msn draait op volle toerenquote:Op zondag 5 juni 2005 15:58 schreef Het_Biertje het volgende:
hoe zit dat met dat moederbord ivm overclocken? ik heb een unlockte 2500+ en die wil ik graag net zoals nu op m'n epox 8RDA+ , op 3200+ laten draaien.
edit; zet je msn eens aan
http://www.tweakers.net/productsurvey/74651quote:Op zondag 5 juni 2005 16:00 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
antoinevisser@hotmail.com
[..]
kun je de MP en CPU voltage instellen?
Welk geheugenquote:Op zondag 5 juni 2005 21:18 schreef B4ron het volgende:
Dan koop ik het geheugen wel.
voor 15 e
feestcommissie@home.nl
whehe, goedkoper kan ik het niet maken, en ook niet veel leukerquote:Op zondag 5 juni 2005 21:31 schreef B4ron het volgende:
sorry, ik dacht dat er 1.5 GB geheugen bij zat
goedkoop, dacht ik nog
Ik zeg als er morgenavond niemand meer overheen gaat is het spul van jouquote:Op zondag 5 juni 2005 22:18 schreef Het_Biertje het volgende:
mcintosh,ik zou het graag nu wel willen afhandelen... kan dat?
Vertel ik je voor 90 euro, krijg je er een mobo bij en een processorquote:Op maandag 6 juni 2005 23:59 schreef _Brake_ het volgende:
hoe heb jij die topic pijltjes zo gekregen![]()
Ok 45 euro voor de processor.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:11 schreef Gutteguttegut het volgende:
40 euro voor het moederbord..als iemand nog ff hoger voor die proc. bied
Hmm, voor 5 euro ga ik niet moeilijker doen dan noodzakelijk, sorry.quote:
juist, meneer .quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:57 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Hmm, voor 5 euro ga ik niet moeilijker doen dan noodzakelijk, sorry.
Bij deze, onder voorbehoud dat alles goed uitpakt, verkocht aan meneer het biertje
heb je ff toegevoegd, ook goed?quote:
je @home maar die zal het wel niet doen, zo te zien...quote:
hij is nu verkocht. vertel je het me alsnog?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:07 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Vertel ik je voor 90 euro, krijg je er een mobo bij en een processor
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:42 schreef _Brake_ het volgende:
[..]
hij is nu verkocht. vertel je het me alsnog?![]()
.
.
.
![]()
1 | javascript:(function(){rb=document.reply.posticon[0];rb.value=prompt('voer PI nummer in',14);rb.selected=true;il=document.getElementsByTagName('img');for(i=0;i<il.length;i++){if(il[i].getAttribute('alt')=='icoon'){ src=il[i].getAttribute('src');si=0;while(si!=-1){si=src.indexOf('/',si+1);ls=si==-1?ls:si;};il[i].setAttribute('src',src.substr(0,ls+1)+rb.value+'.gif');};};})(); |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |