quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:14 schreef soapie het volgende:
Weet iemand ook wanneer de herh. van Coverstory begint??????
quote:Drama serie ‘Coverstory’ terug bij NCRV
Twaalf jaar na de eerste uitzending, herhaalt de NCRV deze zomer de dramaserie ‘Coverstory’. In de dramaserie spelen Marc Klein Essink en Nelleke Zitman verslaggevers van weekblad De Ster, die wekelijks voor het omslagverhaal moeten zorgen.
‘Coverstory’ wordt in 23 delen iedere werkdag uitgezonden vanaf maandag 20 juni rond 16.00 uur. In ‘Coverstory’ staat telkens één verhaal centraal en kan de kijker getuige zijn van hoe nieuws geboren, gemaakt, gemanipuleerd, verzwegen of ontrafeld wordt bij weekblad De Ster.
BRON: www.radio.nl
Ze moet dan ook met Daan trouwen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:38 schreef pberends het volgende:
"Shirina voelt zich doodongelukkig"
Julika Marijn speelt ook mee he [wel een gastrol volgens mij]quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:41 schreef soapie het volgende:
Soapie gaat de dvdrecorder instellen voor coverstory!!!!
quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:43 schreef babette21 het volgende:
in Rotterdam zit trouwens een "Blijf van m'n Lijfhuis" voor mannen...
misschien kan Sanne meneer Haasbergen daar even op 't fietsje naartoe brengen?!?
Ik zou wel een bitchfight willen zien tussen Bettina en mevrouw Haasbergequote:Op woensdag 8 juni 2005 19:58 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik had stiekem gehoopt op een bitchfight tussen mevrouw Haasberge en José
Ik heb het gezien ja!!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
Julika Marijn speelt ook mee he [wel een gastrol volgens mij]
Mee eens, ze trekt steeds raardere bekken!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:03 schreef babette21 het volgende:
Shirina begint nu trouwens wel weer hard van d'r voetstuk te vallen, dit lijntje staat haar niet zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |