En... hebben ze daar wel tekst???quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:53 schreef Novak het volgende:
Whaha, ik zag net de DOK-tweeling in de tweelingentest op Ned. 2![]()
Ja, "hihihihihi".quote:
Ik las het gisteren op rtlnl.web-log.nl. Die kinderfoto's.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:14 schreef babette21 het volgende:
Jasmine Sendar heeft tegenwoordig een eigen website
hou op, schei uitquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik mis alleen de balletfilmpjes en bijpassende schoentjes.![]()
Mail/MSN hem maar.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:19 schreef Perrow het volgende:
Iwan, heb jij de TVFilmgids? Mail ff naar messengerboy_2005@hotmail.com (laatset week van GTST, ik wil de cliff zo graat weten van GTST (A))
Aanzetten tot stalking.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:33 schreef static het volgende:
Mail/MSN hem maar.
Ik snap ook niet waarom ze zich aan dat soort uitspraken 'wagen'.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:13 schreef soapie het volgende:
[..]
Ja en Renee heeft al een jaar dat huis.... Ook zo logisch!!!!![]()
Deze soapcoma strookt sowieso al niet met de werkelijkheid, dus verwondert het me eigenlijk ook niks dat de dialogen navenant zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze zich aan dat soort uitspraken 'wagen'.
En een verschrikt kijkende Iris blijft natuurlijk amusant.quote:
quote:JOP DE VRIES TERUG IN ONM?
Volgens enkele bronnen maakt Jop de Vries zijn comeback in de Yorin/BNN soap ONM.
Jop speelde 10 jaar lang de rol van Victor Couwenberg.
BRON: rtlnl.web-log.nl
sorry Iris maar die award gaat toch naar Tonnie......quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:17 schreef Iwan1976 het volgende:
En een verschrikt kijkende Iris blijft natuurlijk amusant.
Ja goh, bij wie mogen ze dat niet van jouquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:09 schreef haagse_elfje het volgende:
Tonnie mogen ze van mij ook onder de grond stoppen en nooit meer opgraven...
Tonnie heeft al de Ilyas-awardquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:08 schreef Wup het volgende:
[..]
sorry Iris maar die award gaat toch naar Tonnie......
goede tweede is Liesje
Lezzy mag blijven, Lizette,Joyce,Niels, JP,Tante Bet ga zo maar doorquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja goh, bij wie mogen ze dat niet van jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |