goed dat je dat zegt...thanks for the reminder Iwanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:40 schreef Iwan1976 het volgende:
'The L Word' begint volgende week toch pas?!![]()
nee hoor, ze hebben 't inmiddels al gedaan...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:51 schreef pberends het volgende:
Shirina is toch nog steeds maagd? Gaat Daan dood, is ze getrouwd, en nog steeds.
Vanaf nu ga ik Lizzy Lezzy noemen, want ze vindt het stiekem allemaal heel erg lekker!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:01 schreef babette21 het volgende:
die kop van Lizzy na die zoen... wat 'n onzin allemaal...
Met die (Babettecensuur) van Daan zal het wat moeilijk worden, don't you agree?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
nee hoor, ze hebben 't inmiddels al gedaan...
ik had het over de verleden tijd, niet de toekomstigequote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Met die kankerkloten van Daan zal het wat moeilijk worden, don't you agree?
mja hij's ook ineens twee jaar ouder ['n paar maanden terug was ie toch 3????]quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:06 schreef soapie het volgende:
Wat is Pascal in een week tijd weer gegroeid zeg!!! Belachelijk.....![]()
Ja en Renee heeft al een jaar dat huis.... Ook zo logisch!!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja hij's ook ineens twee jaar ouder ['n paar maanden terug was ie toch 3????]
Jij bent nooit vervelend?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:08 schreef babette21 het volgende:
ik had het over de verleden tijd, niet de toekomstige
en ik vind je woordkeus nogal vervelend
Dan hoop ik voor jou dat Daan geneest en nog 5 jaar blijft.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:19 schreef haagse_elfje het volgende:
ja maar schat je woordkeus is niet zo gepast...
ik ben er ook niet al te blij mee
vast wel, maar daar gaat het nu niet om...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jij bent nooit vervelend?
Ik heb de reactie al naar jouw model gecensureerd. Lees maar......quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:23 schreef babette21 het volgende:
vast wel, maar daar gaat het nu niet om...
ik zeg ook niet dat jij vervelend bent, vraag je alleen 'n beetje rekening te houden met anderen
Okay. Heel even maar....quote:that's all, even goeie vrienden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |