abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27636592
deel twee dus,

waar ik het nog steeds niet afgeleerd heb

[collega] heel openhartig mail-contact, is dat normaal?
Please don't sit on my imaginary friend
pi_27726828
Naja, ik heb het ook nog steeds niet afgeleerd. Laatste tijd trekt ze weer enorm naar me toe, we spreken minimaal 1x in de week wel wat af. Gisteravond was ze ook weer bij me, super avondje gehad. Konden geen seconde van elkaar af blijven ;-) Heel gesprek gehad over wat dit nou is, hoe dit verder moet. Zij is niet happy bij dr vriend, dus waarschijnlijk ben ik weer reboundboy op het moment.

Ik probeer er gewoon van te genieten, maar 't valt niet altijd mee. De avonden/nachten met haar zijn super, maar de volgende dag is toch meestal weer minder. Dan komen alle gedachten en verlangens naar meer weer.

En ik kan het gewoon niet helpen ;-)
Love is a journey, not a destination.
pi_27728091
Lol iedereen heeft moeite met het afleren. Heb hetzelfde, probeer wel contact te minderen maar zeg soms dingen tegen haar dat ik denk van zeg dat nou gewoon niet, want nu laat je weer dingen aan hoor doorschemeren waarvan je weet dat je er toch niks aan hebt. En zij heeft ook nogsteeds soms van die opmerkingen waarvan ik weet zoek er nou niks achter maar toch, waarom zegt ze het. Ben je weekendje weg en toch krijg je weer laatste avond berichtje hoop dat het leuk was tot morgen X. En dan hoor je van collega dat ze gezegd heeft dat ze je mistte, de vraag is dan was dat grapje of echt zo. Maar merk voor mezelf dat ik me wel steeds beter ga voelen, da's iig iets positiefs.

But everyday I love you less and less (Kaiser Chiefs)
pi_27731626
Ik zie de jongeman in kwestie niet buiten het werk om. Nou heeft dat in die nu 17 maanden (!) maar een handjevol keren plaatsgevonden.
Ik begrijp mezelf ook niet. We hebben de beslissing om elkaar los al meerdere keren genomen maar toch komen we op een of andere reden (die ik wel kan invullen hoor, ik hou van die man) telkens weer bij elkaar terug. En ik weet hoeveel verdriet het oplevert, elke dag weer. Maar toch krijg ik het niet voor elkaar om hem te weren, uit mijn leventje te bannen.
Ik heb, tegen beter weten in, nog altijd die hoop dat we samen zullen komen.
Verstandelijk kan je wel zeggen "ik moet daar verre van blijven" maar er naar handelen...
pi_27733752
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 08:31 schreef Quembel het volgende:
Ik zie de jongeman in kwestie niet buiten het werk om. Nou heeft dat in die nu 17 maanden (!) maar een handjevol keren plaatsgevonden.
Ik begrijp mezelf ook niet. We hebben de beslissing om elkaar los al meerdere keren genomen maar toch komen we op een of andere reden (die ik wel kan invullen hoor, ik hou van die man) telkens weer bij elkaar terug. En ik weet hoeveel verdriet het oplevert, elke dag weer. Maar toch krijg ik het niet voor elkaar om hem te weren, uit mijn leventje te bannen.
Ik heb, tegen beter weten in, nog altijd die hoop dat we samen zullen komen.
Verstandelijk kan je wel zeggen "ik moet daar verre van blijven" maar er naar handelen...
loslaten, meid, echt waar ...

het bezorgt je alleen maar pijn, en je gooit gewoon maaaaaaaaaaaaanden weg aan deze verloren zaak ...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_28045461
Bij mij gaat het trouwens wel goed. Maar die eerste collega van mij ben ik al zo goed als vergeten. We zien elkaar nog wel op werk, en veel hebben we elkaar niet meer te melden. Maar geloof niet dat we ruzie hebben ofzo (was eerst wel sprake van). Heb wel geleerd van wat ik heb meegemaakt. Ben goed gebruikt en dat zal ik haar nooit vergeven. Het kwam de werksfeer allemaal niet ten goede. Maar ik ben ook weer niet iemand die dan meteen maar een andere baan gaat zoeken. Ik ontwijk haar en de mensen met wie ze omgaat een beetje... is maar beter ook.

Maar goed, heb nu een nieuwe vriendin, wederom dus op werk ontmoet. Dit gaat goed, heel goed zelfs... Geen gezeik, geen gedoe, geen soap serie... We zijn helemaal happy met elkaar!
pi_28051781
Maar weer een update.
Ik ga nog steeds met haar om. Sterker nog van beider kanten groeien de gevoelens nog steeds ontzettend. Als we bij elkaar zijn kunnen we nog steeds niet van elkaar afblijven. Ben ook al meerdere keren bij haar thuis geweest. Vond ik in t begin wel raar. In t bed van haar en haar vriend liggen...

Hun relatie is wel redelijk fout aan het gaan (lijkt mij ook niet meer dan logisch als iemand zulke gevoelens heeft voor iemand anders). Heb haar al meerdere keren huilend aan de telefoon gehad en ook al een nacht moeten 'troosten'.
Ik heb absoluut geen ervaring met hele lange relaties dus snap ook niet helemaal waarom het verbreken van zoiets zo heel lang duurt maar heb voor mezelf besloten dat ik er maar gewoon van moet genieten. Voelt soms beetje fout, maar soms moet je jezelf op de eerste plaats zetten. Ik heb verder wel vertrouwen dat t goedkomt.

Ik heb wel behoorlijke verdrietige momenten gehad omdat ik echt veel meer wil dan 3x in de week haar in mijn armen en bed te hebben maar heb me daar overheen gezet. Je kan snikken of genieten en heb voorlopig gekozen voor t laatste.
pi_28058901
Het is voor mij nogal verwarrend waar ik nu zit.

Vorige week heeft hij mij de liefde verklaard, maar er ook bij verteld dat hij de situatie niet kan veranderen. Mijn hart sloeg even over om direct daarna weer met twee voeten terug op aarde gezet te worden.
We hebben sinds lange tijd weer gekust (het lijkt wel of ik in de kuise versie beland ben maar dat is puur omdat de gelegenheid er niet is anders zou het er bij ons vanaf spatten) en het contact lijkt weer aangetrokken, ja ik heb hem daarin niet geremd.
We maken vage afspraken over deze zomer, over die zondag op pad met zijn 3-en, wij en ik zijn ("aangenomen") zoon. Over middagjes/misschien wel avondjes in de twee weken dat hij alleen is met zijn zoon omdat de vrouwelijke helft van het huishouden op vakantie is. We hebben afgelopen week 4 x de pauze samen doorgebracht, bellen weer regelmatig.
Het is zo lastig als twee mensen zo vreselijk veel om elkaar geven maar door omstandigheden niet samen kunnen komen.

Ik wou dat ik net als Pinozo kon genieten van de momenten die we wel delen, uiting geven aan dat gevoel; als ik het toe sta vinden we elkaar binnenkort weer in één bed. Maar er is aldoor de angst om het verdriet als we over een aantal weken wederom zo hevig schrikken van het feit dat het fout is wat we doen.

Ik wil ongeremd en dat zal er nooit zijn, ik wil ongecompliceerd en dat is ook niet mogelijk, ik wil volledig maar zijn oren zijn altijd bij zijn telefoon opdat er gebeld kan worden en ik ga hem niet vragen om zijn telefoon uit te zetten. Als zijn knaap hem nodig heeft zal ik hem nooit belemmeren. Ik zal (zoals een vriend mij opmerkte) waarschijnlijk nooit zijn "nummer 1" zijn.

En toch, juist door die kleine veranderingen krijg je weer hoop.... dat misschien.... ooit....

Overigens het is niet zo dat ik gestopt ben met leven in afwachting van, als dat zo mocht overkomen. Ik heb een leuke vrienden/kennissen groep waar ik vaak dingen mee onderneem. Ik vind dat ik best een aangenaam leventje heb maar mét zou nog zoveel leuker zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door Quembel op 19-06-2005 23:01:04 ]
  maandag 20 juni 2005 @ 08:50:14 #9
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_28080402
Wauw. Een deel 2. Tijd voor een mini-update van mij dan maar. Er verandert te weinig voor een grote update. We zien elkaar nog steeds regelmatig (1x per week, soms 1x per 2 weken). Is altijd weer heerlijk om bij haar te zijn. Of dat nou in bed is, of daarbuiten. Merk ergens dat ze langzaam begint bij te draaien en af en toe denk ik ook bij haar "verliefde gevoelens" te constateren, maar goed, ik ken vrouwen (nog) niet goed genoeg om dat goed te kunnen zien. Merk wel dat zij het ook als erg gezellig beschouwt en ik heb me voorgenomen met dat gevoel maar genoegen te nemen. Er zit bij ons nog steeds ERGENS iets in dat het wat zou kunnen worden, maar de wens is de vader van de gedachte (of hoe zeg je dat?) misschien. Binnenkort gaan we weer een weekendje weg. Daarna misschien nog een weekje. Dus we gaan gewoon door...

(leuk om de verhalen van de rest ook te blijven volgen, al zitten er soms best trieste postings tussen... onbereikbare liefde is niet echt tof...)
acht uur cup-a-soup, DAT zouden meer mensen moeten doen...
pi_28198818
Hoop had ik al opgegeven maar nu lijkt ook de vriendschap die er nog wel was ook rap te verwateren. Nogsteeds zegt ze dingen waarvan ik denk waarom doe of zeg je dat nou, je weet toch hoe ik over je denk. Maar nu heeft ze nieuw iemand op d'r afdeling erbij en qua mailen is het opeens drastisch teruggelopen laatse weken, niet dat ze door heeft ofzo. Ze heeft nu andere mensen die d'r aandacht geven maar en als ik langsloop moet ze toch altijd even iets zeggen, toch dat stukje aandacht nog. Te opvallend gewoon Maar toppunt was wel vandaag ze steekt gewoon d'r kop in het zand als het op eerlijkheid en openheid aankomt, negeer het maar dan houdt het wel op. Om later wel iets totaal onbenulligs tevragen alsof er niks is. Heb het nu echt gehad., zonde van de tijd.

[ Bericht 8% gewijzigd door mouzzer op 24-06-2005 17:06:19 ]
  zondag 10 juli 2005 @ 22:32:31 #11
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_28693129
Small update... niet echt update, het blijft gewoon lekker gaan tussen ons. Af en toe merk ik dat zij toch wel heel erg twijfelt of ze niet toch gewoon verliefd is. Maar ondertussen ben ik er ook achter dat ik dat eigenlijk niet meer wil. Vind het nog steeds echt super om in haar buurt te zijn en we genieten ook meer dan eerst van elkaar (zowel in als uit bed zeg maar). Eigenlijk de ideale situatie wat mij betreft (ik kan me er nu goed in vinden dat "het niets wordt", dat vond ik -zoals de trouwe lurker/medeposter weet- eerst superlastig), hoop dat het nog lang zo duurt...
pi_28774564
Goed om te horen dat je je zelf er goed bij voelt nu Sjorz..... bij mij begint het redelijk die kant op te gaan. Ik zie haar meestal wel 1x in de week, gewoon gezellig bij elkaar over de vloer. Zo af en toe blijft ze slapen bij me, en dat is natuurlijk helemaal super. Ik zou haar zeker nog terug willen, maar het houdt me niet continue meer bezig. Ik heb meer zoiets van ik zie 't wel, en geniet van wat ik nu heb.

Tussentijds nog een andere date gehad waar ik mee in bed beland ben, en dat maakt jezelf ook enigzins wakker. In de trend van er is nog meer dan alleen die collega van me

En voor de rest zie ik wel weer hoe 't allemaal gaat lopen
pi_29044247
Nou, weer even een mini update.... ik heb besloten om haar voorlopig maar eens lekker met rust te laten. Ze moet eerst voor haarzelf maar eens erachter komen wat ze nou precies wil, want volgens mij is ze de weg aardig kwijt.

Het begint nu ook aardig te bekoelen allemaal merk ik. Ze komt nog we langs om te kletsen, sigaretje te roken, maar voor de rest mailen/sms'en we bijna niet meer, hebben elkaar deze week nog niet gezien buiten het werk om.

Op zich wel goed zo.... anders blijf ik er maar mee doorslenteren. Ik ben wel benieuwd hoe ze nog gaat reageren, moet toch wel opvallen dat ik geen contact meer zoek.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 17:31:02 #14
5816 GODFLESH
Die laughing...
pi_29045022
such great additions to humanity...
Amiga Emulation Nation:For All Amiga Emu Fans! We keep your memories alive...
pi_29082583
Met die mini-updates kan ik bijna niet meer achterblijven, al is er niets veel nieuws onder de zon.

We hebben elkaar, vanwege de vakanties, bijna 4 weken niet gezien of gesproken (zijn telefoon gejat op vakantie-adres). De vrouw waar hij mee samenwoont is afgelopen vrijdag voor twee weken alleen op vakantie gegaan. We hebben vrijdagnacht 5,5 uur aan de telefoon gezeten en we hebben afgesproken dat we elkaar aankomende vrijdag in de stad ontmoeten.
Ik probeer hem nog uit te nodigen om donderdag naar mij toe te komen dan hebben we wat langer tijd om te kwebbelen enzo.

Ook ik kan er bijna in berusten dat we nooit verder komen dan dit. In welk vat ik dat ga gieten weet ik nog niet. Nemen we inderdaad compleet afstand of rommelen we wat aan daar waar de mogelijkheid zich aandient. Dat eerste is tot op heden nog niet gelukt en dat laatste levert ook niet het mooiste plaatje op.

Ik ben zo vreselijk kieskeurig wat mannen aangaat, ik ben niet voor niets ruim 3,5 jaar alleen, dat het ook niet snel zal gebeuren dat een andere man mijn verlangen, gedachten aan hem kunnen doen vervagen.
  maandag 25 juli 2005 @ 11:11:18 #16
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_29106146
quote:
Op zondag 24 juli 2005 13:16 schreef Quembel het volgende:
Met die mini-updates kan ik bijna niet meer achterblijven, al is er niets veel nieuws onder de zon.

We hebben elkaar, vanwege de vakanties, bijna 4 weken niet gezien of gesproken (zijn telefoon gejat op vakantie-adres). De vrouw waar hij mee samenwoont is afgelopen vrijdag voor twee weken alleen op vakantie gegaan. We hebben vrijdagnacht 5,5 uur aan de telefoon gezeten en we hebben afgesproken dat we elkaar aankomende vrijdag in de stad ontmoeten.
Ik probeer hem nog uit te nodigen om donderdag naar mij toe te komen dan hebben we wat langer tijd om te kwebbelen enzo.

Ook ik kan er bijna in berusten dat we nooit verder komen dan dit. In welk vat ik dat ga gieten weet ik nog niet. Nemen we inderdaad compleet afstand of rommelen we wat aan daar waar de mogelijkheid zich aandient. Dat eerste is tot op heden nog niet gelukt en dat laatste levert ook niet het mooiste plaatje op.

Ik ben zo vreselijk kieskeurig wat mannen aangaat, ik ben niet voor niets ruim 3,5 jaar alleen, dat het ook niet snel zal gebeuren dat een andere man mijn verlangen, gedachten aan hem kunnen doen vervagen.
Waarom er dan neit meer werk van maken als je zo helemaal hotel de botel van hem bent....?
Heb je neit het gevoel dat je je gewoon laat gebruiken?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_29125131
quote:
Op maandag 25 juli 2005 11:11 schreef avotar het volgende:
[..]
Waarom er dan neit meer werk van maken als je zo helemaal hotel de botel van hem bent....?
Heb je neit het gevoel dat je je gewoon laat gebruiken?
Er meer werk van maken? Ik heb nog wel een beetje trots in mijn donder, ik ga niet als een verliefd meisje achter hem aanlopen. Hij weet wat ik voor hem voel, hij weet wat ik te bieden heb, het enige wat hij hoeft te doen is mijn richting uit te komen. Het is alleen héél wat gecompliceerder.

Of ik me laat gebruiken? Als ik heel erg verdrietig ben denk ik wel eens dat hij het beste van twee werelden wil, ik weet dat ik daar uiteindelijk niet in mee kan gaan. Hij maakt niet (opzettelijk) misbruik van me, als ik hem die liefde, dat beetje lol en aandacht kan schenken die hij thuis mist, zeg nou zelf, dan pak je dat toch aan?

Mocht hij ooit een goede regeling kunnen treffen met de moeder van de knaap dan zou hij misschien, héél misschien een stap durven zetten. Maar er is in die ruim anderhalf jaar al heel wat overlegd en onderhandeld maar zij weigert mee te werken. En ik zal hem nooit zijn vriendje ontzeggen.

Ik word heus nog wel eens wijs, hoor. Alleen nu nog niet.

[ Bericht 17% gewijzigd door Quembel op 25-07-2005 22:26:59 ]
  maandag 8 augustus 2005 @ 08:32:31 #18
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_29499080
Hello. Alweer een tijdje stil hier. Hoe gaat het met de andere posters in de liefde?
Mijn update, het hoge woord is er uit, ze heeft mij bekend dat ze toch wel ("een beetje heel erg", dan weet je wel hoe laat het is, haha) verliefd op mij is. Het kan dus wel, dat zoiets er niet is, maar dat dat groeit. Zal per geval (en per persoon) wel verschillen, maar ik had heel diep van binnen ook niet gedacht dat dit kon. Misschien een lichtpuntje voor anderen hier?

Maar goed, de rollen zijn helaas een petit peux omgedraaid. Ik geniet nog steeds (misschien wel meer dan eerst) van haar gezelschap. Het is super in bed. Ook buiten het bed is het gaaf om dingen met 'r te doen. Maar een echte relatie? Hmm... nee, zou dat niet meer willen volgens mij. Terwijl zij daar nu wel naar neigt. Dat iemand waar je maanden ontzettend verliefd op bent geweest, dat uiteindelijk een plek hebt gegeven omdat het niet wederzijds leek, vervolgens tegen je zegt dat ze verliefd op je is, is een weird experience. Weet eigenlijk nog steeds niet zo goed hoe ik moet reageren. Misschien is dit wel gewoon die bindingsangst. IK heb tenslotte nooit een langdurige relatie gehad, laat staan eentje met samenwonen ofzo. Maar hoe reageer ik, zonder een vriendschap die ik zeker niet kwijt wil, op een goede manier? Iemand tips?
pi_29499517
TasmanianDevil, wil je beweren dat je ligt te rollebollen met een collega die een vriend heeft die nog nergens van weet? Wat is dat voor achterbaks gedoe?
pi_29500381
@Sjorz: Bekend verhaal, heb eigenlijk hetzelfde meegemaakt. Eerst ik verliefd, zij niet. Mezelf erbij neergelegd, daarna zij verliefd op mij en voor mij hoefde het toen niet meer zo. Na een tijdje toch mijn "bezwaren" opzij gezet en het toch maar geprobeerd. Dat was nu bijna 5 jaar geleden. Ondertussen zijn we nog steeds dolgelukkig met elkaar, 1.5 jaar geleden gaan samenwonen en zelfs vorige maand getrouwd.
Mijn tip zou zijn, probeer het gewoon jongen. Wordt het niks, dan wordt het niks. Maar dan kun je in ieder geval later nooit spijt ervan krijgen dat je het in ieder geval niet geprobeerd hebt.
  maandag 8 augustus 2005 @ 10:47:15 #21
98796 Toodles
Semper Et Ubique
pi_29500497
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 09:32 schreef FuifDuif het volgende:
TasmanianDevil, wil je beweren dat je ligt te rollebollen met een collega die een vriend heeft die nog nergens van weet? Wat is dat voor achterbaks gedoe?
Da's een bekend dilemma, dat is toch de verantwoording van diegene waar hij mee ligt te rollebollen, en niet van hem?
pi_29507057
Ik _lag_ te rollebollen met een collega die een vriend _had_ die van niks wist. Achterbaks.... dan ben ik het met Toodles eens. Verantwoording van haar, niet van mij.

Maar goed, zoals je uit de eerste zin kan opmerken is het bij mij nu helemaal over. We hebben elkaar nu al een paar weken niet meer buiten het werk om gezien. We sms'en en mailen bijna niet meer. Op hetzelfde moment dat ik heb besloten om haar met rust te laten, heeft zij dat blijkbaar ook gedaan. Ik hoor ook weinig meer van haar.

We zien elkaar alleen nog op 't werk. En dat is nog steeds gezellig, we kunnen nog steeds goed met elkaar omgaan. Ze komt vaak nog wel dagelijks langs om een sigaretje te roken, maar daar houdt het dan ook mee op.

Ik voel me zelf er wel lekker onder eigenlijk. Er is gewoon een boel gedoe van me afgevallen. Tuurlijk denk ik er nog wel aan, en had ik graag gewild dat het anders was gelopen. Maar blijkbaar dus niet... nou prima dan. Ik heb het er wel een beetje mee gehad. Heel voorzichtig merk ik dat ik m'n leven weer een beetje begin op te pakken :-)
pi_29602647
Sjorz!!! Wat een wending. Wie had verwacht dat nu jij "groen licht" krijgt jij je er ongemakkelijk bij voelt. Joh, ga ervoor. Bindingsangst geloof ik niet in, dat zit tussen de oren, dat je bang bent dat als het verkeerd uitpakt je een vriendin kwijt bent dat snap ik wel maar hé dat is het risico dat je neemt. Je kan er zoveel moois voor terugkrijgen, kijk naar het verhaal van Berto, mooi voorbeeld toch?

Wat mijn perikelen aangaat kan ik best kort zijn. Ik heb mijzelf heilig voorgenomen niet meer te focussen op de onbereikbare man. Het is tijd om verder te gaan, wij komen niet samen en dat gerommel levert niets goed.
Die beslissing heb ik een kleine twee weken geleden genomen en ik mag hier Tas quoten : "Er is gewoon een boel gedoe van mij afgevallen". Ik wacht niet meer op telefoontjes, of sms-jes, op e-mailtjes, ik hoop niet meer op donderdagen dat hij langskomt.
Dit is toch een soort van bevrijding want de spanning die je bij jezelf veroorzaakt omdat je wilt dat alles goed gaat is nu weg. En nee, mijn gevoel voor hem is daarmee nog niet weg maar als je het niet voedt dan neemt het op den duur wel af.

[ Bericht 0% gewijzigd door Quembel op 13-08-2005 15:31:49 ]
pi_29603329
Walgelijk om wel seks te hebben met haar maar geen liefdesrelatie .
pi_29603641
Wie ben jij om daarover te oordelen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')