Hij heeft zo z'n beperkingen, maar ik vind hem (nog) niet storend.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:09 schreef haagse_elfje het volgende:
Tonnie mogen ze van mij ook onder de grond stoppen en nooit meer opgraven...
dat komt omdat hij nog niet echt veel te doen heeft gehad dat moeten ze ook zo houden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:15 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hij heeft zo z'n beperkingen, maar ik vind hem (nog) niet storend.
Tonnie loopt er de laatste tijd helemaal voor Jan Lul bijquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:15 schreef Wup het volgende:
[..]
Ilyasaward= meest overbodig figuur ooit toch?
is Ilyas gepromoveerd tot een verhallijntje?
In combinatie met Tara stelde z'n rol nog wat voor, niet veel, maar toch...quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:20 schreef Svensational het volgende:
Tonnie loopt er de laatste tijd helemaal voor Jan Lul bij!
Ik verwacht dat z'n rol komend seizoen meer inhoud krijgt als Elif promotie krijgt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:16 schreef haagse_elfje het volgende:
dat komt omdat hij nog niet echt veel te doen heeft gehad dat moeten ze ook zo houden.
Elifquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:26 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat z'n rol komend seizoen meer inhoud krijgt als Elif promotie krijgt.
aha....ik ben benieuwd tot nu toe stoort ze me nog niet echtquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:11 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Als ze deel uit mag gaan maken van de vaste cast.
yepquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:15 schreef Wup het volgende:
Ilyasaward= meest overbodig figuur ooit toch?
eerder gedegradeerd [waar mogelijk], tot het wormvormig aanhangsel van Elif...quote:is Ilyas gepromoveerd tot een verhallijntje?
Tijd voor een B&H topic.quote:
Yep... Het betreft het derde en tevens laatste seizoen, dat slechts 8 afleveringen telt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:53 schreef babette21 het volgende:
sorry hoor, totaal offtopic maar:
ERNSTIGE DELICTEN [HH] KOMT VANAF ZATERDAG WEER OP DE BUIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Correctomundoquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:24 schreef Svensational het volgende:
Tanneke Hartzuiker ---> Kate Leeflang?
hij was tof in ED, goed geschreven figuurquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:28 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Cees Heyne (GTST: Carel Kortenaer #2) speelt ook een aantal afleveringen mee.
Vanaf 7 juli 2005 is ED ook op dvd verkrijgbaar.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:34 schreef Wup het volgende:
hij was tof in ED, goed geschreven figuur
heel jammer voor Wup dat ze niet bij 1 beginnen met herhalen, 2 & 3 had ik bewaard....
maar toffe tip Babette, ik let tegenwoordig alleen nog maar op telefilms......
Ben jij degene die die weblogs van 'informatie' voorziet?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Iwan, zie je nou dat ik gelijk had over de terugkeer van Victor?
Nee.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Ben jij degene die die weblogs van 'informatie' voorziet?![]()
ik dacht dat dat 'n vaste rol was in ED??quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:34 schreef Wup het volgende:
hij was tof in ED, goed geschreven figuur
mja ook heel jammer voor Babette.... seizoen 3 is het enige dat ik al gezien heb, ofwel: pret gedruktquote:heel jammer voor Wup dat ze niet bij 1 beginnen met herhalen, 2 & 3 had ik bewaard....
er gaan de aankomende tijd volgens mij best een hoop series in de herhalingquote:maar toffe tip Babette, ik let tegenwoordig alleen nog maar op telefilms......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |