Ik geloof alleen in harde contantenquote:Op zondag 5 juni 2005 01:19 schreef Klasse het volgende:
[..]
![]()
Dat meende ik niet, dat snap je toch wel lieverd?
Hoe kan ik het goedmaken?![]()
Waar reageer je op?quote:Op zondag 5 juni 2005 01:25 schreef beestjuh het volgende:
Ja en bedankt he. Als je altijd zo vriendelijk bent tegen vrouwen
Ja en dat hele kankahhhh FoK! moet gehackzoooorddddd worden enzoquote:Op zondag 5 juni 2005 01:24 schreef Klasse het volgende:
[..]
Hehe, kan gebeuren jongen, jij bent immers wel een Tweaker.![]()
Tis ook altijd hetzelfde met die klotetweakers.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja en dat hele kankahhhh FoK! moet gehackzoooorddddd worden enzo.
*wijst naar nickname edit (de mijne dus, en wijst naar topictitel voor degenen die mijn post ECHT nog niet snappenquote:
Je hebt het over mij? Dat deed ik alleen om je aandacht te trekken. Zodat we samen iets moois kunnen opbouwen.quote:
Is niet jouw smaak joh.... is ouder dan 10 jaarquote:Op zondag 5 juni 2005 01:30 schreef Klasse het volgende:
[..]
Je hebt het over mij? Dat deed ik alleen om je aandacht te trekken. Zodat we samen iets moois kunnen opbouwen.![]()
Hehehehe, ik heb je wel echt te pakken gehad eh. Je klinkt nu echt gefrustreerd. Jongen, rustig maar...quote:Op zondag 5 juni 2005 01:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Is niet jouw smaak joh.... is ouder dan 10 jaar
You don't know the half of me......quote:Op zondag 5 juni 2005 01:33 schreef Klasse het volgende:
[..]
Hehehehe, ik heb je wel echt te pakken gehad eh. Je klinkt nu echt gefrustreerd. Jongen, rustig maar...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |