het over RE ging. Maar MP begint idd wel apart. Best pittig en helemaal als je de controls nog niet kent. Tevens zit je ook nog eens met die tijd die afloopt. MP heerst welquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:06 schreef speknek het volgende:
Eh, het ging over Metroid Prime 1.. Hij bedoelt dat stuk dat de self destruct van het ruimtestation wordt aangezet.
eh, of bedoel je dat jij die weer probeert op te pakken?
.... dat is een goede vraag!quote:Op zondag 12 juni 2005 22:58 schreef Anthraxx het volgende:
Wat is Killer 7 voor iets?
Ook dat boeit niet. Het spel staat niet continu te schrijven naar je cartridge. Alleen je moet hem niet direct uitzetten tijdens het saven. Maar middenin een spel kan geen kwaad, tot zover ik weet bestaan er absoluut geen SNES (of NES) spellen die realtime je save game bijhoudt.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:16 schreef speknek het volgende:
Eh, vroegah ten tijde van de (S)NES was het beter reset ingedrukt te houden voor je hem uitzette volgens mij, maar het lijkt me stug als dat nu nog zo is. Volgens mij kan je memory card ook alleen corrupt gaan als je hem uitzet terwijl hij bezig is er wat op te schrijven, zoals je ook elke keer een waarschuwing voor ziet.
Hoe raad je 't zo...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 04:45 schreef GcKing het volgende:
Hm laat me raden, was het misschien een 3rd party memory card?
Zeker weten.... vooral MP uiteraard maar ED vond ik ook als survival horror fan erg cool. Veel nieuwe elementen zoals het sanity systeemquote:Op maandag 13 juni 2005 10:13 schreef speknek het volgende:
Whehe, als je het geld al overgemaakt hebt, heeft het weinig nut meer om te zeggen of ze wel en niet leuk zijn heh?.
Vooral Eternal Darkness en Metroid Prime kon ik zelf erg waarderen.
quote:I'd rather ride you than Yoshi any day
Wist niet eens dat die al uit was.....quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:00 schreef neggix het volgende:
Ik zie hier best veel over Killer 7 maar vinden jullie dat echt zo goed![]()
Ik vond het echt een TE vaag spel gewoon. Ben wel wat gewend maar ik vond het niet echt verslavend..... RE4 heb ik het meer van dan
Er was een of andere vage beta ofzo... Hopelijk was dat iig niet het eind productquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wist niet eens dat die al uit was.....![]()
Is nog niet uit toch? Ik trek de stijl in ieder geval niet.
Ik heb hem op de kop getikt een dikke week terug. Ik ben alleen de kamer aan het verbouwen dus nog niet kunnen spelenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:08 schreef DinoPK het volgende:
Lezen Rayman, deel 1 gaat het over.
29.99 bij Nedgame, inclusief bongo's
(1 probleempje: helaas uitverkocht...)
Hopenlijk word het wel een bundel van 60 euroquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:51 schreef speknek het volgende:
Tsja.. VijfTien jaar geleden zou het interessant geweest zijn..
Ik denk dat ik het wel stiekem een beetje leuk ga vinden...quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:51 schreef speknek het volgende:
Tsja.. Vijf jaar geleden zou het interessant geweest zijn..
quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Lijkt me echt helemaal niks, beetje actief staan springen op een dansmat
Ik denk dat ik het stiekem ook wel leuk ga vinden, ik ga er alleen geen geld aan uitgeven, afgezien van een keertje in de speelhal.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat ik het wel stiekem een beetje leuk ga vinden...
Nee dat is echt lachen hoor! Mijn vriend heeft die dansmat voor de xboxquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Lijkt me echt helemaal niks, beetje actief staan springen op een dansmat
Tis een leuke manier om een spel te spelen vind ik dan.quote:
quote:Sony is planning on releasing the complete series of the Legend of Zelda and Mario cartoons.
DVD versions of former cartoons and television shows has grown to an incredible level. It seems that almost every old television program has a DVD version available for it now. Likewise, Sony Music is planning on releasing the Legend of Zelda: The Complete Series and The Super Mario Brothers Super Show on DVD coming in October.
The three disc Zelda series will arrive in stores on October 11th and will carry a price tag of 29.99. Closly following the relase of the Zelda cartoon, Super Mario Brothers Super Show will be released on October 25th, and is set to release for the same price as Zelda.
Men, en dan vind ik trommelen al inspannendquote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:12 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Tis een leuke manier om een spel te spelen vind ik dan.
Heb zelf ook een Dansmatje en het spel Dance Dance Revolution Extreme op de PS2
Ik gebruik het als cardio die zoals de meeste Cardio niet saai isDance Dance Revolution
ervan uit gaande dat me dataverkeer nog niet overschreden is hier een filmpje
klik
Donkey Konga vind ik niet inspannend, DK jungle Beat welquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:36 schreef Lexie het volgende:
[..]
Men, en dan vind ik trommelen al inspannend. Ben jij dat trouwens?
Ja ik ben de Jongen in het ADO shirtjequote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:36 schreef Lexie het volgende:
[..]
Men, en dan vind ik trommelen al inspannend. Ben jij dat trouwens?
Het lange antwoord is ook nee. Het is de moeite niet waard. Qua beveiliging is het wel dik in orde met de Gamecubequote:Op zondag 19 juni 2005 12:43 schreef Young_David het volgende:
2. zijn spellen ook te branden op bijv een mini dvd etc.? (bijvoorbeeld dus om te kijken of het wat is alvorens het te kopen.
Kort antwoord: Nee
Lang antwoord: Daar mogen we hier op fok niet over praten :p
Meestal komt dit door dat je je pookje naar voren drukte toen de Gamecube aangingquote:Op zondag 19 juni 2005 12:55 schreef Goldboy het volgende:
Mijn (originele) gamecube controller (van nintendo zelf) heeft 'n afwijking naar voor, dit gaat soms weg als je 'm uit de gamecube haalt en hem er weer in stopt, soms blijft het.
Is dit voor altijd te verhelpen?
Dat liedje dat die gast zingt is echt coolquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:08 schreef inkie1010 het volgende:
Heb net eindelijk de advance-kabel gekochtKan ik eindelijk naar het eiland in animal crossing
Meestal worden de e3 levels altijd verwijderd of hevig veranderd als het spel uitkomt. Dus veel zal het niet spoilerenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:44 schreef Chocobo het volgende:
30 minute Zelda movie van Kikizo.... pas op... kan spoilers bevatten. Zelf kijk ik hem niet
http://www.kikizo.com/vie(...)mins_gameplay_hd.wmv
Waar ben je naartoe geweest Gijs? Zo'n Nintendo persdag?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Snelle impressie van een aantal Cube games die ik heb kunnen spelen vandaag: Killer 7 is vaag maar de moeite, puur om de stijl, Zelda is geweldig, Mario Soccer en Baseball zijn wel aardig, Fire Emblem ziet er geweldig uit, DDR met Mario is cool, Geist begint er echt mooi uit te zien, Pokemon XD is traag en gelimiteerd, meer volgt.
Zeldaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Snelle impressie van een aantal Cube games die ik heb kunnen spelen vandaag: Killer 7 is vaag maar de moeite, puur om de stijl, Zelda is geweldig, Mario Soccer en Baseball zijn wel aardig, Fire Emblem ziet er geweldig uit, DDR met Mario is cool, Geist begint er echt mooi uit te zien, Pokemon XD is traag en gelimiteerd, meer volgt.
Ik ben hem op de GBA aan het spelen. Echt een vakantiegame...veel doen, weinig bereiken.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:41 schreef speknek het volgende:
Ik heb Harvest Moon gekocht. Was maar 15 euro, ik denk ik ga hem eens uitproberen..
Ik heb hem ook! Nog niet gespeeld, omdat ik nu verslaafd ben aan animal crossingquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:41 schreef speknek het volgende:
Ik heb Harvest Moon gekocht. Was maar 15 euro, ik denk ik ga hem eens uitproberen..
Nog even geduldquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:18 schreef Oksel het volgende:
Jezus.. ben ik 2 weken ruig aan het doen met een 4WD in de Kimberley's, met in mijn achterhoofd dat als ik terug ben in Broome dat ik allemaal nieuws over Nintendo kan lezen.. NIETS!
Wat wil je dan, Zelda, Link en Tingle die gaan voetballen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:07 schreef speknek het volgende:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=59720
Zo jammer dat het ALWEER Mario en Co. zijn, maar dit spel lijkt toch wel weer cool te worden.
Ze weten het toch wel weer leuk te makenquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:07 schreef speknek het volgende:
Zo jammer dat het ALWEER Mario en Co. zijn, maar dit spel lijkt toch wel weer cool te worden.
Ik hoop heeeeeeel erg dat jij niet één van de mensen was die begonnen te juichen toen Frank R. de titel van de nieuwe Zelda uitsprak.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat klappen ook na die minitoespraakquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:08 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik hoop heeeeeeel erg dat jij niet één van de mensen was die begonnen te juichen toen Frank R. de titel van de nieuwe Zelda uitsprak.
Echt te sneu....
Lijkt me best wel een tof spel, ik denk dat ik die ook wel zal gaan kopen als die uitkomt.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:07 schreef speknek het volgende:
Frank Rittinghaus toevallig? Net een kleine mailwisseling mee gehadquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:08 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik hoop heeeeeeel erg dat jij niet één van de mensen was die begonnen te juichen toen Frank R. de titel van de nieuwe Zelda uitsprak.
Echt te sneu....
Daar valt niks aan uit te leggen.quote:
Dat is waarschijnlijk hetzelfde dat mensen applaudiseren als een vliegtuig ergens geland is. Ook zo idioot. Die vent voert gewoon zijn beroep uit.quote:
Nou, daar kan ik me nog bij voorstellen dat ze het doen uit beleefdheid.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat klappen ook na die minitoespraak![]()
Nee, dit is vergelijkbaar met spontaan in juichen uitbarsten als iemand de naam van het vliegtuig uitspreekt.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk hetzelfde dat mensen applaudiseren als een vliegtuig ergens geland is. Ook zo idioot. Die vent voert gewoon zijn beroep uit.
Nee, die andere Frank R. van Nintendo.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Frank Rittinghaus toevallig? Net een kleine mailwisseling mee gehad
Now & Wow is gewoon een prima locatie ook, toen de Cube voor het eerst publiekelijk werd getoond was het ook in de Now & Wow. Veel beter dan die kleine zaal die ze vorig jaar hadden.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:50 schreef Smots het volgende:
[..]
Nou, daar kan ik me nog bij voorstellen dat ze het doen uit beleefdheid.
De presentatie en aankleding waren allemaal wel erg goed verzorgd, dat moet ik ze nageven.
We hebben wel gefilmd, maar het materiaal was te karig om er echt een item van te maken. Ook het geluid stond niet echt mooi op de band. Dus nope.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Now & Wow is gewoon een prima locatie ook, toen de Cube voor het eerst publiekelijk werd getoond was het ook in de Now & Wow. Veel beter dan die kleine zaal die ze vorig jaar hadden.
Ik stond trouwens echt té ver vooraan toen, hebben jullie nog gefilmd? En wordt dat nog uitgezonden?
Zelda Gijs.... Zelda.... ik zou fucking buigenquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat klappen ook na die minitoespraak![]()
Hell, dat zou een heel interessant stukje TV opgeleverd hebben.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zelda Gijs.... Zelda.... ik zou fucking buigen
Ja,... alleen geen hol zou het zienquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:13 schreef Smots het volgende:
[..]
Hell, dat zou een heel interessant stukje TV opgeleverd hebben.
Waar was datquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Dance Dance Revolution! Mario Mix
World Hobby Fair in Japan. Meer foto's zien?quote:
Echt toffe foto'squote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
World Hobby Fair in Japan. Meer foto's zien?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hahaha, nee was dat maar zo. De World Hobby Fair is een beurs in Japan...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:36 schreef inkie1010 het volgende:
Wow Roy!!! Was jij daarheen???
* BMH wijst naar game watch logo + tentamen rooster van royquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:36 schreef inkie1010 het volgende:
Wow Roy!!! Was jij daarheen???
Nou ja er gaan vliegtuigen naar Japan toch?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahaha, nee was dat maar zo. De World Hobby Fair is een beurs in Japan...
Triest persoon ben je.quote:Op zondag 26 juni 2005 10:32 schreef Ninedarts het volgende:
Wel eerst even de star points gebruiken en dan omruilen!!!!![]()
Wat ben jij een ontzettende klootzak.quote:Op zondag 26 juni 2005 10:32 schreef Ninedarts het volgende:
Wel eerst even de star points gebruiken en dan omruilen!!!!![]()
Waar is is dat spel van volgens mij Namco ben die trommels? (nee niet donkey kongaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahaha, nee was dat maar zo. De World Hobby Fair is een beurs in Japan...
Ik vind dat je groot gelijk hebt, plezier met je nintendo sterretjesquote:Op zondag 26 juni 2005 11:09 schreef Ninedarts het volgende:
Ik wou gisteravond de hele nacht Resident Evil spelen, moet je dan eens denken hoe ik me dan voel als blijkt dat 1 disc ontbreekt, daar gaat je nachtje.........................![]()
![]()
Mijn vrienden waren er ook bij om mee te spelen, om de beurt..............die waren ook teleurgesteld
Toen hebben we maar Mario Party 6 gespeeld...............maar ben gewoon boos op Dixons, vind het niet netjes van hun, die spel was duur en dan ontbreekt er ook nog wat..
Het is trouwens de eerste keer dat het me overkomt.....maar moet dus weer halen en kan pas op vrijdag as maar dan moet ik weer helemaal naar de winkel toe......
dus daarom die reactie
Sorry als het verkeerd overkwam...............![]()
Who cares.... claimen die stinksterrenquote:Op zondag 26 juni 2005 11:09 schreef Ninedarts het volgende:
Ik wou gisteravond de hele nacht Resident Evil spelen, moet je dan eens denken hoe ik me dan voel als blijkt dat 1 disc ontbreekt, daar gaat je nachtje.........................![]()
![]()
Mijn vrienden waren er ook bij om mee te spelen, om de beurt..............die waren ook teleurgesteld
Toen hebben we maar Mario Party 6 gespeeld...............maar ben gewoon boos op Dixons, vind het niet netjes van hun, die spel was duur en dan ontbreekt er ook nog wat..
Het is trouwens de eerste keer dat het me overkomt.....maar moet dus weer halen en kan pas op vrijdag as maar dan moet ik weer helemaal naar de winkel toe......
dus daarom die reactie
Sorry als het verkeerd overkwam...............![]()
Reviews zijn redelijk tot matig idd,...... maar ik trok de style toch niet zo. Had geen idee wat ik ervan moest verwachten... nog steeds niet eigenlijk !quote:
Zag het pas bij On the Spot, maar lijkt me niks. Je loopt gewoon heen en weer door A in te houden, dan ineens moet je een keertje je pistool trekken en erop los raggen. Bij elke reload krijg je dezelfde animatie te zien (niet in 1st person maar van de voorkant van je personage) en steeds weer moest er geladen worden, wat gebeurd met een soort blauwe ruis. Leek me niks.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Reviews zijn redelijk tot matig idd,...... maar ik trok de style toch niet zo. Had geen idee wat ik ervan moest verwachten... nog steeds niet eigenlijk !
Dat heb ik zelf niet. Ik verwacht van de aankomende Zelda veel meer dan ik bij WW deed. Het nadeel daarvan is dat ik natuurlijk extra teleurgesteld zou zijn mocht het sucken maar na al de preview gelezen te hebben lijkt me dat sterk. Zelda is de enige titel die ik nog haal. In Mario geloof ik niet meer.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het principe zag er erg vet uit.
Dit was DE game waar ik op zat te wachten.. Nu komt er echt he-le-maal niets meer uit op de GC wat mij leuk lijkt.
Zelda zal ik nog wel kopen, maar daar verwacht ik na het WindWanker debacle weinig van. Dan is de teleurstelling ook niet zo groot meer.
Ja maar de aparte stijl in games is vaak wel apart en soms cool. Check Okami bv voor PS2. Erg cool. Dat heeft dit spel ook echter na dik 3 jaar ontwikkelen is er niet veel van terecht gekomen.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:58 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Zag het pas bij On the Spot, maar lijkt me niks. Je loopt gewoon heen en weer door A in te houden, dan ineens moet je een keertje je pistool trekken en erop los raggen. Bij elke reload krijg je dezelfde animatie te zien (niet in 1st person maar van de voorkant van je personage) en steeds weer moest er geladen worden, wat gebeurd met een soort blauwe ruis. Leek me niks.
Oeh oehquote:
Wat weet jij dat ik niet weet?quote:
Ik ben wel iemand die laudable praise zingt voor unieke films, dus ik denk ook wel voor spellen. En ik houd het vooralsnog bij het commentaar wat eurogamer schreefquote:The ride of Killer 7 can easily last for over fifteen hours, with a new mode unlocked upon completion. Gamers eager for something different and darker will eat Killer 7 up. Whereas some gamers will absolutely loathe the game because it takes time to get into and time to relearn controls. Although everyone into horror games like the Silent Hill and Resident Evil should play Killer 7 at the very least. It's innovation deserves a trial play, just give it time and it will grow on you.
Killer 7 is a love or hate it deal. It's creative gameplay, cryptic story and thoughtful boss fights will have gamers who are into unique game singing laudable praise. On the other hand causal gamers looking for a first person shooter, action game or expecting a "traditional game" will be scratching their heads at what Capcom created.
Dat de controls vreemd en niet zo intuitief zijn wist ik inmiddels wel, dus. Ik ben wel bereid er tijd aan te besteden.quote:With E3 just a few days away, there are going to be one hell of a lot of confused souls who will try to get a hands on during the show and leave the demo pods utterly confused and doubtlessly indifferent to what they've seen. They may shake their head wearily and write it off as an indulgent experiment that's not for them. If that's the case, that's a shame, because in the quiet confines of Capcom's Hammersmith Euro HQ it was quite clear to us that what we have here is a game of immense promise, originality and charm that isn't a game you can just pick up and play and expect to understand or even like for at least the first half hour or so.
All we know is that Killer 7 is one of the only games that will be released this year that is daring to do anything new whatsoever, and deserves your attention on that basis alone.
Ja, ik sla hem ook over. Ziet er geweldig uit hoor, maar de gameplay trekt me niet.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:49 schreef Smots het volgende:
Ik ben zelf een groot voorstander van 'weird' en 'offbeat' in games, maar Killer 7 ging me eerlijk gezegd net iets te ver.
Cool he,...... hij staat op mijn backlistquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:08 schreef Strolie75 het volgende:
Volgens mij nader ik trouwens het einde van Skies of Arcadia. Zojuist The Land of Ice bezocht en daar het paarse crystal gevonden. Nog maar eentje te gaan.Wat een spel
Ja, en je kunt zelf kiezen welke "look" je de gebouwen geeft.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:25 schreef Chocobo het volgende:
Cool he,...... hij staat op mijn backlistIk wil hem ook zo graag weer gamen. Was er nou geen basis op een eiland wat je ook helemaal kon maken?
Serieus Gijs, Skies is een van de beste RPG's die ik de afgelopen jaren heb gespeeld. Nee, de beste sinds FFX.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Skies... Ja. Ik moet hem nog een keer doen. Wil echter eerst Paper Mario doen, dan Skies en tot slot Baten Kaitos. Dat is mijn Cube backlog.
Baten Kaitos uitspelen staat ook nog in mijn backlog. Voorlopig weer even Resident Evil 4 oppakken. Vrachtwagens die recht op je af rijden zijn niet cool!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Skies... Ja. Ik moet hem nog een keer doen. Wil echter eerst Paper Mario doen, dan Skies en tot slot Baten Kaitos. Dat is mijn Cube backlog.
Ow ja, dat is een leuk stukje!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:17 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Baten Kaitos uitspelen staat ook nog in mijn backlog. Voorlopig weer even Resident Evil 4 oppakken. Vrachtwagens die recht op je af rijden zijn niet cool!Maar wel een mooi kasteeltje.
![]()
Af en toe zit ik me gruwelijk te ergeren op de fok!king traagheid van Leon. Wordt je achter je praktisch gebombardeerd, duurt het uren voordat ie zich omdraait. En dan moet je nog aanleggen, mikken en schieten. Interessante mensen trouwens in dat kasteelquote:
Wat vind je er precies zo leuk aan? Ik ben wel geïnteresseerd in het spel maar ik weet niet of het echt iets voor mij is (en het is altijd leuker om het van een mede-gamer te horen dan maar stompzinnig wat reviews te gaan zitten lezenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus Gijs, Skies is een van de beste RPG's die ik de afgelopen jaren heb gespeeld. Nee, de beste sinds FFX.
Wat vind ik er leuk aan? Tja. Daar kan ik vrij kort over zijn. Het is gewoon een leuk spel. De hele setting is origineel en tot in de details uitgewerkt. De wereld waarin het spel zich afspeelt ziet er mooi gedetailleerd uit. Het verhaal is boeiend en wordt op een leuke manier verteld. Het vechtsysteem is turn-based en biedt voldoende diepgang, net als de schip-tegen-schip gevechten. Het spel is letterlijk en figuurlijk luchtig. Geen zwaar drama zoals in de Final Fantasy games maar een goed verhaal in een mooie wereld met sympathieke hoofdpersonen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:31 schreef OnaNia het volgende:
Wat vind je er precies zo leuk aan? Ik ben wel geïnteresseerd in het spel maar ik weet niet of het echt iets voor mij is (en het is altijd leuker om het van een mede-gamer te horen dan maar stompzinnig wat reviews te gaan zitten lezen)
Je weet dat je met 'achter' en 'b' in een keer omgedraaid bent?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:20 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Af en toe zit ik me gruwelijk te ergeren op de fok!king traagheid van Leon. Wordt je achter je praktisch gebombardeerd, duurt het uren voordat ie zich omdraait. En dan moet je nog aanleggen, mikken en schieten. Interessante mensen trouwens in dat kasteel
Ik heb de DC versie gegamed een paar jaar geleden. Ben het ermee eens. Briljante RPG. Een klassieker. Ik vond de controle die je later over je crew (Piraten) krijgt ook heel origineel. Echte aanrader als je van RPG's houdt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat vind ik er leuk aan? Tja. Daar kan ik vrij kort over zijn. Het is gewoon een leuk spel. De hele setting is origineel en tot in de details uitgewerkt. De wereld waarin het spel zich afspeelt ziet er mooi gedetailleerd uit. Het verhaal is boeiend en wordt op een leuke manier verteld. Het vechtsysteem is turn-based en biedt voldoende diepgang, net als de schip-tegen-schip gevechten. Het spel is letterlijk en figuurlijk luchtig. Geen zwaar drama zoals in de Final Fantasy games maar een goed verhaal in een mooie wereld met sympathieke hoofdpersonen.
Ik vind die scheepsgevechten zo cool! Is gewoon al een spel op zich.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:49 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb de DC versie gegamed een paar jaar geleden. Ben het ermee eens. Briljante RPG. Een klassieker. Ik vond de controle die je later over je crew (Piraten) krijgt ook heel origineel. Echte aanrader als je van RPG's houdt.
Gijs je hyped me.... wil het spelenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind die scheepsgevechten zo cool! Is gewoon al een spel op zich.
Dat vechten. Zoeken naar de juiste tactiek om een vijand te verslaan. Dat moment wanneer je niet alleen meer op hun reageert maar zelf het heft in handen neemt!quote:
Ok ik ben over,....... na de verhuizing ga ik beginnenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat vechten. Zoeken naar de juiste tactiek om een vijand te verslaan. Dat moment wanneer je niet alleen meer op hun reageert maar zelf het heft in handen neemt!Die worldmap, nieuwe gebieden die zich openen. Steden die in de verte opdoemen.
De Armada
Dat schip van Viggoro. "mmmm, he is really compensating for something:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:42 schreef Chocobo het volgende:
Ok ik ben over,....... na de verhuizing ga ik beginnen
Lul
Ja maar nu wil ik het nog eens gaan gamen ! Wilde eigenlijk wachten tot de winterquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]Jij hebt mij in de eerste plaats overgehaald.
Cunt
Kop opquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:16 schreef speknek het volgende:
Thank god dat ik niet van turnbased vechten houd.
Neem je de Cube mee dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Godver Strolie. Ik ga bijna op vakantie en wil een RPG meenemen..
Skies of Arcadia it is dus...
Vorig jaar heb ik 3 weken lang binnen gezeten met ToS. Had net zo goed niet kunnen gaan.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neem je de Cube mee dan?De rest is te groot he
ToSquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik 3 weken lang binnen gezeten met ToS. Had net zo goed niet kunnen gaan..
Maar goed, hij is idd ideaal om mee te nemen..
Importeren. Hier kon ik hem ook nergens krijgen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:49 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Iemand enig idee waar ik Skies nog kan halen? Hier in Friesland is het gewoon -nergens- te vinden. Stomme kutprovincie
quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Godver Strolie. Ik ga bijna op vakantie en wil een RPG meenemen..
Skies of Arcadia it is dus...
Ik heb hem nieuw via eBay gekocht. Vergeet niet een Freeloader te bestellen. PAL is hij erg zeldzaam.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:33 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb nu net wat reviews over Skies of Arcadia gelezen, woww die moet ik ook hebben!!
Nu ben ik totaal niet ervaren met games importeren, waar kan je dat doen? En kan je dan gewoon een PAL versie krijgen?
Het zal wel persoonlijk zijn, maar ToS vond ik dus echt ruk. Alle zaken die mijn inziens in ToS ontbreken zitten wel in Skies. Een leuke wereld, sympathieke hoofdpersonen, turn-based vechtsysteem en een goed verhaal.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
ToSKun je Strol niet vertellen dat het wél een toffe RPG is?
Skies is idd erg goed, heb hem zelf op de cube gehad ( aan een vriend weggegevenquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het zal wel persoonlijk zijn, maar ToS vond ik dus echt ruk. Alle zaken die mijn inziens in ToS ontbreken zitten wel in Skies. Een leuke wereld, sympathieke hoofdpersonen, turn-based vechtsysteem en een goed verhaal.
Maar ik ben blij dat jullie er van genoten hebben.
Freeloader + NTSC versie.quote:
Nope. Mario64 kun je wel op de DS kopen. En trouwens, een oude N64 is ook niet meer zo duur.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:29 schreef cygnusx het volgende:
ik mis Mario64 en Golden eye voor de N64, kun je geen N64 spellen op de GameCube spelen?
1. ds is te duur, bovendien te klein scherm en niet genoeg interesse voor.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nope. Mario64 kun je wel op de DS kopen. En trouwens, een oude N64 is ook niet meer zo duur.
Alleen Zelda: ocarina of time en Zelda: majora's mask via de Zelda Collecter's Disc.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:37 schreef cygnusx het volgende:
[..]
1. ds is te duur, bovendien te klein scherm en niet genoeg interesse voor.
2. n64 ja. maarja, ik ga niet nog een console kopen, en die naast mn tv zetten, en daar spellen voor bij elkaar sprokkelen. bovendien denk ik niet dat mn ouders dat op prijs stellen
maarem, ja, een aantal andere spellen van de N64 waren toch ook te spelen op de Gamecube?
Die cartridges passen niet zo heel erg.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:29 schreef cygnusx het volgende:
ik mis Mario64 en Golden eye voor de N64, kun je geen N64 spellen op de GameCube spelen?
Wereldgamesquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alleen Zelda: ocarina of time en Zelda: majora's mask via de Zelda Collecter's Disc.
Of wachten op de revolution.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nope. Mario64 kun je wel op de DS kopen. En trouwens, een oude N64 is ook niet meer zo duur.
Ja, en de tijd gaat echt ziek snel als je dat spel speeltquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:18 schreef cygnusx het volgende:
* cygnusx heeft Zelda: The Windwaker gekocht.
tot nu toe vind ik het een geniaal spelcontrole is best fijn, en het is verslavend
Deze versie van het Zelda thema komt trouwens van de eerste "Game Music Concert" CD.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:43 schreef Xrenity het volgende:
Downloaden, Zelda TP trailer muziek
http://cube.ign.com/articles/627/627737p1.html
Jammer dat de game na 7/8 uurtjes zo enorm gaat zuigen, anders was het heel tofquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, en de tijd gaat echt ziek snel als je dat spel speelt
Ik vond het wel meevallen eigenlijk. Niet irritanter dan de gemiddelde FF game in elk geval.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:12 schreef BMH het volgende:
Ik kon Skies niet spelen. Het verhaal en de karakters zijn super. De setting ook. Maar die random battle iedere 10 sec.. Net alsof je een film kijkt waar om de minuut een reclame blok komt.
