vi.nlquote:Finland: geen Vd Vaart, mogelijk wel Cocu
4/6/2005 22:33
Vier spelers stonden vooraf op scherp. Alleen Rafael van der Vaart liep tegen een fatale gele kaart op en is geschorst voor het WK-kwalificatieduel met Finland, aanstaande woensdag in Finland.
Tegenover de absentie van Van der Vaart staat mogelijke een terugkeer van Phillip Cocu. De middenvelder van PSV liep in de bekerfinale een knieblessure op en meldde zich af voor Roemenië. Een week later staat hij er een stuk beter voor en daardoor lonkt Finland weer.
'Het gaat redelijk goed met Cocu, zijn toestand is hoopgevend', gaf Marco van Basten aan bij SBS 6. 'Cocu heeft de laatste maanden heel goed gespeeld. Hij is een belangrijke speler voor PSV en Oranje. We zijn van plan hem mee te nemen naast de 18, 19 die we selecteren.'
Mogelijk, al vond ik Lucius beter dan Heitinga gisteren. Ik had gisteren ook eerder Vlaar verwacht dan Heitinga, geeft wel aan dat Marco het in hem ziet zitten.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:59 schreef zjroentje het volgende:
Ik denk dat Heitinga naar rechtback verhuist en Lucius op de bank beland. Khalid moet natuurlijk centraal.
Hij deed het gewoon naar behoren, klopt.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:03 schreef DeTolk het volgende:
Heitinga speelde toch ook netjes
Dat idee heb ik ook altijd, maar gisteren deed Gio het erg goed.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:04 schreef zjroentje het volgende:
De hele verdediging speelde ok, al blijft het toch altijd billenknijpen met Gio...
Ik denk het wel. Ik verwacht niet dat Finland van Oranje gaat winnen.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:08 schreef pascalheister het volgende:
zal die de 11e wedstrijd worden in de ongeslagen reeks
Dan verliezen ze met 3-2 van Tsjechiequote:Op zondag 5 juni 2005 13:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Nederland speelt slecht en wint vrij gemakkelijk met 2-0. Wat gaat er gebeuren als ze goed gaan spelen...
Ik zeg ook 'bijna'. Een doelpunt slechts drie minuten voor tijd gaf de doorslag.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:46 schreef zjroentje het volgende:
4-3 verloren ze Kozzmic.
dat dacht ik ook al ja. zal me niks verbazen als het de orders van Sylvie waren om een gele kaart te pakken...quote:Op zondag 5 juni 2005 13:38 schreef SCH het volgende:
Goed gedaan van Van der Vaart, kan ie zich helemaal concentreren op zijn bruiloft van vrijdag.
Tot nu toe staan hebben we aardig wat punten verzameld en staan we er ook als beste nr. 2 goed voor. Moeten we natuurlijk geen domme punten gaan verliezen tegen Finland en Macedonie enzo.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:49 schreef SCH het volgende:
Onderschatting is het grootste gevaar. Nederland heeft nog steeds niet heel veel laten zien de laatste tijd, met gebrek aan echte tegenstanders natuurlijk, dus is de euforie die nu lijkt te ontstaan een beetje voorbarig.
Ik ben nog steeds bang dat we tweede in de poule worden en dat het weer billenknijpen wordt in zo'n play off.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |