Thnx Quembel. Rake woorden.
Update vanaf mijn laatste bericht.
Het wisselt nog steeds een beetje door. Ik heb echt behoorlijk grote overstuur buien gehad (ben er zelf van geschrokken dat ik gewoon 2 uur lang kan huilen
![]()
) maar ook wel leuke momenten gehad.
Ze woont nu dus bij een vriendin en ze heeft nog niet meer met haar vriend gepraat. Vanmiddag hebben ze voor het eerst weer een gesprek. Daar gaat ze me vanavond nog over bellen.
Ik zie haar 3x per week en ik hou echt nog ontzettend veel van haar wat het voor mij moeilijk maakt.
Ze heeft ook behoefte om met iemand te praten en dat doe ik dan ook. Ik schuif mijn eigen gebruikte gevoel aan de kant en help haar waar mogelijk. Is misschien niet slim maar ik kan het gewoon niet over mijn hart krijgen om haar nu alleen te laten.
Vorige week hebben we weer eens samen een nacht doorgebracht. Het was een van onze beste nachten ooit. Toch voelt heb niet meer goed voor me.
Ze heeft me die 6 maanden vaak genoeg verteld hoe het in haar relatie ging en op basis van die informatie vind ik echt dat ze nu heel naief bezig is.
Ze blijft geloven dat ze verder wil met iemand van wie ze zegt dat hij niet seksueel aantrekkelijk meer is en er geen liefde meer is. Hoe kan iemand nou tegen mij zeggen dat ze van me houd, in mijn bed liggen en toch met iemand verder willen die meer een broer/maatje is dan een liefdespartner? Dat ze vroeger intense liefde hebben gehad wil toch niet zeggen dat je dat maar zo weer terugkrijgt? Ze denkt echt dat dat wel weer komt. Mijn logische verstand kan daar niet bij.
Een deel in me zegt dat ik lief moet zijn een ander deel zegt tegen me dat ik haar moet dumpen en nog moet natrappen ook. Ik weet het niet meer.
Ben bang dat als ik me eraan toegeef ik niet zo leuke dingen ga doen. Ik kijk al met angst uit naar haar telefoontje van vanavond. Als ze me nog steeds zegt dat ze het wil proberen en ze me niet wil zeggen wat ze bepraat hebben over mij (hij zal geheid vragen hoe het zit, hij heeft alleen maar een sms van mij gezien en haar eerste reactie naar hem toe was ontkennen) ga ik dapper zijn en haar zeggen dat ik haar niet meer wil zien/spreken. Ze zal boos en verdrietig op me worden als ik dat zeg maar ik moet even voor mezelf kiezen.
Zakelijk zien we elkaar nu ook 2 weken niet dus de timing is goed.