Nope. Gewoon legends. Ik heb het zelfde probleem met de FF games. Daarom KAN ik FF VII gewoon niet uitspelen. Maar Pokemon lukt weer welquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen eigenlijk. Niet irritanter dan de gemiddelde FF game in elk geval.Maar ik heb gehoord dat het in de Dreamcast-versie vele male erger was. Heb je die soms gespeeld?
Ik kwam er trouwens in de laatste dungeon pas achter dat ik de (soms lange) filmpjes van de s-moves met de startknop kon overslaan.
Heb ik ook voor lange tijd gedacht, tot ik Lufia speelde, toen was opeens alles anders.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:17 schreef speknek het volgende:
Ah, als ik ergens een nog grotere hekel aan heb dan turnbased gevechten, dan is het wel random battles. Kan ik toch met een gerust hart hem nog even laten liggen.
Ik haal hem wel uit de uitverkoop bakkenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:19 schreef speknek het volgende:
Ik begin nu toch weer te twijfelen, het zijn niet de hoogste cijfers die Killer7 krijgt.. Misschien maar even de eurogamer review afwachten.
Goede keus. Welke spellen heb je erbij gekocht/gehad?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:25 schreef martinuhhh het volgende:
Ik heb gisteren een gamecube gekocht.
*blij*
Mario kart double dash, tony hawk pro skater 3 & 4, tarzan freeride, Rayman 3quote:Op maandag 4 juli 2005 19:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Goede keus. Welke spellen heb je erbij gekocht/gehad?
Er was niet veel keuze (marktquote:Op maandag 4 juli 2005 20:07 schreef MMaRsu het volgende:
euh neit echt de games waar ik van zeg, wow daar koop je een gamecube voor maargoed, tis jouw geld.
Ik had zelf : Ssbm, Re4 en Paper Mario 2 gekocht.
Ik had 4 gekocht, en mijn vriendin had 4 voor me mee genomen zonder dat ze wist dat ik 3 al hadquote:Op maandag 4 juli 2005 20:09 schreef NvM het volgende:
Waarom 3 en 4?
gewoon goed kijken op ebay/marktplaats/hier en op andere forums heb ik jou ook al "rond zien lopen"quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:24 schreef DuckyV het volgende:
Hallo Gamecube Lovers
Ik ben al zeer lange tijd Nintendo fan, nu heb ik laatst een NGC aangeschaft via de sterrencatalogus. Weet iemand waar ik goedkope games kan krijgen (2dehands). Een goed forum ofzo, want ik weet precies welke games ik wil maarjah ze vinden is iets anders. Vast bedankt, Greetz
(Ps: Heb al Animal Crossing (Vandaag gekocht)en Mario Kart DD)
quote:Je hebt vorige week een [N]Gamer abonnement uit de sterrencatalogus
besteld. We willen je hierbij informeren dat je het eerste nummer begin
september kunt verwachten. Het abonnement begint dus vanaf nummer 4. In
verband me de vakantieperiode was het niet meer mogelijk om nummer 3,
dat vanaf morgen verkrijgbaar is, toe te sturen.
LOL, dat is echt een internethype geworden sinds Star Wars ep. 3 he? Iedereen roept de hele tijd maar NOOOOOOOO als er iets niet mee zitquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:00 schreef Xrenity het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:04 schreef OnaNia het volgende:
LOL, dat is echt een internethype geworden sinds Star Wars ep. 3 he? Iedereen roept de hele tijd maar NOOOOOOOO als er iets niet mee zit
WTFquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:31 schreef OnaNia het volgende:
Ja tuurlijk maar sinds drama queen Darth Vader zie je het opeens overal opduiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |