Pics?quote:Op zondag 5 juni 2005 15:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb mn bestuurbare auto weer si opgelapt
En vriend heeft dr ook eentje gekocht
Even wat methanol oproken![]()
Hehequote:
De code van die website.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hehe
Zal misschien wat foto's maken
Al zie je dan weinig actie
Voor filmpjes moet je zijn op:
http://www.modelbouwbloemendaal.nl
Links onder staan filmpjes.
Vergeet niet bij de auto's house jumping te bekijken
En bij de boten de snelste boot
Ja ik heb de site niet gemaaktquote:Op zondag 5 juni 2005 15:45 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
De code van die website.
Ik ga kijke naar de filmpjes.
Ik kreeg in IE alles onder elkaar te zien.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja ik heb de site niet gemaakt
eigenaar is wel vriend van me!
Dat dat ding het nog deed na die jump.quote:
Een vriend van me heeft zo'n Subara op benzine geloof ik. Heeft ook een aantal keren gesloopt door stoepjes enzo verkeerd te nemen.quote:
geintje man rustig aanquote:Op zondag 5 juni 2005 16:49 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hoezo.. wat is er nu weer mis met het feliciteren van Troel?
dan ben ik een beetje laatquote:Op zondag 5 juni 2005 16:50 schreef JortK het volgende:
[..]
geintje man rustig aan
Je bent alleen een beetje laat omdat iedereen haar al heeft gefeliciteerd
wie gebruikt er dan nog IEquote:Op zondag 5 juni 2005 16:53 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dan ben ik een beetje laatvanochtend deed mijn laptop het steeds niet
(ie valt steeds uit)
gamen is ook goed om je WP omhoog te krijgenquote:Op zondag 5 juni 2005 17:07 schreef JortK het volgende:
Godver heb net dat whatpulse geinstalleerd... krijg echt de ziekelijke drang om lange verhalen te typen echt niet normaal zo lang zo lang als dit weet je alles om je keycount maar omhoog te krijgen
fokken ook heb ik al gezienquote:Op zondag 5 juni 2005 17:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
gamen is ook goed om je WP omhoog te krijgen
tssk dat is het niet.. me laptop is gewoon aan het aftakellen. is niet de nieuwste meerquote:
Doen ze nog aan service als die oud is?quote:Op zondag 5 juni 2005 18:45 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
tssk dat is het niet.. me laptop is gewoon aan het aftakellen. is niet de nieuwste meermaar weer naar service winkel brengen deze week! want ikkan niet zonder dat lieve ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |