loslaten, meid, echt waar ...quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:31 schreef Quembel het volgende:
Ik zie de jongeman in kwestie niet buiten het werk om. Nou heeft dat in die nu 17 maanden (!) maar een handjevol keren plaatsgevonden.
Ik begrijp mezelf ook niet. We hebben de beslissing om elkaar los al meerdere keren genomen maar toch komen we op een of andere reden (die ik wel kan invullen hoor, ik hou van die man) telkens weer bij elkaar terug. En ik weet hoeveel verdriet het oplevert, elke dag weer. Maar toch krijg ik het niet voor elkaar om hem te weren, uit mijn leventje te bannen.
Ik heb, tegen beter weten in, nog altijd die hoop dat we samen zullen komen.
Verstandelijk kan je wel zeggen "ik moet daar verre van blijven" maar er naar handelen...
Waarom er dan neit meer werk van maken als je zo helemaal hotel de botel van hem bent....?quote:Op zondag 24 juli 2005 13:16 schreef Quembel het volgende:
Met die mini-updates kan ik bijna niet meer achterblijven, al is er niets veel nieuws onder de zon.
We hebben elkaar, vanwege de vakanties, bijna 4 weken niet gezien of gesproken (zijn telefoon gejat op vakantie-adres). De vrouw waar hij mee samenwoont is afgelopen vrijdag voor twee weken alleen op vakantie gegaan. We hebben vrijdagnacht 5,5 uur aan de telefoon gezeten en we hebben afgesproken dat we elkaar aankomende vrijdag in de stad ontmoeten.
Ik probeer hem nog uit te nodigen om donderdag naar mij toe te komen dan hebben we wat langer tijd om te kwebbelen enzo.
Ook ik kan er bijna in berusten dat we nooit verder komen dan dit. In welk vat ik dat ga gieten weet ik nog niet. Nemen we inderdaad compleet afstand of rommelen we wat aan daar waar de mogelijkheid zich aandient. Dat eerste is tot op heden nog niet gelukt en dat laatste levert ook niet het mooiste plaatje op.
Ik ben zo vreselijk kieskeurig wat mannen aangaat, ik ben niet voor niets ruim 3,5 jaar alleen, dat het ook niet snel zal gebeuren dat een andere man mijn verlangen, gedachten aan hem kunnen doen vervagen.
Er meer werk van maken? Ik heb nog wel een beetje trots in mijn donder, ik ga niet als een verliefd meisje achter hem aanlopen. Hij weet wat ik voor hem voel, hij weet wat ik te bieden heb, het enige wat hij hoeft te doen is mijn richting uit te komen. Het is alleen héél wat gecompliceerder.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:11 schreef avotar het volgende:
[..]
Waarom er dan neit meer werk van maken als je zo helemaal hotel de botel van hem bent....?
Heb je neit het gevoel dat je je gewoon laat gebruiken?
Da's een bekend dilemma, dat is toch de verantwoording van diegene waar hij mee ligt te rollebollen, en niet van hem?quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:32 schreef FuifDuif het volgende:
TasmanianDevil, wil je beweren dat je ligt te rollebollen met een collega die een vriend heeft die nog nergens van weet? Wat is dat voor achterbaks gedoe?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |