De Vlaamse 'dwerg' heeft ook een musicalverleden.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
En Nick van GTST zit in de zaal.
Maar daarvoor was hij niet goed genoeg en toen ging hij naar GTST?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:06 schreef Iwan1976 het volgende:
De Vlaamse 'dwerg' heeft ook een musicalverleden.
Had hij een glasoog?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:21 schreef babette21 het volgende:
Dennis Overeem is toch ook genomineerd?!
laat 'm maar lekker succesvol zijn, blijft ie tenminste weg...
Hoezo? Ik heb helemaal niets ingesteld......quote:Op maandag 6 juni 2005 23:23 schreef Svensational het volgende:
Hebben jullie ook allemaal de oude layout weer ingesteld?
De oude pisgele layout van toen FOK! nog bugvrij wasquote:Op maandag 6 juni 2005 23:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb helemaal niets ingesteld......
Wat een zaadsites zeg, alleen imdb is goed.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:16 schreef Iwan1976 het volgende:
In de nieuwe VM neemt Robin Rienstra (Heerlijke Huug) al een voorschot op de nieuwe thema's die BNN wil aansnijden door z'n favoriete websites wereldkundig te maken:casting.startkabel.nl www.imdb.com www.paradiso.nl www.ticketunlimited.nl www.clubexposure.nl
En FOK! dan?![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:19 schreef Perrow het volgende:
Iwan, heb jij de TVFilmgids? Mail ff naar messengerboy_2005@hotmail.com (laatset week van GTST, ik wil de cliff zo graat weten van GTST (A))
dat dacht ik nou ook... dag Sethquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:07 schreef babette21 het volgende:
nou, van mij mogen ze 'm hebben hoor
hoe meer afstand hoe beter...
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Joyce werkt iedereen op de zenuwen.
Hitsig geworden?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:40 schreef haagse_elfje het volgende:
whaaaaaaaaaaa die Tara pakt ze Lizzy vol op haar bek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |