dit jaar is het idd echt raak...quote:
Zeker met de vuisten van Dr. Stinkerd "Coffeeboy" Knoeilap!quote:Op maandag 6 juni 2005 19:23 schreef soapie het volgende:
Wees blij, met die knoeiers daar ben je je leven niet zeker!!!!!
Je hebt gelijk. Hij lag toen tijdelijk voor pampus.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:25 schreef babette21 het volgende:
Hugo heeft trouwens al 3x in 't ziekenhuis gelegen;
hij was toch ook één van de slachtoffers van 't VictorVirus??
ik had vandaag nog een bespreking over huiselijk geweld...quote:Op maandag 6 juni 2005 19:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik had nog even de gedachte dat die meneer Haasberg geslagen wordt door z'n inwonende dementerende schoonmoeder...
Al aardig lang ook, zal wel een pruik zijn!!!!!quote:Op maandag 6 juni 2005 19:54 schreef pberends het volgende:
Waarom heeft die mede-patient van Daan zo'n bos haar? Hij zat toch ook aan de chemo?
Dat is een carnavalspet waarin het haar vastzit.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:54 schreef pberends het volgende:
Waarom heeft die mede-patient van Daan zo'n bos haar? Hij zat toch ook aan de chemo?
Ik vond het eigenlijk wel een aardige aflevering.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
flutaflevering.... en Hillard deed nog wel mee...........
Waar je al niet op let.....quote:Op maandag 6 juni 2005 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel een aardige aflevering.
BTW: Mevrouw Janssen is gedegradeerd tot mevrouw Jansen.
hm beroepshalve moet ik toch even melden dat ik de verkregen postbus51-info zéér matig vindquote:Meneer Haasbergen wordt mishandeld door zijn vrouw. Wat kun je daar aan doen?
ow voor mij was 't eigenlijk al mevr. Jansen... ik let nooit zo op de aftitelingquote:Op maandag 6 juni 2005 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Mevrouw Janssen is gedegradeerd tot mevrouw Jansen.
En toen begon jij er op te kwijlen?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:39 schreef haagse_elfje het volgende:
ff iets anders zaterdag spotte ik Nikkie Plessen en consorten in de gay palace van r'dam....wat een slet is dat zeg....zo dat moest ik ff kwijt
Antonie K. kwam ook nog even voorbij zag ik tijdens het zappen.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zag ik net Do bij de Musical Awards?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |