abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27632900
Wajjeee siddi, ik chill hier rustig met muziek, zie ik KANKER veel beesten vliegen hahaha gewoon kapot veel een stuk of 10 ik ga ze zometeen echt kk hard doodslaan want ze hebben geen toestemming om hier te komen.

Vieze hoeren ik ga ze afmaken
pi_27632924
STOMMELINGE
  zaterdag 4 juni 2005 @ 23:48:24 #3
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27632938
4
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_27632965
Zeg dan gewoon kanker. KANKER.
Het is toch zo laf om 'kk' te schrijven.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_27632967
Ach weer zo'n achterlijke Feyenoord-"Hooligan" . He wat naar.
X
X
X
pi_27632982
Oh please, ga je moeder vervelen.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_27632989
Veel succes.
  zaterdag 4 juni 2005 @ 23:50:18 #8
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27632990
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 23:49 schreef Frasier het volgende:
Ach weer zo'n achterlijke Feyenoord-"Hooligan" . He wat naar.
dat wou ik ook al intype
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_27633016
Dierenbeul ...
Hoe zou jij het vinden als ze jou met veel geweld van de straat trappen totdat je niet meer beweegt

" We cease to exist as an object of Recreation "
pi_27633030
Joh.
  zaterdag 4 juni 2005 @ 23:52:37 #11
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27633056
Het taalgebruik van de TS doet me erg denken aan "nederlandtje", met zijn geweldige bijdragen op de site van Breuls vanmiddag.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_27633062
Tiefus het worden er steeds meer

Gewoon strijd van leven op dood
pi_27633074
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 23:52 schreef rotskibo het volgende:
Tiefus het worden er steeds meer

Gewoon strijd van leven op dood
Het zit vol met kakkerlakken.
X
X
X
pi_27633087
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 23:51 schreef Veskander het volgende:
Dierenbeul ...
Hoe zou jij het vinden als ze jou met veel geweld van de straat trappen totdat je niet meer beweegt

en dan ook nog uitgemaakt worden voor vieze hoer...
pi_27633117

beesten zijn Bissa's n0obB
pi_27633133
Daan zegt:
kanker
Daan zegt:
me zusje zegt
Daan zegt:
er zitten MADEN
Daan zegt:
in me ouders slaapkamer

Whuauhauha Rotksibo heeft maden in ze ouders sliebie-kamer
  zaterdag 4 juni 2005 @ 23:55:59 #17
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27633139
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 23:53 schreef Frasier het volgende:

[..]

Het zit vol met kakkerlakken.
1. Zet je koelkast ongeveer 4 a 5 cm. van de wand. Dit is namelijk een donker, warm plekje, waar kakkerlakken erg van houden.

2. Laat eens in de drie maanden spuiten door de woningbouwvereniging. Dit is volledig gratis! Het enige wat je hoeft te doen, is een formulier invullen, en zorgen dat je je spullen van de muur hebt geschoven. De spuiter moet namelijk in de kleine hoekjes en kiertjes spuiten, want daar lopen de beestjes het vaakst rond. Kwestie van je bed, bureau, etc. zo'n 50 cm. verschuiven. Als je aan het eind van de dag terug komt, zal je nauwlijks merken dat er gespoten is, behalve dat er veel kakkerlakkenlijkjes zullen liggen. Goed stofzuigen, en je spullen terugzetten. Je kan tevens aan de woningbouwvereniging vragen of ze lokdoosjes voor je willen achterlaten bij de huismeesters. Deze kan je dan, nadat je hebt laten spuiten, op je kamer zetten. Hierdoor voorkom je dat de kakkerlakken meteen terug komen. Let wel: je moet echt eerst laten spuiten. Alleen lokdoosjes neerzetten heeft geen zin.

3. Zet 's nachts je verwarming uit en het raam op een kiertje. Als het je niet stoort kan je ook een klein lichtje aanlaten.

4. Als je zelf af en toe met gif spuit (erg aan te raden!), wissel dan eens in de twee weken van gifsoort. Kakkerlakken hebben namelijk een heel goed aanpassingsvermogen, en worden erg snel immuun .
pi_27633140
hahah me zusje zegt dat er maden in me ouders slaapkamer zitten

Hahaha vandaag ga ik echt niet hier slapen ben je gek
pi_27633157
Woela ik schweer .
pi_27633208
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 23:55 schreef rotskibo het volgende:
hahah me zusje zegt dat er maden in me ouders slaapkamer zitten

Hahaha vandaag ga ik echt niet hier slapen ben je gek
dalijk kruipen ze in je kontje leng
pi_27633219
Dat is echt kut gek zo;n vliegend beest in je aars (
pi_27633233
maden vliegen niet kk n00b
pi_27633234
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 23:59 schreef rotskibo het volgende:
Dat is echt kut gek zo;n vliegend beest in je aars (
Erværing mee? .
pi_27633242
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 23:55 schreef Houniet het volgende:

[..]

1. Zet je koelkast ongeveer 4 a 5 cm. van de wand. Dit is namelijk een donker, warm plekje, waar kakkerlakken erg van houden.

2. Laat eens in de drie maanden spuiten door de woningbouwvereniging. Dit is volledig gratis! Het enige wat je hoeft te doen, is een formulier invullen, en zorgen dat je je spullen van de muur hebt geschoven. De spuiter moet namelijk in de kleine hoekjes en kiertjes spuiten, want daar lopen de beestjes het vaakst rond. Kwestie van je bed, bureau, etc. zo'n 50 cm. verschuiven. Als je aan het eind van de dag terug komt, zal je nauwlijks merken dat er gespoten is, behalve dat er veel kakkerlakkenlijkjes zullen liggen. Goed stofzuigen, en je spullen terugzetten. Je kan tevens aan de woningbouwvereniging vragen of ze lokdoosjes voor je willen achterlaten bij de huismeesters. Deze kan je dan, nadat je hebt laten spuiten, op je kamer zetten. Hierdoor voorkom je dat de kakkerlakken meteen terug komen. Let wel: je moet echt eerst laten spuiten. Alleen lokdoosjes neerzetten heeft geen zin.

3. Zet 's nachts je verwarming uit en het raam op een kiertje. Als het je niet stoort kan je ook een klein lichtje aanlaten.

4. Als je zelf af en toe met gif spuit (erg aan te raden!), wissel dan eens in de twee weken van gifsoort. Kakkerlakken hebben namelijk een heel goed aanpassingsvermogen, en worden erg snel immuun .
Een willekeurig Feyenoord-vak in lopen met een bus bestrijdingsmiddel op je rug is humor .
X
X
X
pi_27633243
dit zijn maden lengie

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')