20 ¤ heb ik ervoor betaald.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:22 schreef JoZzephus het volgende:
[..]
ik neem aan van wel.
ik heb daar in ieder geval geen 75 euro voor over.
daar wil ik geslepen diamanten voor en geen geslepen recycled glas..nou ja kristal dan..1 pot nat..![]()
Uhhmmmm, ik ben een verzamelaar.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:56 schreef JoZzephus het volgende:
ja dat vind ik een redelijke prijs.
wat doe je er eigenlijk mee Stenny?
staan ze gewoon op de vensterbank (of ergens anders) een beetje te staan of doe je er nog wat anders mee?
Voer dit in bij: http://www.wikipedia.org/quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:09 schreef sinaasappelsapje het volgende:
El Chupacabra pootafdruk gewonnen met een prijsvraag bij het tv programma Mission Impossible op BNN
[afbeelding]
Voor de mensen die niet weten wat El Chupacbra is:
El Chupacabra is een dier dat leeft in zuid- centraal Amerika. Het dier is al over de volledige wereld eens gesignaleerd maar komt het meest voor in deze streken. Naar het schijnt zou het dier kunnen vliegen en drinkt het bloed, geen mensenbloed voor zover bekend, meestal geitenbloed, daardoor wordt het dier soms wel Goatsucker genoemd. Daardoor heeft het dier zijn faam behaald omdat deze vele geiten doodde door het bloed ervan op te drinken. Chupacabra is een Spaans woord en betekent in het nederlands geitenzuiger of in het Engels Goatsucker. Sommigen zeggen dat dit dier meer populariteit zal krijgen dan het monster van Loch Ness. Het dier is al vele malen gezien maar is nog nooit gepakt kunnen worden.
El chupacabra lijkt op een mens. Alhoewel de bronnen verschillen, lijken ze allemaal op elkaar. Het heeft slagtanden, die hij gebruikt om bloed te kunnen drinken. Op zijn rug hangen korte "vleugeltjes", die hem waarschijnlijk de kracht geven om even te vliegen. Sommige mensen zeggen dat het daadwerkelijk vleugels heeft met een breedte van enkele meters. Het heeft geen staart en is zo'n 120cm groot. Het heeft 2 grote armen met klauwen aan de handen. Het kan beschreven worden als een kruising tussen de mens, aap en een vogel met de vleugels met de slagtanden van een vampier en de kracht van een panter.
Sommigen zeggen dat het buitenaardse wezens zijn die hier op aarde werden achtergelaten of weggelopen zijn van hun moederschip, en anderen zeggen dat het een dier is dat lijkt op een mens, terwijl dan weer anderen zeggen dat het helemaal niet bestaat. Een andere hoeveelheid mensen zegt dan weer dat een experiment van de overheid mislukte en dat het beestje dus op de loop is gegaan.
bron
Je kan trouwens die aflevering van Mission Impossible hier terugkijken (bij archief dus)![]()
quote:Vraag.... dringende vraag
Heb hem ook al een keer in ouwehoer gesteld maar daar antwoordde niemand serieus
Ik zoek met spoed pure jasmijn olie. En niet die troep die er naast gelegen heeft die ze in veel spirituele winkels verkopen, maar het echte 100% pure spul.
Help !!
Als het goed is, zijn ze bij Jan wel 100 % zuiver, Jan van Atlantis New Age..:quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:44 schreef nokwanda het volgende:
Echt niemand die het weet???
Ik quote mezelf maar even:
[..]
Dank dank..... was bijna de wanhoop nabij (drama). Er is echt moeilijk aan te komen en helemaal moeilijk te checken via internet. Ik ga eens even snel kijken op die site.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:58 schreef Stenny het volgende:
[..]
Als het goed is, zijn ze bij Jan wel 100 % zuiver, Jan van Atlantis New Age..:
http://www.atlantis-new-age.nl/atlantis/index.html
Jasmijn staat er ook bij...
Sten
Ik ken Jan, hij geeft een kwaliteitsgarantie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dank dank..... was bijna de wanhoop nabij (drama). Er is echt moeilijk aan te komen en helemaal moeilijk te checken via internet. Ik ga eens even snel kijken op die site.
En order geplaatstquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dank dank..... was bijna de wanhoop nabij (drama). Er is echt moeilijk aan te komen en helemaal moeilijk te checken via internet. Ik ga eens even snel kijken op die site.
Maar jasmijn hoort bij me. Andere vrouwen kopen dure parfums en dat doe ik dan weer niet. En ik doe er eeuwen mee. Dus eens in de zoveel jaar besteed ik daar dan een lieve duit aan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:04 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik ken Jan, hij geeft een kwaliteitsgarantie.
Succes,
Sten
PS: zo hee, Jasmijn is flink duurder dan een aantal anderen, nu begrijp ik waarom je het niet meteen vond...
Jasmijn ruikt erg lekker ja, en het heeft iets magisch, iets heel liefs.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar jasmijn hoort bij me. Andere vrouwen kopen dure parfums en dat doe ik dan weer niet. En ik doe er eeuwen mee. Dus eens in de zoveel jaar besteed ik daar dan een lieve duit aan.
En het is multi-purpose.
Hier: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=413&item=6198130994quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:55 schreef Stenny het volgende:
[..]
Waar?, want er was er hier nog een die belangstelling had!![]()
Sten
Dat is beter, maar ik begrijp dat erop gebied moet worden. Volgens mij verzenden ze ook niet naar Europa?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:37 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
Hier: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=413&item=6198130994
Omgerekend +- 23 euro inclusief verzenden.
[...]
De grote hoeveelheden zijn relatief goedkoper.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:04 schreef Stenny het volgende:
[..]
Koop je dan de kleine of de grote hoeveelheid; dat is nogal een kostbaar goedje?
Sten
Ja, dat is zo, ik houd ook erg van groot / grote hoeveelheden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De grote hoeveelheden zijn relatief goedkoper.
Ik heb ooit maar een kleine hoeveelheid besteld. Maar deze keer dan maar gelijk 5 ml. Dan kan ik echt heel erg lang vooruit. En beter toepassen voor bijvoorbeeld ook het impregneren van mijn kaarsen voor gelegenheden. En durf ik het ook te mengen met andere olieen. Als je maar zo´n klein beetje hebt beperk je jezelf in de mogelijkheden.
Je hoeft niet te biedenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:58 schreef Stenny het volgende:
[..]
Dat is beter, maar ik begrijp dat erop gebied moet worden. Volgens mij verzenden ze ook niet naar Europa?
Groetjes,
Sten
Met dank... Zwaantje is iig het goedkoopst en geeft me het meest zuivere gevoel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:33 schreef Dj_White_Night het volgende:
pure jasmijn, www.chi.nl
maar heb gehoord dat www.zwaantjes.nl beter is...
Voor een prikkie in Scheveningen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:05 schreef junkie19 het volgende:
[afbeelding]
De top van de pyramide is ook volgens sacred geometry. 20 euro vind ik een prikke voor kristallen die zo geslepen zijn.
Even over mijn plaatje: Dit zijn allemaal orgone energie opwekkers. Ingrediënten: amethist, rose quartz, groene aventurijn, cyanite, hematiet, alimunium, polyesterhars, stalen balletjes, berg kristal, goudvlokken, pyrite, koperdraad..
Ik plaats de kristallen en mineralen in een matrix van metaal en hars. De metaal en hars wekken orgone energie op en die versterken het effect van de kristallen / mineralen (kort gezegd).
Meer info over Holy Hand Grenades op:
link 1
link 2
Ze zijn te koop in Nederland, ik wist niet dat ze in Scheveningen te verkrijgen zijn. Je kan ze heel makkelijk ook zelf maken...quote:
Zelf maken? Makkelijk?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:25 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Ze zijn te koop in Nederland, ik wist niet dat ze in Scheveningen te verkrijgen zijn. Je kan ze heel makkelijk ook zelf maken...
Owjeequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:57 schreef junkie19 het volgende:
Nou je pakt wat metaal, wat magnetisch is (aliminum, koper, zinc etc). En je stopt dat in een mal.. Bv een trechter, of iets wat je van karton maakt.. Ik gebruik martini glazen.. Zet ook een berg kristal met een punt die naar beneden wijst in de onderkant van de mal tesamen met een klokwijs gewikkeld koperdraad (zie foto)
Dan giet je er polyesterhars overeen (niet laten lekken). 24 uur drogen, en je hebt je eigen Holy Hand Grenade. Ikzelf gebruik martini glazen.
Zie een Holy Hand Grenade die voor de helft is gevult op foto 1 (bergkristal in het midden) en foto 2 (zijaanzicht). Ik heb stalen BB Gun balletjes gebruikt, maar elk magnetisch metaal is goed.
Uiteraard. Waar in Scheveningen koop je die dingen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:09 schreef Stenny het volgende:
[..]
Owjee, vind je het goed als ik het toch maar liever kant en klaar koop voor 20 ¤?
![]()
Bij een man van een kraam die daar een keer stond. Jep, vager kan het niet, maar mijn kristalletjes zijn hard en tasbaar genoeg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:40 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Uiteraard. Waar in Scheveningen koop je die dingen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |