Ik zeg ook 'bijna'. Een doelpunt slechts drie minuten voor tijd gaf de doorslag.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:46 schreef zjroentje het volgende:
4-3 verloren ze Kozzmic.
dat dacht ik ook al ja. zal me niks verbazen als het de orders van Sylvie waren om een gele kaart te pakken...quote:Op zondag 5 juni 2005 13:38 schreef SCH het volgende:
Goed gedaan van Van der Vaart, kan ie zich helemaal concentreren op zijn bruiloft van vrijdag.
Tot nu toe staan hebben we aardig wat punten verzameld en staan we er ook als beste nr. 2 goed voor. Moeten we natuurlijk geen domme punten gaan verliezen tegen Finland en Macedonie enzo.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:49 schreef SCH het volgende:
Onderschatting is het grootste gevaar. Nederland heeft nog steeds niet heel veel laten zien de laatste tijd, met gebrek aan echte tegenstanders natuurlijk, dus is de euforie die nu lijkt te ontstaan een beetje voorbarig.
Ik ben nog steeds bang dat we tweede in de poule worden en dat het weer billenknijpen wordt in zo'n play off.
Als we woensdag winnen en er gebeuren verder geen gekke dingen tot aan Tsjechie dan zijn we zeker de beste nr 2, dus dan doet die wedstrijd tegen de Tsjechen niet eens meer toe...quote:Op zondag 5 juni 2005 13:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tot nu toe staan hebben we aardig wat punten verzameld en staan we er ook als beste nr. 2 goed voor. Moeten we natuurlijk geen domme punten gaan verliezen tegen Finland en Macedonie enzo.
Je zegt dus in iets andere woorden precies hetzelfde als ik.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als we woensdag winnen en er gebeuren verder geen gekke dingen tot aan Tsjechie dan zijn we zeker de beste nr 2, dus dan doet die wedstrijd tegen de Tsjechen niet eens meer toe...
quote:Op zondag 5 juni 2005 13:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je zegt dus in iets andere woorden precies hetzelfde als ik.
verliezen met 2-0quote:Op zondag 5 juni 2005 13:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Nederland speelt slecht en wint vrij gemakkelijk met 2-0. Wat gaat er gebeuren als ze goed gaan spelen...
Vreemd inderdaad.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Bommel, Vennegoor, Bouma en Ooijer niet mee naar Finland..
Toen ik een week ofzo geleden vermeldde dat van Basten het niet zo heeft op Van Bommel en hem wellicht buiten de basis zou laten tegen Roemenië, verklaarde menig van jullie mij zowat voor gek. Nu zie je dus dat ik er niet zo ver naast zat.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:03 schreef Suijk het volgende:
Idd.
Marco was niet tevreden over Bommel. Begrijpelijk, maar om 'em meteen maar naar huis te sturen...
Inderdaad heel raar. Voetballer van het jaar en tegen Roemenië winnen, maar hij voert zijn opdracht niet goed uit volgens Bassie. Moet hij meteen naar huis! Maduro beter?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:03 schreef Suijk het volgende:
Idd.
Marco was niet tevreden over Bommel. Begrijpelijk, maar om 'em meteen maar naar huis te sturen...
Wat is die marco toch ook een boerenlul zeg, ik snap echt niks van die gozerquote:Op zondag 5 juni 2005 16:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Bommel, Vennegoor, Bouma en Ooijer niet mee naar Finland..
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Wat is die marco toch ook een boerenlul zeg, ik snap echt niks van die gozer
Eigenlijk hoop ik dat Finland gewoon wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |