Hoe zet ik dat ding aanquote:
Je hoort bovenaan een toolbar te krijgen.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:56 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hoe zet ik dat ding aan
Ik kan op geen van de knopjes drukken en bij extensies kan ik hem ook niet aan zetten lijkt het wel?
Die ik dus ook heb, maar al knopjes zijn lichter gekleurd, geeft dus aan dat je er niet op kan klikken.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je hoort bovenaan een toolbar te krijgen.
Vaagquote:Op zondag 5 juni 2005 15:02 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Die ik dus ook heb, maar al knopjes zijn lichter gekleurd, geeft dus aan dat je er niet op kan klikken.
Je wilt die webdeveloper extension toch?quote:Op zondag 5 juni 2005 15:08 schreef SHERMAN het volgende:
Hmm meerdere keren gedaan nu.
Zo maar is op een andere pc proberen.
Ik moet dat fok block is proberenquote:Op zondag 5 juni 2005 15:09 schreef Sjowhan het volgende:
Misschien een te oude FF?
http://www.chrispederick.com/work/firefox/webdeveloper/quote:Op zondag 5 juni 2005 15:08 schreef SHERMAN het volgende:
Hmm meerdere keren gedaan nu.
Zo maar is op een andere pc proberen.
Net geupdate.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:09 schreef Sjowhan het volgende:
Misschien een te oude FF?
Maar is proberen dan.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:11 schreef JortK het volgende:
[..]
http://www.chrispederick.com/work/firefox/webdeveloper/
Probeer die is te installeren
Die heb ik net geinstalleerd
Yepquote:Op zondag 5 juni 2005 15:18 schreef mschol het volgende:
vraagje:
klopt het dat je met windiows xp home niet op een domein kan aanmelden??
ok nee ik wist dat er met home een aatla neterk dingen waren weggelaten maar wist niet wat...quote:
Upgraden naar pro dan!quote:Op zondag 5 juni 2005 15:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ok nee ik wist dat er met home een aatla neterk dingen waren weggelaten maar wist niet wat...
ok dan weet ik genoeg thnx
tja probleem is dat en kennis een laptop heeft gekocht maar daar zat home bij...quote:Op zondag 5 juni 2005 15:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Upgraden naar pro dan!
Fast user switching kan ook niet op een domain
Hmm ja, daarom.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan is het helemaal raar dat ie het op jouw pc niet doet![]()
JA standaardquote:Op zondag 5 juni 2005 15:25 schreef mschol het volgende:
[..]
tja probleem is dat en kennis een laptop heeft gekocht maar daar zat home bij...... en iok denk niet dat hij opnieuw geld wil uitgeven..
Viel mij ook al op!quote:Op zondag 5 juni 2005 15:34 schreef SHERMAN het volgende:
Wat een stilte?
proberen ergens een upgrade te kopen; surfspot kost de cd 'maar' 15 euro ofzoquote:Op zondag 5 juni 2005 15:25 schreef mschol het volgende:
[..]
tja probleem is dat en kennis een laptop heeft gekocht maar daar zat home bij...... en iok denk niet dat hij opnieuw geld wil uitgeven..
gelijk een probleem..quote:Op zondag 5 juni 2005 15:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
proberen ergens een upgrade te kopen; surfspot kost de cd 'maar' 15 euro ofzo. Moet je natuurlijk wel iemand kennen die student/medewerker is op een uni/hoge school
Wat ga je doen dan?quote:Op zondag 5 juni 2005 15:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Viel mij ook al op!
En ik ga ookk zo weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |