Wegens een upgrade bied ik mijn oude vertrouwde setje te koop aan.
Het betreft een Asus A7N8X-E Deluxe en een AMD XP Mobile 2400+. Dit setje doet 2400mhz op lucht en 2500mhz op water. Ik koel het setje momenteel met een Zalman7000al-cu op de silent mode (die overigens niet te koop is). Hierbij wordt de proc met stress niet veel warmer dan 40c. Op de mosfets zitten Thermaltake koelblokjes en de chipset is voorzien van een NB47-J.
Voor wie een stil, maar wel heel goed presterend setje wil, is dit een perfecte combo.
Ik heb er geen geheugen bij, omdat ik die mee kan nemen naar mijn nieuwe set.
Mocht je willen ruilen, ik ben op zoek naar een S754 AMD64 proc. Heb je er een over (3000+ en hoger) laat het dan horen. Dan kunnen wel altijd overleggen of er een ruil mogelijk is.
Het setje is in Zwolle werkend te zien, mocht dat gewenst zijn. De prijs is een vraagprijs, biedingen zijn welkom. Voor minder dan 100 gaat het setje niet weg.
Let op: Dit is geen "normale" XP Processor. Omdat het een mobile versie is, wordt deze veel minder warm en is hij dus beter te overclocken.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?