Import blijft goedkoper...quote:Op zondag 5 juni 2005 15:49 schreef speknek het volgende:
Hmm volgens tothegame.com zit er drie weken tijd tussen de UK en US release van Killer7. Ik denk dat ik dan toch wacht op de Europese release, met verzendtijd erbij scheelt dat weinig en het is wel zo prettig om niet met de Freeloader te hoeven hannesen.
Ohw, dat valt mee jaquote:Op zondag 5 juni 2005 16:19 schreef speknek het volgende:
Scheelt een week en ¤ 2.50 tussen dvdboxoffice en play..
Dat zal ook niet lang meer duren nu de dollar weer begint aan te trekken t.o.v. de euro.quote:
Beste game van deze generatiequote:Op zondag 5 juni 2005 21:59 schreef Intergalactrick het volgende:
Moet ik mij schamen als ik nog steeds niet RE4 heb gespeeld...
IK ben ook wel van plan om deze game binnen nu en 3 weken te halen hoor, maar ik dacht dat het misschien wel handig zou zijn als ik ermee zou wachten tot na de examens.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:11 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Beste game van deze generatie
Oftewel: JA DUS!
Ja, ik vind het het beste spel uitgebracht na half-life. Het neigt naar perfectie.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:59 schreef Intergalactrick het volgende:
Moet ik mij schamen als ik nog steeds niet RE4 heb gespeeld...
Bedoel je het niet zo?quote:Op zondag 5 juni 2005 23:43 schreef Tali-banaan het volgende:
[url]http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/620/620485/the-legend-of-zelda-twilight-princess-20050531110532687.jpg[/ur]
hier zou ik wel een mooie poster van willen hebben![]()
quote:
Zekerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:08 schreef G1Ace het volgende:
in elk geval zal de nieuwe zelda goed worden
IGN hequote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:39 schreef speknek het volgende:
Mja dat gerucht ging wel, maar ik heb er de laatste tijd niets meer over gehoord, en op de games websites staat ie alleen nog maar voor de PS2, dus ik vrees dat het bogus was.
werkt nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe Zelda Windwaker cover art:
[afbeelding]
Zit bij de EGM van Juli![]()
Schijnbaar wat EGM doet als extraatje om mensen over te halen om hun magazine te kopenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:18 schreef MMaRsu het volgende:
Hey die is wel cool, maar wat hebben ze eraan om een nieuwe cover uit te brengen ?
Pssst, bij de dixons en de Top 1 toys 39.99quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:00 schreef Eikelpiercing het volgende:
Maar hoeveel kost ie nu zonder bongos?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:57 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Wat kost deel een eigenlijk met die bongo's?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:30 schreef inkie1010 het volgende:
Bij de mediamarkt Donkey Konga 2 inclusief bongo's voor 49,99
Heb hem natuurlijk meteen meegenomen!! En heb nu tintelende handjes van het klappen
Misschien heeft de media markt hem goedkoop, komt vast nog wel in de aanbiedingquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:24 schreef mordradead het volgende:
en die wilde ik nog bestellen ooknou ja, hij komt er vast nog wel eenk eer ergens voor 30 euro
dat plaatje wat op de cover staat is al best wel oudquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe Zelda Windwaker cover art:
[afbeelding]
Zit bij de EGM van Juli![]()
Origineel is prima alleen dat achterlijke power unlimited logo op die hoes is pure bagger.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:22 schreef speknek het volgende:
Wel leuker dan het origineel vind ik.
Klopt, er waren allemaal wallpapers in vershillende kleuren destijds. Feit blijft dat het een toffe artstijl isquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:29 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
dat plaatje wat op de cover staat is al best wel oud
Het is alleen maar een nieuw hoesje, snuggere. Jij denkt zeker gratis Wind Waker te scorenquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:00 schreef NvM het volgende:
En voor hoeveel gaat dat magazine plus spel verkocht worden?
Ja ik las er snel overheen dus dat dacht ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:15 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Het is alleen maar een nieuw hoesje, snuggere. Jij denkt zeker gratis Wind Waker te scoren![]()
Windwaker wordt NIET gratis weggegeven. Dat was een 1 aprilgrap van een blad (ik geloof Nintendo Power) waarin gezegd werd dat Windwaker meegeleverd zou worden met Twilight Princess, en dan in dezelfde stijl als Twilight Princess.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:00 schreef NvM het volgende:
[..]
Ja ik las er snel overheen dus dat dacht ikDit omdat ze de Wind Waker waarschijnlijk ook gratis meegeven bij de nieuwe Zelda, dus deze stunt verbaasde me niet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |